eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoNadzór nad realizacją inwestycji pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. Część 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Część 2. Pełnienie stałego nadzoru archeologicznego i ratowniczych badań archeologicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Kłodzko: Nadzór nad realizacją inwestycji pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. Część 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Część 2. Pełnienie stałego nadzoru archeologicznego i ratowniczych badań archeologicznych.
Numer ogłoszenia: 54583 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad realizacją inwestycji pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. Część 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Część 2. Pełnienie stałego nadzoru archeologicznego i ratowniczych badań archeologicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZ. I.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zwanego dalej Wykonawcą w branżach: drogowa, kanalizacyjna, elektryczna nad realizacją inwestycji Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w swoim zespole i finansował odpowiednich branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego. Spośród osób tworzących zespół Wykonawca wyznaczy osobę koordynująca pracę zespołu. Celem zamówienia jest wykonanie i zakończenie inwestycji ,,Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy Prawo Budowlane. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności robót z projektem budowlanym, harmonogramem rzeczowo - finansowym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach przekazania placu budowy, odbiorów przejściowych i końcowego, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) sprawdzanie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, 6) stwierdzenie gotowości do odbiorów częściowych i końcowego wpisem do dziennika budowy oraz pisemne poinformowanie o tym Zamawiającego, 7) wykonywanie dokumentacji fotograficznej placu budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej; 8) uczestniczenie w przeglądach wynikłych z okresu gwarancji i rękojmi. Obowiązki Wykonawcy wykonywane będą poprzez pobyt branżowych inspektorów nadzoru na budowie w miarę potrzeb wynikających z toku budowy z tym, że od dnia przekazania terenu budowy wykonawcy robót inspektor koordynujący pracę zespołu inspektorów musi być na budowie nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Pobyt musi być udokumentowany wpisem w dzienniku budowy z podaniem zakresu robót, które zostały sprawdzone. Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i zamiennych rodzajowo, a koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego. Pisemna zgoda Zamawiającego będzie podstawą do wykonywania robót dodatkowych i zamiennych. Obowiązkiem Wykonawcy jest sprawdzenie faktycznie wykonanych robót w oparciu o książkę obmiarów oraz sprawdzenie prawidłowości ich rozliczenia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwości wyboru na każdą część zadania innego Wykonawcy Cz.II. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie stałego nadzoru archeologicznego i ratowniczych badań archeologicznych podczas realizacji inwestycji Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. Celem zamówienia jest wykonanie i zakończenie ww. Inwestycji zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy Prawo Budowlane. Badania archeologiczne winny obejmować: a) nadzór archeologiczny przy wykopach liniowych wykonywanych pod przyłącza instalacyjne oraz przy wymaganych przełożeniach istniejących sieci, b) nadzór archeologiczny przy wymianie nawierzchni w obszarze objętym inwestycją. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. Nr 162 poz.1568 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579), a także: a) ciągły nadzór robót w terenie, b) udział w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, w naradach koordynacyjnych i odbiorach, c) opiniowanie harmonogramów robót, protokołów, d) pokrycie kosztów związanych z przekazaniem i magazynowaniem zabytków pozyskanych w trakcie badań archeologicznych, e) zgłoszenie się we wskazane przez Zamawiającego miejscu w ciągu 24 godzin od zawiadomienia telefonicznego, faxem, f) wykonanie sprawozdania z wykonanych badań archeologicznych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Badania archeologiczne prowadzone będą zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy i należytą starannością w jego wykonywaniu. Roboty budowlane nad którymi będzie sprawowany nadzór archeologiczny będą prowadzone w obszarze objętym ochroną prawną poprzez wpis do rejestru zabytków: historyczny układ urbanistyczny w Kłodzku wpisany do rejestru zabytków pod nr 370 decyzją z dnia 25.11.1956 roku. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwości wyboru na każdą część zadania innego Wykonawcy Opis inwestycji. Inwestycja pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku jest realizowana w systemie zaprojektuj - wybuduj i obejmuje: 1) przebudowę ulic: Jana Matejki, Braci Gierymskich, Zofii Stryjeńskiej, 2) wykonanie nowej kanalizacji deszczowej i oświetlenia, 3) remont i konserwację mostu nad kanałem ulgi w ciągu ul. Z. Stryjeńskiej, 4) zagospodarowanie obszaru położonego przy ul. Z. Stryjeńskiej, pomiędzy kanałem Młynówką, a rzeką Nysą Kłodzką w niżej opisany sposób: a) urządzenie zieleni w taki sposób, aby stanowiła 20% - 22% powierzchni tego terenu (krzewy ozdobne o maksymalnej wysokości 70 cm, drzewa ozdobne niskopienne o kulistym przekroju korony, dopuszcza się trawniki z rolki), b) wykonanie miejsc postojowych w ilości min. 100 sztuk dla samochodów osobowych, w tym 6 szt. dla pojazdów osób niepełnosprawnych - nawierzchnia miejsc postojowych z krat trawnikowych z widocznym dla kierujących zaznaczeniem obrysu każdego stanowiska, nawierzchnia powierzchni manewrowych z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm (dobór kolorystyki kostki i gatunku trawy należy do Projektanta), spoinowanie kostek mieszanką piasek/cement 1x1 c) wykonanie pieszo - rowerowych ciągów komunikacyjnych z umieszczonymi przy nich ławkami i stojakami na rowery, ilość ławek nie może być mniejsza niż 8 szt., stojaki na rowery umieszczone w pobliżu ławek (sumaryczna ilość miejsc w stojakach nie może być mniejsza niż 12), d) wykonanie dojazdu do tymczasowo użytkowanych garaży - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej (kolor do wyboru przez Projektanta), grubość kostki min. 8 cm, spoinowanie mieszanką piasek/cement 1x1) e) wykonanie dojazdu do urządzeń kanalizacyjnych administrowanych przez firmę Wodociągi Kłodzkie - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej (kolor do wyboru przez Projektanta), grubość kostki min. 8 cm, spoinowanie mieszanką piasek/cement 1x1) , f) odtworzenie zarysu południowej fasady budynku wskazanego w programie funkcjonalno - użytkowym (patrz rysunek poniżej) poprzez wylanie żelbetowej płyty na wysokość 20 cm nad poziom terenu, płyta powinien mieścić się w prostokącie o wymiarach około 6 x 11 m - na płycie, na wysokości około 75 - 80 cm od poziomu terenu, należy umieścić makietę architektoniczną tego budynku w skali 1:50 oraz informację o zagospodarowaniu wyspy przed powodzią w 1997 roku. 5) wykonanie monitoringu - sygnał monitoringu przesyłany drogą radiową, monitorowany obszar: ul. Z. Stryjeńskiej, obszar, o którym mowa wyżej w punkcie 4, skrzyżowania ulic: J. Matejki i Z. Stryjeńskiej, J. Matejki i Braci Gierymskich, ul. Braci Gierymskich Szczegóły zawierają projekty budowlane załączone do niniejszego SIWZ. Zakończenie robót budowlanych jest planowane na 30 listopada 2011 roku. Inwestycja koliduje ze stanowiskiem archeologicznym nr 10/9/94-25 AZP. W nagłówkach wszelkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązani są do używania poniższego logotypu: Logotyp dostępny jest w wersji czarno-białej i kolorowej na stronie: http:dolnyslask.pl, w zakładce: RPO WD > Informacja i promocja > Znaki graficzne Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia jako termin wymagany: Część I. Od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2011 roku. Część II. Od dnia podpisania umowy na realizację usługi nadzoru archeologicznego do dnia 23 grudnia 2011 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, które będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.52.10.00-6, 71.35.19.14-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy na formularzu zał. nr 2 do SIWZ, że spełnia w/w warunek. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy oświadczają się wspólnie na formularzu zał. nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Część I Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu, lub inwestora zastępczego lub koordynatora branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, lub inną funkcję odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto. Należy podać ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców na formularzu zał. nr 5, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje, protokoły odbioru .W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie. Część II Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę nadzoru archeologicznego nad inwestycją w obszarze zabudowy miejskiej na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto. Należy podać przedmiot inwestycji, jej wartość, daty wykonania i odbiorcę usługi na druku zał. nr 5, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, np. referencje. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, posiadającego: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży drogowej obowiązujące na terenie Polski i/lub państw członkowskich UE (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), -min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na budowie przy zabytkach nieruchomych - należy dołączyć oświadczenie o posiadanej praktyce wraz z wykazem wymaganej praktyki, - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego lub odpowiedniej instytucji w przypadku Wykonawców z krajów UE - oświadczenie, że osoba ta posiada uprawnienia i przynależy do Izby należy dołączyć do oferty. Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży mostowej, posiadającego: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży mostowej obowiązujące na terenie Polski i/lub państw członkowskich UE (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), -min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na budowie przy zabytkach nieruchomych - należy dołączyć oświadczenie o posiadanej praktyce wraz z wykazem wymaganej praktyki, - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego lub odpowiedniej instytucji w przypadku Wykonawców z krajów UE - oświadczenie, że osoba ta posiada uprawnienia i przynależy do Izby należy dołączyć do oferty. Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, posiadającego: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych obowiązujące na terenie Polski i/lub państw członkowskich UE (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), -min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na budowie przy zabytkach nieruchomych - należy dołączyć oświadczenie o posiadanej praktyce wraz z wykazem wymaganej praktyki, - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego lub odpowiedniej instytucji w przypadku Wykonawców z krajów UE - oświadczenie, że osoba ta posiada uprawnienia i przynależy do Izby należy dołączyć do oferty. Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, posiadającego: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych obowiązujące na terenie Polski i/lub państw członkowskich UE (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), -min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na budowie przy zabytkach nieruchomych - należy dołączyć oświadczenie o posiadanej praktyce wraz z wykazem wymaganej praktyki, - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego lub odpowiedniej instytucji w przypadku Wykonawców z krajów UE - oświadczenie, że osoba ta posiada uprawnienia i przynależy do Izby należy dołączyć do oferty. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora w branży drogowej i mostowej pod warunkiem spełniania wymagań dla obu funkcji jednocześnie. Część II Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 osobą posiadającą tytuł magistra archeologii, która wykonała przynajmniej jedną usługę nadzoru archeologicznego na kwotę minimum 30.000,00 zł brutto nad inwestycją w obszarze zabudowy miejskiej. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł. Należy załączyć dowód opłacenia polisy w przypadku płatności jednorazowej lub dowód opłacenia ostatniej raty w przypadku płatności w ratach, a w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie sytuacja ekonomiczna każdego z Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Oświadczenie o posiadanej praktyce wraz z wykazem wymaganej praktyki w przypadku inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, w branży mostowej, w branży elektrycznej, w branży sanitarnej (wymagane jest min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na budowie przy zabytkach nieruchomych). -Oświadczenie o posiadanym (aktualnym, na dzień składania ofert), wpisem na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego lub odpowiedniej instytucji w przypadku Wykonawców z krajów UE, wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach i przynależnością do właściwej Izby, zgodnie z B.1.1 punkt c. -Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. -Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla Wykonawcy postanowienia umowy, zmiany istotnych postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kłodzko pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko pok. 101 Biuro Obsługi Ludności, biuro pracuje w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór nad realizacją inwestycji pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. Część 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zwanego dalej Wykonawcą w branżach: drogowa, kanalizacyjna, elektryczna nad realizacją inwestycji Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w swoim zespole i finansował odpowiednich branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego. Spośród osób tworzących zespół Wykonawca wyznaczy osobę koordynująca pracę zespołu. Celem zamówienia jest wykonanie i zakończenie inwestycji Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy Prawo Budowlane. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności robót z projektem budowlanym, harmonogramem rzeczowo - finansowym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach przekazania placu budowy, odbiorów przejściowych i końcowego, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) sprawdzanie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, 6) stwierdzenie gotowości do odbiorów częściowych i końcowego wpisem do dziennika budowy oraz pisemne poinformowanie o tym Zamawiającego, 7) wykonywanie dokumentacji fotograficznej placu budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej; 8) uczestniczenie w przeglądach wynikłych z okresu gwarancji i rękojmi. Obowiązki Wykonawcy wykonywane będą poprzez pobyt branżowych inspektorów nadzoru na budowie w miarę potrzeb wynikających z toku budowy z tym, że od dnia przekazania terenu budowy wykonawcy robót inspektor koordynujący pracę zespołu inspektorów musi być na budowie nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Pobyt musi być udokumentowany wpisem w dzienniku budowy z podaniem zakresu robót, które zostały sprawdzone. Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i zamiennych rodzajowo, a koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego. Pisemna zgoda Zamawiającego będzie podstawą do wykonywania robót dodatkowych i zamiennych. Obowiązkiem Wykonawcy jest sprawdzenie faktycznie wykonanych robót w oparciu o książkę obmiarów oraz sprawdzenie prawidłowości ich rozliczenia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.52.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór nad realizacją inwestycji pn.Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. Część 2. Pełnienie stałego nadzoru archeologicznego i ratowniczych badań archeologicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie stałego nadzoru archeologicznego i ratowniczych badań archeologicznych podczas realizacji inwestycji Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku. Celem zamówienia jest wykonanie i zakończenie ww. Inwestycji zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy Prawo Budowlane. Badania archeologiczne winny obejmować: a) nadzór archeologiczny przy wykopach liniowych wykonywanych pod przyłącza instalacyjne oraz przy wymaganych przełożeniach istniejących sieci, b) nadzór archeologiczny przy wymianie nawierzchni w obszarze objętym inwestycją. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. Nr 162 poz.1568 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579), a także: a) ciągły nadzór robót w terenie, b) udział w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, w naradach koordynacyjnych i odbiorach, c) opiniowanie harmonogramów robót, protokołów, d) pokrycie kosztów związanych z przekazaniem i magazynowaniem zabytków pozyskanych w trakcie badań archeologicznych, e) zgłoszenie się we wskazane przez Zamawiającego miejscu w ciągu 24 godzin od zawiadomienia telefonicznego, faxem, f) wykonanie sprawozdania z wykonanych badań archeologicznych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Badania archeologiczne prowadzone będą zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy i należytą starannością w jego wykonywaniu. Roboty budowlane nad którymi będzie sprawowany nadzór archeologiczny będą prowadzone w obszarze objętym ochroną prawną poprzez wpis do rejestru zabytków: historyczny układ urbanistyczny w Kłodzku wpisany do rejestru zabytków pod nr 370 decyzją z dnia 25.11.1956 roku. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.