eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług kominiarskich w zasobach będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Olsztyn: Świadczenie usług kominiarskich w zasobach będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 54611 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w zasobach będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług związanych z obowiązkowym przeglądem i czyszczeniem przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach należących do zasobów Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Olsztynie, w miejscowościach: Elbląg, Braniewo, Morąg, Olsztyn, Lidzbark Warmiński, Gołdap, Bartoszyce, Giżycko, Węgorzewo. 2. Zakres zamówienia: a) okresowe czyszczenie przewodów kominowych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. - Dz. U. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.); b) okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych (zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane - Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010 r. z późn. zm.); c) instalacje i urządzenia techniczne (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. - Dz. U. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.); d) w zakres przeglądu wchodzi organizacja przeglądu (powiadomienie lokatorów, dokonanie przeglądu, potwierdzenie przeglądu przez lokatora, usunięcie wszelkich usterek zauważonych w trakcie przeglądu); e) sporządzenie stosownych protokołów potwierdzonych przez Zarządcę budynku, a w przypadku internatu przez pracownika internatu; protokół należy sporządzić dla każdego budynku oddzielnie; należy dołączyć do protokołu schemat podłączeń każdego lokalu mieszkalnego; f) szczegółowe zestawienie poszczególnych obiektów z ilością mieszkań i rodzajem przewodów zawierają załączniki od nr 1.1 do nr 1.9 do SIWZ. g) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za techniczną sprawność przewodów kominowych w powierzonych budynkach. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 zadań, każde zadanie przypisane jest danej miejscowości. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych: 1) Zadanie nr 1 - Bartoszyce 2) Zadanie nr 2 - Braniewo 3) Zadanie nr 3 - Elbląg 4) Zadanie nr 4 - Giżycko 5) Zadanie nr 5 - Gołdap 6) Zadanie nr 6 - Lidzbark Warmiński 7) Zadanie nr 7 - Morąg 8) Zadanie nr 8 - Olsztyn 9) Zadanie nr 9 - Węgorzewo.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania (do 50% ustalonej wartości zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. usługi polegające na świadczeniu usług kominiarskich w zasobach będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie (okresowe czyszczenie przewodów kominowych, okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentyalcyjnych), kod CPV: 90.91.50.00-4: usługi czyszczenia pieców i kominów; 71.63.00.00-3: usługi kontroli i nadzoru technicznego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom mistrza w zawodzie kominiarz (bez względu na ilość części na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w tym zmiany korzystne dla Zamawiającego, które nie wpływają na warunki zamówienia i treść oferty. Przez nieistotne Zamawiający rozumie takie zmiany, iż wiedza o nich na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, czy też na wynik postępowania. 2. Przewiduje się zmiany określone we wzorze umowy, tj. zmiana umownych zobowiązań może nastąpić w przypadku zmian obowiązujących przepisów, ilości czyszczeń w roku lub ilości budynków/lokali/ wykazanych w załącznikach do niniejszej Umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie, zbycie lub sprzedaż w trakcie trwania umowy budynku/lokalu objętego umową. 4. W razie przekazania, zbycia lub sprzedaży budynku/lokalu, o których mowa w ustępie 3 strony zgodnie ustalają, że Zamawiający w drodze pisemnego zawiadomienia przesłanego Wykonawcy jednostronnie zmodyfikuje niniejszą umowę, na co Wykonawca wyraża zgodę. 5. Przewiduje się zmianę wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części zamówienia. 6. Wszelkie zmiany zawartej umowy z wyjątkiem zmian, które Zamawiający może wprowadzić jednostronnie na podstawie oświadczenia lub zawiadomienia, wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1, pokój 113 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.