Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wykonanie budynku mieszkalnego nr 30 zlokalizowanego w Gdańsku-Ujeścisku przy ul. Wadowickiej wraz z przygotowaniem terenu pod budowę, kompletem instalacji wewnętrznych, uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu 02/ZP/06 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Budych Dominika Werbowy, ul. Beniowskiego 5, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5549197, fax 058 5549196, e-mail: gtbs@gtbs.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gtbs.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie budynku mieszkalnego nr 30 zlokalizowanego w Gdańsku-Ujeścisku przy ul. Wadowickiej wraz z przygotowaniem terenu pod budowę, kompletem instalacji wewnętrznych, uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu 02/ZP/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdańsk- Ujeścisko ul. Wadowicka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie budynku mieszkalnego nr 30 zlokalizowanego w Gdańsku- Ujeścisku przy ul. Wadowickiej wraz z przygotowaniem terenu pod budowę, kompletem instalacji wewnętrznych, uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej równej lub przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro, a mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść, jako zabezpieczenie swojej oferty, wadium w wysokości 50.000 złotych (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wykazując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie jednego budynku mieszkalnego co najmniej trzykondygnacyjnego, w zakresie wszystkich branż ujętych w niniejszym zamówieniu o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 4.000.000 zł brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazując się, co najmniej: 1 pracownikiem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania i prowadzenia robót ogólnobudowlanych, 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia sanitarne i 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia elektryczne. Osoby te muszą posiadać uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego oraz muszą być członkami właściwej regionalnej Izby Inżynierów 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykazując osiągnięcie: - w roku 2003 przychodu rocznego z działalności podstawowej nie mniejszego niż 1.000.000 zł, - w roku 2004 przychodu rocznego z działalności podstawowej nie mniejszego niż 2.000.000 zł, - w roku 2005 przychodu rocznego z działalności podstawowej nie mniejszego niż 2.500.000 zł, oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 300.000 zł i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z każdą branżą robót budowlanych, którą obejmuje niniejsze postępowanie. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną warunek opisany w pkt 1. musi spełnić każdy z wykonawców, warunek opisany w pkt 2. i 4. musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców a warunek opisany w pkt 3. wykonawcy mogą spełnić łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę, na zasadzie /spełnia-nie spełnia/. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów i oświadczeń: a)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 SIWZ) wraz z kopią dowodu wniesienia wadium oraz z tabelami elementów rozliczeniowych (załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do 2i SIWZ) i kosztorysem ofertowym. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę wraz z kopią dowodu wniesienia wadium, tabelami elementów rozliczeniowych i kosztorysem ofertowym. b)Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. f)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy (załącznik nr 3 SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. g)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 5 SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz potwierdzający spełnienie warunku. h)Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6 SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz potwierdzający spełnienie warunku. i)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia oraz są członkami właściwej regionalnej Izby Inżynierów. j)Sprawozdania finansowego za rok 2003, 2004 i 2005, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2003, 2004 i 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, (np. w formie zgodnej z załącznikiem nr 7 SIWZ) potwierdzających osiągniecie wymaganego przychodu z działalności za rok 2003, 2004 i 2005. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. k)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. l)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z każdą branżą robót budowlanych, którą obejmuje niniejsze postępowanie. W przypadku składania oferty wspólnej dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. m)W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtbs.pl. Opłata: 500 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 500 zł brutto: 1) odbiór osobisty wpłata w gotówce w siedzibie zamawiającego, 2) przesyłką pocztową na pisemny wniosek wykonawcy zawierający kopię dowodu wpłaty oraz dane potrzebne do wystawienia faktury VAT. Nr konta zamawiającego: Bank PEKAO S.A. IV/O Gdańsk, nr konta 87124012711111000014919505 z oznaczeniem /SIWZ budynek nr 30 przy ul. Wadowickiej\. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego Gdańsk, ul. Beniowskiego 5, pokój Prezesa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.10.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach
- Wykonanie i dostawa zdefiniowanych elementów demonstratora technologii w ramach projektu finansowanego z NCBiR pt. "Bezzałogowa platforma nawodno - powietrzna(...)"
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.