Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: wykonanie wycen określających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości gruntowych położonych w Łodzi, w celu naliczenia opłat z tytułu trwałego zarządu Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Łodzi Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji, do kontaktów: MARIUSZ PUJAN, pokój nr 286B, tel. 042 638-42-01, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384378, 6384255, 6384254, fax 042 6384242, e-mail: geodezja@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA ŁODZI - WYDZIAŁ GEODEZJI, KATASTRU I INWENTARUZACJI, JADWIGA STĘPNIAK, pokój nr 282, Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-43-78. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: URZĄD MIASTA ŁODZI - WYDZIAŁ GEODEZJI, KATASTRU I INWENTARUZACJI, ELŻBIETA KASPRZAK, pokój nr 284, Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-44-01. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:obsługa nieruchomości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wycen określających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości gruntowych położonych w Łodzi, w celu naliczenia opłat z tytułu trwałego zarządu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie wycen określających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości gruntowych położonych w Łodzi, w celu naliczenia opłat z tytułu trwałego zarządu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenia zgodne z ustawą P.z.p. o spełnieniu warunków zawartych w art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 oraz o nie wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 153 z 2003r., poz. 1503 - tekst jednolity). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzający aktualność przez organ wydający w wymaganym terminie wskazujący, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. usługi w zakresie wyceny nieruchomości. 3.Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego - zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. Nr 261 z 2004r., poz. 2603 z późn. zm.) na kwotę, co najmniej 25 000 euro, co stanowi równowartość 109 675 zł, potwierdzająca okres ubezpieczenia min. do dnia 31.12.2006r. 4.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego do wykonania prac w dziedzinie szacowania nieruchomości, określone w art. 191 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. Nr 261 z 2004r., poz. 2603 z późn. zm.). 5.Wykaz wycen nieruchomości wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości zleceń 40 000 zł, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (nieruchomości zabudowane obiektami o charakterze: biurowym, usługowym i przemysłowym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz rzeczoznawców majątkowych, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie 3 wycen nieruchomości, zamówienie poniżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przepisem art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. 2.Prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 z 2004r., poz. 1807 z późn. zm.) zgodną z przedmiotem zamówienia tj. usługi w zakresie wyceny nieruchomości; 3.Są ubezpieczeni min. do dnia 31.12.2006r. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 25 000 euro, co stanowi równowartość 109 675 zł (Dz. U. Nr 173 z 2004r., poz. 1807 z późn. zm.) zgodną z przedmiotem zamówienia tj. usługi w zakresie wyceny nieruchomości; 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażone wykonaniem usług z zakresu wycen nieruchomości o łącznej wartości zleceń 40 000 zł, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (nieruchomości zabudowane obiektami o charakterze: biurowym, usługowym lub przemysłowym), a także dysponują niezbędną ilością osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego określone w art. 191 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. Nr 261 z 2004r., poz. 2603 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia zgodne z ustawą P.z.p. o spełnieniu warunków zawartych w art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 oraz o nie wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 153 z 2003r., poz. 1503 - tekst jednolity). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzający aktualność przez organ wydający w wymaganym terminie wskazujący, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. usługi w zakresie wyceny nieruchomości. 3.Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego - zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. Nr 261 z 2004r., poz. 2603 z późn. zm.) na kwotę, co najmniej 25 000 euro, co stanowi równowartość 109 675 zł, potwierdzająca okres ubezpieczenia min. do dnia 31.12.2006r. 4.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego do wykonania prac w dziedzinie szacowania nieruchomości, określone w art. 191 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. Nr 261 z 2004r., poz. 2603 z późn. zm.). 5.Wykaz wycen nieruchomości wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości zleceń 40 000 zł, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (nieruchomości zabudowane obiektami o charakterze: biurowym, usługowym i przemysłowym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz rzeczoznawców majątkowych, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 10:15, Łódź, ul. Piotrkowska 104, sala nr 371A.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.10.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.