Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 545777-N-2017 z dnia 2017-07-06 r.
Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna: Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowościach: Kościerska Huta, Niedamowo, Nowa Kiszewa, Nowy Klincz, Skorzewo, Stawiska, Szarlota, gm. Kościerzyna.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny
19059790900000, ul.
Stare Nadleśnictwo
5
,
83400
Kościerzyna, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 866 342, , e-mail
zkgk@koscierzyna.pl, , faks
586 866 960.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna - w sekretariacie (pok. nr 3) lub przesłać na wskazany adres:
Adres:
Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowościach: Kościerska Huta, Niedamowo, Nowa Kiszewa, Nowy Klincz, Skorzewo, Stawiska, Szarlota, gm. Kościerzyna.
Numer referencyjny:
ZP.271.06.2017.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przebudowa odcinka drogi gminnej 187027G w miejscowości Kościerska Huta (chodnik). Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej 187027G w miejscowości Kościerska Huta Gmina Kościerzyna. Zaprojektowano przebudowę istniejącej drogi polegającej na wykonaniu chodnika z kostki betonowej oraz zjazdów na posesje Szerokość chodnika wynosi od 1,30 m. Niweletę krawężnika dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika z kostki betonowej: 6 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Obramowane jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz na zjazdach krawężnika najazdowego 22x15x100 ułożonych na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo - piaskowej. Grubość warstwy podsypki powinna wynosić 5 cm. Światło krawężnika od strony najazdowej powinno wynosić 3 cm. Spoiny krawężników nie powinny przekraczać szerokości 1 cm. Uwaga: Na łukach poziomych należy zastosować krawężniki łukowe. W ramach realizacji budowy chodnika nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej nie zostaje zmienione. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki prywatne przyległe do pasa drogowego. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m2 - 36,5. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m2 - 6,5. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1a. Część II Przebudowa drogi gminnej 187085G dz. nr 172/2 w Niedamowie. Przedmiot inwestycji jest przebudowa drogi gminnej 187085G w miejscowości Niedamowo Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję jezdni), wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę ułożenie opornika betonowego jako obramowanie nawierzchni drogi, wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C/90/3, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 598,10 mb. powierzchnia ok. 3271,00 m2 . Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1b. Część III Przebudowa drogi gminnej dz. nr 221/2 w Nowej Kiszewie. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowa Kiszewa Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję jezdni), wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę ułożenie opornika betonowego jako obramowanie nawierzchni drogi, wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C/90/3, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 500,00 mb. powierzchnia ok. 2794,00 m2 Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3.Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na warstwie odsączającej z pospółki. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1c. Część IV Przebudowa drogi gminnej 187030G ul. Miodowej w Nowym Klinczu. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej 187030G ul. Miodowej w miejscowości Nowy Klincz Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję jezdni i chodnika), wykonanie odwodnienia drogi ułożenie obramowania jezdni drogi gminnej z krawężnika i opornika betonowego, wykonanie podbudowy pod odcinek drogi oraz chodnik i zjazdy, wykonanie nawierzchni chodnika, wykonanie nawierzchni zjazdu, wykonanie nawierzchni drogi humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej z płyt betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na odcinku od km 0+004,00 do km 0+500,00 zaprojektowano chodnik o szerokości 1,50 m o nawierzchni z kostki betonowej. W celu polepszenia bezpieczeństwa ruchu pieszych na odcinku od km 0+500,00 do km 0+645,00 - skrzyżowanie z ulicą Łąkową zaprojektowano pobocze z kruszywa łamanego o szerokości 1,50 m. Na pozostałym odcinku droga będzie miała przekrój szlakowy z poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym. Powierzchnia projektowanej jezdni wynosi ok. 6095,00 m2. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni odcinka remontowanego drogi oraz zjazdu: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika z kostki betonowej: 6 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 15 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, teletechniczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W poprzek drogi przechodzą przyłącza energetyczne oraz teletechniczne. Na przyłącza należy ułożyć rury osłonową dwudzielne PCW o średnicy 110 mm, rury należy wyprowadzić poza nawierzchnię asfaltową a końcówki należy zaizolować. W ramach realizacji przebudowy drogi należy usunąć z pasa drogowego drzewa w ilości 15 szt. Lokalizację drzew do wycinki pokazano na planie sytuacyjnym. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na istniejące pobocza i skarpy. W ciągu chodnika zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych oraz wpustów ulicznych. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę: 7 wpustów deszczowych, 18 komór drenażowych, 7 studnie rewizyjne betonowe. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1d. Część V Przebudowa drogi gminnej - ul. Brzozowej w miejscowości Skorzewo. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Brzozowej w miejscowości Skorzewo Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję jezdni), wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę ułożenie opornika betonowego jako obramowanie nawierzchni drogi, wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C/90/3, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej, humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 181,97 mb. Powierzchnia projektowanej jezdni wynosi ok. 856,13 m2. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Konstrukcję nawierzchni przyjęto zgodnie z Katalogiem Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2, 25 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR?20%, k/10/8m/dobę Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów: 8 cm kostka betonowa, 3-5 cm podsypka piaskowo - cementowa, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, 25 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę. W ramach realizacji inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do układu chłonnego. Zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych oraz wpustów ulicznych. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę: 3 wpustów deszczowych, 5 komór drenażowych, 2 studnie rewizyjne betonowe, Wykopy pod sieć kanalizacyjną i studnie, należy wykonywać, jako otwarte: o ścianach pionowych z umocnieniem pełnym lub ażurowym. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1e. Część VI Przebudowa odcinka drogi gminnej 187116G - ul. Kościelnej w miejscowości Skorzewo. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej 187116G ul. Kościelnej w miejscowości Skorzewo Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję chodnika), ułożenie krawężnika wzdłuż jezdni drogi gminnej wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy, wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów. Zaprojektowano przebudowę istniejącej drogi polegającej na wykonaniu chodnika z kostki betonowej oraz zjazdów na posesje Szerokość chodnika wynosi od 1,30 m. Niweletę krawężnika dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika z kostki betonowej: 6 cm kostka betonowa, powierzchnia 1050 m2, 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa o powierzchni 128,00 m2,3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4, 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Kolorystykę nawierzchni należy uzgodnić z zamawiającym. W ramach realizacji budowy chodnika nie przewiduje się wycinki drzew Odwodnienie jezdni drogi gminnej nie zostaje zmienione. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki prywatne przyległe do pasa drogowego. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1f. Część VII Przebudowa drogi gminnej 187126G w miejscowości Małe Stawiska. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej 187126G w miejscowości Małe Stawiska Gmina Kościerzyna. Zakres inwestycji obejmuje: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję jezdni), wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę ułożenie opornika betonowego jako obramowanie nawierzchni drogi , wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C/90/3, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 752,63 mb. powierzchnia projektowanej jezdni wynosi ok. 3422,00 m2 Nawierzchnia drogi: beton asfaltowy. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Przewidziano do wykarczowania pnie drzew wyciętych w przeszłości. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1g. Część VIII Remont drogi gminnej w miejscowości Szarlota. Zakres opracowania obejmuje remont drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie nakładki z betonu asfaltowego. Projektowany przebieg drogi pokrywa się z jej istniejącym przebiegiem. Droga będzie posiadała jednostronne pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego, na odcinku utwardzone brukiem kamiennym. Konstrukcja jezdni - nakładka warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S - gr. 4 cm o powierzchni 1620 m2, warstwa wyrównawcza z AC 16W - 25 kg/m2 o powierzchni 1400 m2, istniejąca nawierzchnia bitumiczna. Konstrukcja poboczy: nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. Konstrukcja poboczy: nawierzchnia z bruku kamiennego na betonie cementowym C12/15 gr. 15 cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. W ramach planowanego remontu drogi nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1h. Część IX Remont drogi gminnej - ul. Lipowej w miejscowości Skorzewo. Zakres opracowania obejmuje remont drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie nakładki z betonu asfaltowego. Projektowany przebieg drogi pokrywa się z jej istniejącym przebiegiem. Konstrukcja jezdni - nakładka _ warstwa ścieralna z AC 8S lub AC 11S - gr. 4 cm o powierzchni 822 m2 warstwa wyrównawcza z AC 16W - 75 kg/m2 o powierzchni 822 m2, istniejąca nawierzchnia bitumiczna Inwestycja nie spowoduje zmiany w zakresie odprowadzenia wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym. W ramach planowanego remontu drogi nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. Drzewa zlokalizowane w pasie drogowym i będące w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót, na czas ich wykonywania należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1i.
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233200-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2017-10-02 | |||
2017-10-02 | |||
2017-10-16 | |||
2017-10-16 | |||
2017-10-02 | |||
2017-10-31 | |||
2017-10-02 | |||
2017-08-25 | |||
2017-08-25 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że:
1) posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty, z której każda:
- polegała na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg;
- miała wartość nie mniejszą niż:
Część I zamówienia - 10 000,00 zł brutto
Część II zamówienia - 290 000,00 zł brutto
Część III zamówienia - 240 000,00 zł brutto
Część IV zamówienia - 840 000,00 zł brutto
Część V zamówienia - 220 000,00 zł brutto
Część VI zamówienia - 200 000,00 zł brutto
Część VII zamówienia - 390 000,00 zł brutto
Część VIII zamówienia - 75 000,00 zł brutto
Część IX zamówienia - 50 000,00 zł brutto
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca składa wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wzór wykazu, o którym mowa wyżej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa
Wzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt 8.2.3. 1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; wykonał dwie roboty, z której każda:
- polegała na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg,
- miała wartość nie mniejszą niż:
Część I zamówienia - 10 000,00 zł brutto
Część II zamówienia - 290 000,00 zł brutto
Część III zamówienia - 240 000,00 zł brutto
Część IV zamówienia - 840 000,00 zł brutto
Część V zamówienia - 220 000,00 zł brutto
Część VI zamówienia - 200 000,00 zł brutto
Część VII zamówienia - 390 000,00 zł brutto
Część VIII zamówienia - 75 000,00 zł brutto
Część IX zamówienia - 50 000,00 zł brutto
Wykonawca biorący udział w postępowaniu, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dla Zamawiającego robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w 10.11.1 SIWZ nie składa na wezwanie zamawiającego wykazu robót budowlanych.
b) wykazu osób, o których mowa w pkt. 8.2.3. 2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia - brak
Część II zamówienia - 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)
Część III zamówienia - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
Część IV zamówienia - 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych)
Część V zamówienia - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Część VI zamówienia - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
Część VII zamówienia - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
Część VIII zamówienia - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
Część IX zamówienia - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 1.zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy; c) zlecenia przez zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 2.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 3. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; 4. zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 5. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8. ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 9. zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 10. wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze stron i po zaakceptowaniu przez drugą stronę 11. zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 12. zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 13. wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, 14. wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 15. wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 16. Zmiany, o których mowa dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron i po akceptacji przez drugą stronę. 17. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Przebudowa odcinka drogi gminnej 187027G w miejscowości Kościerska Huta (chodnik). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej 187085G dz. nr 172/2 w Niedamowie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej dz. nr 221/2 w Nowej Kiszewie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej 187030G ul. Miodowej w Nowym Klinczu. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej - ul. Brzozowej w miejscowości Skorzewo. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Przebudowa odcinka drogi gminnej 187116G - ul. Kościelnej w miejscowości Skorzewo. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej 187126G w miejscowości Małe Stawiska. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Remont drogi gminnej w miejscowości Szarlota. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwaranacji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Remont drogi gminnej - ul. Lipowej w miejscowości Skorzewo. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/18/25 DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH W RAMACH WSPARCIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Likwidacja skutków powodzi- remont trzech mostów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.