eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › budowa urządzeń ssp na przejeździe kolejowym kat. C w km 66.572 linii kolejowej nr 354 Poznań Główny PoD - Piła"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54642

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: budowa urządzeń ssp na przejeździe kolejowym kat. C w km 66.572 linii kolejowej nr 354 Poznań Główny PoD - Piła" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny w Poznaniu, do kontaktów: Matelska Alina, Marciniak Paweł, al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6331494, fax 061 6331410, e-mail: iriw.poznan@pkp.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.plk-poznan.pl, Adres profilu nabywcy (URL): http://www.plk-sa.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Oddział spółki zarządzającej liniami kolejowymi; Inne: Linie kolejowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa urządzeń ssp na przejeździe kolejowym kat. C w km 66.572 linii kolejowej nr 354 Poznań Główny PoD - Piła 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: przejazd kolejowy kat. C w km 66.572 linii kolejowej nr 354 Poznań Główny PoD - Piła. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa urządzeń ssp na przejeździe kolejowym kat. C w km 66.572 linii kolejowej nr 354 Poznań Główny PoD - Piła. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.41.00 - Budowa kolei Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.00 - Budowa kolei Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 74.84.00.00 - Specjalne usługi projektowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa urządzeń ssp na przejeździe kolejowym kat. C w km 66.572 linii kolejowej nr 354 Poznań Główny PoD - Piła, obejmująca: - uszczegółowienie projektu wykonawczego w zakresie związanym z przyjętym typem i rodzajem urządzeń, w stopniu i branżach niezbędnych dla realizacji robót; - realizację na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez zamawiającego, uzupełnionej o ww. uszczegółowienie projektu wykonawczego i dokumentacji techniczno-ruchowej, zabudowywanych urządzeń wszystkich robót w poszczególnych branżach, tj.: w branży automatyki kolejowej: - zabudowę sygnalizatorów drogowych, - zabudowę czujników torowych, - zabudowę szafy aparatowo-zasilającej (kontener ssp), - zabudowę linii kablowych łączących wszystkie urządzenia ssp, - zabudowę urządzeń kontrolnych UZK na nastawni dysponującej na st. Chodzież nastawnia Ch, - demontaż urządzeń srk po przejeździe kat. A (starych urządzeń przejazdowych); w branży telekomunikacji kolejowej: - wykonanie przyłącza teletechnicznego z kabla TKD do kontenera ssp (z zachowaniem potrzeb dla ssp i łącza strażnicowego wraz z aparatem MB); w branży elektroenergetyki kolejowej: - wykonanie linii zasilających i oświetleniowych, - wykonanie oświetlenia przejazdu, - zabudowę szafy zasilająco-sterowniczej dla potrzeb oświetlenia przejazdu, zasilania kontenera ssp, - demontaż istniejącego oświetlenia przejazdu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają ci z wykonawców, którzy: a) prowadzą działalność obejmującą przedmiot niniejszego zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych na liniach lub węzłach albo stacjach kolejowych, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat roboty polegające na przebudowie urządzeń ssp i elektroenergetycznych zakresem odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla minimum 10 przejazdów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to zrealizowali w tym okresie odpowiednio roboty dla minimum ilości przejazdów, będącej iloczynem liczby lat działalności i cyfry 2; d) dysponują sprzętem niezbędnym dla wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, w tym: - dźwigiem o udźwigu do 5 ton, - samochodem ciężarowym do 3 ton, - koparkę łańcuchową do rowów kablowych; e) posiadają kwalifikacje i doświadczenie adekwatne dla robót będących przedmiotem zamówienia, tzn. kluczowy personel przewidziany do kierowania budową i robotami posiada uprawnienia budowlane we wszystkich realizowanych branżach, tj. specjalności konstrukcyjno-budowlanej kolejowej odpowiednio do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia (tj. dla zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym), konstrukcyjno-budowlanej telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; f) w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o średniorocznej wartości nie niższej niż 50% ceny ofertowej, g) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykazują średnioroczny przychód operacyjny o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN, h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych wykonawców, zwanych dalej Partnerami, musi spełniać warunek wymieniony w pkt b oraz h, warunek wymieniony w pkt c, d, e oraz f powinien być spełniony wspólnie przez wszystkich Partnerów (wystarczy spełnienie przez jednego Partnera). Warunek wymieniony w pkt g musi być spełniony łącznie przez Partnerów, z tym że każdy z nich musi wykazać, w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), średnioroczny przychód operacyjny o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN. Warunek wymieniony w pkt a musi być spełniony łącznie przez wszystkich Partnerów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena zgodności oferty i jej załączników oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą z treścią SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów, jakie wykonawca zawarł w swojej ofercie, załączył do niej lub złożył wraz z nią, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy "Prawo zamówień publicznych". 2. Zamawiający dokona oceny każdej z ofert metodą "zgodna - niezgodna" i jeżeli zajdą okoliczności wskazane w SIWZ, to odpowiednio wykluczy wykonawcę lub odrzuci ofertę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z 09.02.2004 r. poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnia wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg załącznika nr 1 do wzoru Formularza oferty zamieszczonego w SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika L-p do wzoru Formularza oferty zamieszczonego w SIWZ). 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg załącznika I-p do wzoru Formularza oferty zamieszczonego w SIWZ). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załączników H-p i J-p do wzoru Formularza oferty, zamieszczonych w SIWZ). 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 10. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (informacje finansowe muszą być przedstawione również w formie streszczenia - wg załącznika P-p do wzoru Formularza oferty zamieszczonego w SIWZ). 11. Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, o których mowa w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605). UWAGA: W przypadku ujęcia, w składanych przez wykonawców dokumentach podmiotowych (punkt 7, 8 i 9), danych dotyczących podwykonawców, których wykonawca zamierza zatrudnić, wymagane jest podanie w ofercie również nazwy podwykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych wykonawców składa dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 10 i 11. Pozostałe dokumenty powinny dotyczyć łącznie wszystkich Partnerów, a dokumenty wymienione w pkt 1, 6, 7 i 8 powinny być podpisane przez ich upełnomocnionych przedstawicieli lub pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przekazana wykonawcy, na jego wniosek, w terminie 5 dni. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-poznan.pl. Opłata: 634,40; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem w ciągu 14 dni, na podstawie faktury wystawionej przez zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2006 godzina 10:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.11.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego (al. Niepodległości 8, Poznań), pokój 235 (Mała Sala Konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.