Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bychawa: termomodernizacja budynku Bychawskiego Centrum Kultury w Bychawie wraz z wymianą instalacji odgromowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Bychawskie Centrum Kultury, do kontaktów: Mariusz Nawłatyna, ul. M. J. Piłsudskiego 34, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5660124, 606709701, fax 081 5660124, e-mail: bychawskieck@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bychawskiecentrumkultury.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Bychawskiego Centrum Kultury w Bychawie wraz z wymianą instalacji odgromowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bychawa, ul. M.J. Piłsudskiego 34, gmina Bychawa, powiat lubelski, województwo lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót termomodernizacyjnych wraz z robotami budowlano - instalacyjnymi w budynku Bychawskiego Centrum Kultury w Bychawie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki określono w niniejszym ogłoszeniu - Sekcja III 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.W ramach termomodernizacji budynku Bychawskiego Centrum Kultury w Bychawie przewiduje się realizację następujących robót: 1)ocieplenie ścian budynku Bychawskiego Centrum Kultury w Bychawie obejmujące: a)ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku metodą lekko - mokrą płytami styropianowymi o grubości 12 cm (w miejscach wyznaczonych w dokumentacji projektowej), b)ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekko - mokrą płytami styropianowymi o grubości 14 cm (w miejscach wyznaczonych w dokumentacji projektowej), c)ocieplenie ościeży metodą lekko - mokrą płytami styropianowymi o grubości 2 cm, d)ocieplenie ścian zewnętrznych (w miejscach wyznaczonych w dokumentacji projektowej) lamellowymi płytami z wełny mineralnej grubości 12 cm, e)wykonanie tynku akrylowego w kolorystyce zgodnej z dokumentacją projektową, f)wykonanie wszystkich obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych. Zakresem ww. prac nie jest objęty cokół budynku Bychawskiego Centrum Kultury w Bychawie. 2)remont i ocieplenie stropodachu, obejmujące: a)demontaż (w razie potrzeby) starej jednej warstwy papy; b)demontaż eternitu z legarami wraz z utylizacją; c)wykonanie nowych obróbek blacharskich; d)wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych laminowanych grubości 15 cm układanych na wierzchu konstrukcji na lepiku; e)wykonanie jednokrotnego pokrycia całego dachu papą termozgrzewalną. 3)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, obejmującą: a)wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej balkonowej na okna i drzwi balkonowe PCV w kolorze białym, rozszczelnione lub z mikrouchyleniem, oszklone szybami zespolonym przezroczystymi. Okna na ścianie frontowej budynku (ściana północno - wschodnia) powinny być oszklone szybami zielonymi refleksyjnymi (zgodnie z dokumentacją projektową); Współczynnik przenikani ciepła dla całego okna U = 1,8 W/m2 K b)wymianę drewnianych drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe z przegrodą termiczną, o konstrukcji wykonanej z profili aluminiowych, zabezpieczonych przed korozją powłokami lakierowanymi (malowanie proszkowe) w kolorze RAL 6013 (Schilfgrun) - (zgodnie z dokumentacją projektową); c)wymianę stolarki stalowej wejścia głównego na fasadę aluminiową o wymiarach 6390 x 6790mm wraz z drzwiami RAL 6013 oszklonymi szybą zespoloną P4 stopsol zieloną oraz wykonanie ścianki aluminiowej wejścia tylnego o wymiarach 6350 x 3060mm wraz z drzwiami - (zgodnie z dokumentacją projektową); Współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi U = 1,8 W/m2 K 2.W ramach robót budowlano - instalacyjnych przewiduje się : 1)wymianę instalacji c.o., obejmującą: a)demontaż starej instalacji c.o. wraz z grzejnikami; b)wykonanie nowej instalacji c.o. pompowej z rur stalowych, czarnych ze szwem średnim według PN - 79/H-74200, łączonych przez spawanie (armatura łączona za pomocą połączeń gwintowanych) z rozdziałem dolnym, dwururowym w systemie zamkniętym, z zabezpieczeniem zgodnie z wymogami normy PN-91/B-02414 z trzema obiegami: -obieg nr 1 sali widowiskowej, -obieg nr 2 kawiarni z toaletą, -obieg nr 3 pozostałej części budynku (sale zajęciowe, biblioteka, pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne), z oddzielnymi pompami z płynną regulacją prędkości obrotowej silnika i zaworem mieszającym trójdrogowym; c)montaż sterownika regulującego pracę trzech obiegów grzewczych firmy VIESSMAN typu Vitotronic 050 HK3W; d)montaż grzejników stalowych, płytowych, zasilanych z boku firmy Retting Heating PURMO typu C; e)montaż termostatycznych zaworów grzejnikowych z nastawą wstępną firmy Danffos typu RTD-15 - na gałązkach zasilających i zaworów odcinających firmy Danffoss typu RLV-15 - na gałązkach powrótnych, wyposażonych w głowice termostatyczne firmy Danffoss typu RTD Nova 3130; f)montaż na zakończeniach pionów zasilających automatycznych zaworów odpowietrzających. 2)wymianę instalacji odgromowej obejmującą: a)demontaż starej instalacji odgromowej, b)wykonanie nowej instalacji odgromowej ze złączami kontrolnymi w skrzynkach probierniczych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie:pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy; 2)złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3)zabezpieczą swoją ofertę wadium; 4)wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (2001-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawcy co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości równej lub wyższej od 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda z robót; 5)dysponują co najmniej 1 pracownikiem z uprawnieniami kierownika budowy oraz innymi pracownikami posiadającym uprawnienia budowlane o specjalnościach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; 6)wskażą części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców, zakresu wykonywanych czynności i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, z zastrzeżeniem, że co najmniej 50% zamówienia musi być wykonywane przez Wykonawcę; 7)wykażą się średnim obrotem z ostatnich 2 pełnych lat obrotowych (2004 - 2005) w wysokości łącznej co najmniej 2.000.000,00 PLN (dwa miliony złotych); 8)przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); 9)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych ). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz analizy dokumentów załączonych do oferty, wg. formuły \spełnia\, \nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2001 - 2006) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości równiej lub wyższej od 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda z robót, wraz z dokumentami (referencjami, protokołami odbioru) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 8)wykaz osób wykonujących zamówienie, w tym co najmniej 1 pracownik z uprawnieniami kierownika budowy oraz inni pracownicy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalnościach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, z podaniem imienia, nazwiska, posiadanych kwalifikacji, uprawnień i przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 9)wykaz podmiotów, które będą wykonywać przedmiot zamówienia na zasadzie podwykonawstwa, z podaniem nazwy, kwalifikacji i zakresu wykonywanych robót, z zachowaniem wymogu, że co najmniej 50% robót ma być wykonane siłami własnymi Wykonawcy, 10)bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania tych dokumentów, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich dwóch lat obrotowych (2004-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych), 13)dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały lub urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych opisywanym przez Zamawiającego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 80 2. okres gwarancji (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bychawskiecentrumkultury.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W gotówce lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2006, godzina 12:00, Bychawskie Centrum Kultury w Bychawie, ul. M.J. Piłsudskiego 34, 23-100 Bychawa, pokój - Sekretariat.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.10.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.