eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaUtrzymanie wałów p. powodziowych zlewni rzeki Kaczawa cz. II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06



Ogłoszenie nr 546218-N-2017 z dnia 2017-07-06 r.

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy: Utrzymanie wałów p. powodziowych zlewni rzeki Kaczawa cz. II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 93296478800052, ul. ul. Macieja Rataja  32 , 59220   Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 86 270 07, , e-mail legnica@dzmiuw.wroc.pl, , faks .
Adres strony internetowej (URL): www.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.dmiuw.wroc.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.dmiuw.wroc.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
Adres:
Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Legnicy ul. M.Rataja 32, 59-220 Legnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie wałów p. powodziowych zlewni rzeki Kaczawa cz. II
Numer referencyjny: L-OME.3520.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji wałów przeciwpowodziowych L-1, L-2, P-1 i P-2 rzeki Kaczawy położonych na terenie gminy Prochowice w miejscowościach Lisowice, Kwiatkowice i Prochowice. Zakres prac obejmuje m.in.: o I koszenie, w ramach którego należy wykonać wykoszenie porostów z korony i skarp wałów (z uwagi na zróżnicowany dostęp dla sprzętu mechanicznego założono wykoszenie częściowo mechaniczne i częściowo ręczne). Powstały pokos należy wygrabić do stopy skarpy. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza mechaniczne rozdrobnienie pokosu na skarpach i koronie wałów. Dodatkowo w ramach I etapu do obowiązków wykonawcy należy oczyszczenie betonowych przyczółków 2 przepustów wałowych na wale L-2 oraz 1 przepustu wałowego na wale P-1, a także udrożnienie wylotu 1 przepustu wałowego na wale P-2 i udrożnienie wlotu 1 przepustu wałowego na wale L-2. o II koszenie, w ramach którego należy wykonać wykoszenie porostów z korony i skarp wałów (jak w etapie I założono wykoszenie częściowo mechaniczne i częściowo ręczne). Powstały pokos należy wygrabić do stopy skarpy. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza mechaniczne rozdrobnienie pokosu na skarpach i koronie wałów. Usługę należy wykonać zgodnie ze standardami wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych ustalonymi przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do poruszania się pracowników i sprzętu mechanicznego wyłącznie w obrębie korpusów wałów przeciwpowodziowych i niezajmowania gruntów przyległych do wału w trakcie wykonywania prac konserwacyjnych. ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji wałów przeciwpowodziowych: - Brenna m. Zamienice gm. Chojnów, - Brochotka P-1, P-2 P-3 oraz L-1, L-2 gm. Miłkowice, - Dłużeń P-1, P-2 m. Grzymalin, Miłkowice gm. Miłkowice, - Kanał Karola w. Grzymalin gm. Miłkowice, - Czarna Woda L-2 m. Grzymalin g. Miłkowice (wrześniowe koszenie) - Czarna Woda P-1.1, P-1.2, P-2, L-1 m. Legnica, gm. Miłkowice - Kaczawa P-9 i L-9 m. Dunino, m. Wilczyce gm. Krotoszyce Prace będą polegać na wykoszeniu wraz z wygrabienie porostów ze skarp i korony wałów z odłożeniem pokosu przy stopie wału od strony odpowietrznej. ZADANIE NR 3 Przedmiotem zamówienia zadania nr 3 jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji wałów przeciwpowodziowych L-4, L-5, L-7 i L-8 oraz P-4, P-6, P-7 i P-8 rzeki Kaczawy położonych na terenie miasta Legnica. Zakres prac obejmuje m.in.: o I koszenie, w ramach którego należy wykonać wykoszenie porostów z korony i skarp wałów (z uwagi na zróżnicowany dostęp dla sprzętu mechanicznego założono wykoszenie częściowo mechaniczne i częściowo ręczne). Powstały pokos należy wygrabić do stopy skarpy. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza mechaniczne rozdrobnienie pokosu na skarpach i koronie wałów. Dodatkowo w ramach tego etapu należy oczyścić z porostu traw odcinek nawierzchni z kostki betonowej na koronie wału L-7. o II koszenie, w ramach którego należy wykonać wykoszenie porostów z korony i skarp wałów (jak w etapie I założono wykoszenie częściowo mechaniczne i częściowo ręczne). Powstały pokos należy wygrabić do stopy skarpy. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza mechaniczne rozdrobnienie pokosu na skarpach i koronie wałów. Usługę należy wykonać pod nadzorem przyrodniczym i zgodnie ze standardami wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych ustalonymi przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do poruszania się pracowników i sprzętu mechanicznego wyłącznie w obrębie korpusów wałów przeciwpowodziowych i niezajmowania gruntów przyległych do wału w trakcie wykonywania prac konserwacyjnych. ZADANIE NR 4 Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 4 jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji wałów przeciwpowodziowych Czarna Woda wał L-2 m. Grzymalin gm. Miłkowice. Prace będą polegać na wykoszeniu i wygrabieniu skarp i korony wału oraz oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, robotach ziemnych zmechanizowanych - uzupełnienie ubytków po zebraniu gruzu, transporcie gruntu, formowaniu nasypów wraz zagęszczeniem gruntu.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90721800-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże że: a) wykonał (decyduje data odbioru końcowego) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie min.1 usługę potwierdzającą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę. dla zadania 1: min.1 usługę związaną z utrzymaniem wałów przeciwpowodziowych (koszenie korony i skarpy) na powierzchni minimum: 10 ha (usługi nie sumują się); dla zadania 2: min.1 usługę związaną z utrzymaniem wałów przeciwpowodziowych na powierzchni minimum: 14 ha (usługi nie sumują się); dla zadania 3: min.1 usługę związaną z utrzymaniem wałów przeciwpowodziowych (koszenie korony i skarpy) na powierzchni minimum: 20 ha (usługi nie sumują się); dla zadania 4: min.1 usługę związaną z konserwacją (wykoszenie z wygrabieniem porostów) z wałów przeciwpowodziowych lub skarp cieków i/lub kanałów wodnych na powierzchni minimum: 0,5 ha (usługi nie sumują się); b) dysponuje co najmniej 1 osobą: posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia nadzoru przyrodniczego rozumianego jako nadzór i kontrola nad sposobem wykonywania prac, który zagwarantuje właściwą reakcję w przypadku sytuacji nagłych, nieprzewidzianych i zminimalizuje ryzyko negatywnego oddziaływania na elementy przyrodnicze występujące w obrębie i w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac tj. co najmniej 1 osobą legitymującą się wyższym wykształceniem o specjalności przyrodniczej (np. zoologia, botanika, ochrona środowiska) i doświadczeniem tj. sprawowaniem co najmniej 1 nadzoru przyrodniczego przy realizacji prac.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia ofert oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu usług (załącznik nr 4 do SIWZ cz. III Formularze) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należycie wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. b) Wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ cz. III Formularze) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (wzór oświadczenia załącznik nr 7 do SIWZ cz. III Formularze). Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań do wysokości odpowiadającej cenie oferty. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium: - dla części zamówienia nr 1 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ). - dla część zamówienia nr 2 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) - dla część zamówienia nr 3 4 500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 ) - dla część zamówienia nr 4 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 ) 2) Termin, miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego: GETIN NOBLE BANK SA 06156000132001013730000010 na przelewie należy umieścić odpowiednio informację: "Wadium - ......... części zamówienia i nazwa zadania)" Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 14.07.2017r. godz. 9:00 Wadium wniesione w innych formach należy wnieść nie później jak w terminie składania ofert, czyli dnia: 14.07.2017r. godz. 9:00 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4) Z treści gwarancji/ poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz - został złożony w siedzibie zamawiającego, a jego kopia dołączona do oferty 6) Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 7 ust. 6 umowy, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, przyrodniczymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracę maszyn tj. powyżej 10m/s, opady deszczu (w tym oberwanie chmury) tj. trwające dłużej niż 3 dni lub intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2, gradobicie, burze, wysokie stany wód, niskie temperatury tj. poniżej -5oC itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac, d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku, e) niewypały i niewybuchy; f) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany wynagrodzenia: a) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 4 ust.3 i 7, w § 7 ust. 6 oraz w § 8 ust. 1 niniejszej umowy. 4) zmiany osobowe: a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 5) Pozostałe zmiany a) zmiana dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc. 2. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Utrzymanie wałów p. powodziowych zlewni rzeki Kaczawy cz. II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji wałów przeciwpowodziowych L-1, L-2, P-1 i P-2 rzeki Kaczawy położonych na terenie gminy Prochowice w miejscowościach Lisowice, Kwiatkowice i Prochowice. Zakres prac obejmuje m.in.: o I koszenie, w ramach którego należy wykonać wykoszenie porostów z korony i skarp wałów (z uwagi na zróżnicowany dostęp dla sprzętu mechanicznego założono wykoszenie częściowo mechaniczne i częściowo ręczne). Powstały pokos należy wygrabić do stopy skarpy. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza mechaniczne rozdrobnienie pokosu na skarpach i koronie wałów. Dodatkowo w ramach I etapu do obowiązków wykonawcy należy oczyszczenie betonowych przyczółków 2 przepustów wałowych na wale L-2 oraz 1 przepustu wałowego na wale P-1, a także udrożnienie wylotu 1 przepustu wałowego na wale P-2 i udrożnienie wlotu 1 przepustu wałowego na wale L-2. o II koszenie, w ramach którego należy wykonać wykoszenie porostów z korony i skarp wałów (jak w etapie I założono wykoszenie częściowo mechaniczne i częściowo ręczne). Powstały pokos należy wygrabić do stopy skarpy. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza mechaniczne rozdrobnienie pokosu na skarpach i koronie wałów. Usługę należy wykonać zgodnie ze standardami wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych ustalonymi przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do poruszania się pracowników i sprzętu mechanicznego wyłącznie w obrębie korpusów wałów przeciwpowodziowych i niezajmowania gruntów przyległych do wału w trakcie wykonywania prac konserwacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 77675,57
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Utrzymanie wałów p. powodziowych zlewni rzeki Kaczawa cz. II.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji wałów przeciwpowodziowych: - Brenna m. Zamienice gm. Chojnów, - Brochotka P-1, P-2 P-3 oraz L-1, L-2 gm. Miłkowice, - Dłużeń P-1, P-2 m. Grzymalin, Miłkowice gm. Miłkowice, - Kanał Karola w. Grzymalin gm. Miłkowice, - Czarna Woda L-2 m. Grzymalin g. Miłkowice (wrześniowe koszenie) - Czarna Woda P-1.1, P-1.2, P-2, L-1 m. Legnica, gm. Miłkowice - Kaczawa P-9 i L-9 m. Dunino, m. Wilczyce gm. Krotoszyce Prace będą polegać na wykoszeniu wraz z wygrabienie porostów ze skarp i korony wałów z odłożeniem pokosu przy stopie wału od strony odpowietrznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 167048,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Utrzymanie wałów p. powodziowych zlewni rzeki Kaczawa cz. II.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zadania nr 3 jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji wałów przeciwpowodziowych L-4, L-5, L-7 i L-8 oraz P-4, P-6, P-7 i P-8 rzeki Kaczawy położonych na terenie miasta Legnica. Zakres prac obejmuje m.in.: o I koszenie, w ramach którego należy wykonać wykoszenie porostów z korony i skarp wałów (z uwagi na zróżnicowany dostęp dla sprzętu mechanicznego założono wykoszenie częściowo mechaniczne i częściowo ręczne). Powstały pokos należy wygrabić do stopy skarpy. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza mechaniczne rozdrobnienie pokosu na skarpach i koronie wałów. Dodatkowo w ramach tego etapu należy oczyścić z porostu traw odcinek nawierzchni z kostki betonowej na koronie wału L-7. o II koszenie, w ramach którego należy wykonać wykoszenie porostów z korony i skarp wałów (jak w etapie I założono wykoszenie częściowo mechaniczne i częściowo ręczne). Powstały pokos należy wygrabić do stopy skarpy. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza mechaniczne rozdrobnienie pokosu na skarpach i koronie wałów. Usługę należy wykonać pod nadzorem przyrodniczym i zgodnie ze standardami wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych ustalonymi przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do poruszania się pracowników i sprzętu mechanicznego wyłącznie w obrębie korpusów wałów przeciwpowodziowych i niezajmowania gruntów przyległych do wału w trakcie wykonywania prac konserwacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 161650,75
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Utrzymanie wałów p. powodziowych zlewni rzeki Kaczawa cz. II.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 4 jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji wałów przeciwpowodziowych Czarna Woda wał L-2 m. Grzymalin gm. Miłkowice. Prace będą polegać na wykoszeniu i wygrabieniu skarp i korony wału oraz oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, robotach ziemnych zmechanizowanych - uzupełnienie ubytków po zebraniu gruzu, transporcie gruntu, formowaniu nasypów wraz zagęszczeniem gruntu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 90721800-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34122,29
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.