eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych oraz systemu detekcji włamań do sieci i zapory ogniowej wraz z asystą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2005-10-18

POZYCJA 54633

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych oraz systemu detekcji włamań do sieci i zapory ogniowej wraz z asystą techniczną Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, do kontaktów: Katarzyna Kliś, tel. 032 735 15 47, pokój 004, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636, e-mail: inwestycje@nfz-katowice.pl, http://www.nfz-katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych oraz systemu detekcji włamań do sieci i zapory ogniowej wraz z asystą techniczną. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres A - dostawa i sprzedaż sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych obejmująca: serwery sieciowe, procesory, zestawy pamięci, dysk twardy, kartę sieciową, drukarki laserowe, przełączniki, moduły do przełączników. Zakres B - dostawa i sprzedaż systemu detekcji włamań do sieci i zapory ogniowej wraz z asystą techniczną, obejmująca: System zabezpieczeń Check Point Enterprise wraz z 12-miesięczną asystą techniczną producenta i asystą techniczną sprzedawcy oraz System wykrywania i zapobiegania włamaniom McAfee Intrusheld 2700 Sensor wraz z 12-miesięczną asystą techniczną producenta i asystą techniczną sprzedawcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Kossutha 13, Katowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.16.00 - Procesory Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.16 - Mikroprocesory Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.21.71.10 - Interfejsy sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Oryginalny kod CPV: 30.24.80.00 - Produkty oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Oryginalny kod CPV: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Oryginalny kod CPV: 72.53.10.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 75231, CPC 75232. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: przekracza równowartość kwoty 130000 euro; zamówienie dzieli się na dwie części - zakres A i zakres B. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zakres A: wadium w wysokości 2600 PLN Zakres B: wadium w wysokości 5600 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w formie polecenia przelewu w terminie do 21 dni licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego faktury VAT, na podstawie protokołu, na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy. Spełnianie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów oraz złożonych oświadczeń, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (dla osób posiadających polskie obywatelstwo), zaś w przypadku osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 2 ustawy). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych na poziomie: Zakres A -min. 90.000 zł, Zakres B - min. 200.000 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie: Zakres A - min. 90.000 zł, Zakres B - min. 200.000 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych zamówień, tj. zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Pod pojęciem wykonane zamówienie należy rozumieć zamówienie zrealizowane (zakończone) przez wykonawcę /przez któregokolwiek z Wykonawców występujących wspólnie/, które polegało na: Zakres A - wykonanie minimum trzech (3) zamówień o wartości min. 90.000 zł brutto każde, których przedmiot stanowiła dostawa sprzętu komputerowego i/ lub urządzeń sieciowych. Zakres B - wykonanie minimum pięciu (5) zamówień o wartości min. 200.000 zł brutto każde, których przedmiot stanowiła dostawa systemu zabezpieczeń typu firewall/VPN i/lub systemu zabezpieczeń IPS. 2. Dokument/y potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumenty te winny być wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 33/pn/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.12.2005, godzina 11:30, ul. Kossutha 13, Katowice, pokój nr 528 (V p.).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00, 30.23.32.31, 30.21.16.00, 30.21.72.30, 30.23.31.71, 30.21.71.10, 32.42.20.00 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres A: dostawa i sprzedaż sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych obejmująca: serwery sieciowe - 4 szt., procesor - 2 szt., zestaw pamięci - 2 szt., dysk twardy - 1 szt., karta sieciowa - 1 szt., drukarki laserowe - 6 szt., przełącznik - 2 szt., moduły do przełączników - 2 szt. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Realizacja - w terminie do dnia 30.12.2005 r. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.80.00, 30.24.83.00, 32.42.40.00, 72.53.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 75231, CPC 75232. 2) Krótki opis: Zakres B:dostawa i sprzedaż systemu detekcji włamań do sieci i zapory ogniowej wraz z asystą techniczną:1.System zabezpieczeń Check Point Enterprise z asystą techniczną producenta oraz asystą techniczną sprzedawcy.2.System wykrywania i zapobiegania włamaniom McAfee Intrusheld 2700 Sensor z asystą techniczną producenta oraz asystą techniczną sprzedawcy. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Realizacja - w terminie do dnia 30.12.2005 r. w zakresie dostawy systemu detekcji włamań do sieci i zapory ogniowej. Asysta techniczna będzie świadczona w okresie 12-miesięcy licząc od dnia dostarczenia systemu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.