To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-17
Serock: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w Serocku
Numer ogłoszenia: 54645 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25963 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w Serocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicach: Zielona, Nodzykowskiego, Kuligowskiego, Milewskiego, Oleńki, Sadowa, Pułtuska, Krasińskiego oraz na terenie działki nr ew. 53 i 96 obr. 07 w Serocku. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Zielona, Nodzykowskiego, Kuligowskiego, Milewskiego, Oleńki, Sadowa, Pułtuska w Serocku. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjno - tłocznej wraz z przepompownią ścieków obejmuję: - budowę sieci z rur PCV o średnicy 200 mm i długości L = 1541 m, - budowę sieci z rur PE 250 x 14,8 mm i długości L = 360 m, - budowę sieci z rur PCV o średnicy 160 mm i długości L = 415 m, - rurociąg tłoczny 2 x PE 90 x 5,4 mm i długości L = 610 m, - rurociąg tłoczny PE 50 x 3,0 mm i długości L = 112 m - budowę przyłączy kanalizacyjnych o średnicy 160 mm i długości L = 342 m, - budowę przyłączy kanalizacyjnych o średnicy 200 mm i długości L = 32 m, - ilość przyłączy do pierwszej studzienki na działce od strony drogi to 97 sztuki. Inwestycja planowana jest na terenie o zabudowie głównie jednorodzinnej. Miejscami przy ulicy Pułtuskiej występuje zabudowa usługowo - handlowa. Infrastrukturę komunikacyjną stanowią drogi publiczne, drogi gminne wewnętrzne oraz drogi prywatne. Drogi o nawierzchni utwardzonej asfaltowej oraz drogi o nawierzchni gruntowej ulepszonej kamieniem. Montaż rurociągów zaprojektowano metodą przewiertu sterowanego (rurociąg w ulicy Pułtuskiej), metodą przewiertu poziomego (przez działkę 45/3) oraz metodą wykopu otwartego z rozebraniem i ponownym odtworzeniem istniejących ulepszeń dróg i nawierzchni. Po wykonaniu robót teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Wstępujące warunki gruntowe należy zaliczyć do prostych. Obiekt zaliczony do kategorii geotechnicznej pierwszej. Wykopy otwarte o głębokości do 4,6 m. Poziom wód gruntowych powyżej rzędnej posadowienia obiektów. Roboty ziemne wymagające odwodnienia przy pomocy igłofiltrów lub pompowania bezpośrednio z dna wykopu. W zakresie zadania występuje montaż i uruchomienie przepompowni sieciowej oraz trzech przepompowni przydomowych ścieków. W wycenie należy również uwzględnić opracowanie dokumentacji współdziałania agregatu prądotwórczego z układem zasilania sieciowej przepompownią ścieków. 2.2.Budowę sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działki 53 i 96 obręb 07 oraz przyłącza kanalizacyjnego do działki nr ew. 55 obręb 07 w Serocku. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej obejmuje: - włączenie się poprzez trójnik do istniejącej sieci kanalizacji w ulicy Wolskiego, - budowę sieci z rur PCV o średnicy 200 mm i długości L = 7,1 m wykonanej metodą wykopu otwartego, - budowę sieci z rur kamionkowych o średnicy 200 mm i długości L = 60 m wykonanej metodą przewiertu prostego (mikrotunelingu) po terenie parku miejskiego, - przyłącze kanalizacyjne o średnicy 160 mm i długości L = 39,05 m, 1 sztuka. Ulica Wolskiego jest drogą gminną o nawierzchni asfaltowej wraz chodnikiem betonowym. Sieć po terenie parku miejskiego przebiegać będzie pod chodnikiem betonowym. Prace opisane w tym punkcie należy wykonać w okresie wakacyjnym ze względu na bezpośrednio sąsiedztwo szkoły. 2.3. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Krasińskiego w Serocku. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami do pierwszej studzienki na działce. Zakres robót obejmuje: - włączenie sieci do istniejącej kanalizacji w ulicy Sienkiewicza, - budowę sieci z rur PCV o średnicy 200 mm, L = 274 m, - budowę sieci z rur PCV o średnicy 160 mm, L = 82 m, - przyłącza kanalizacyjne z rur PCV o średnicy 160 mm i długości L = 68 m, ilość przyłączy do wykonania: 20 sztuk. Ulica Krasińskiego jest droga gminną o nawierzchni gruntowej ulepszonej kamieniem naturalnym. Po wykonaniu robót teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. 3. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, Wykonawca ma obowiązek, do: 1). Rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2). Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3). Pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. 4). Zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z póź. zm.). 5). Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6). Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7). Utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy , a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8). Zapewnienia kierownika budowy. Wykonawca traktuje obowiązki ww kierowników jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 9). Wykonania tyczenia geodezyjnej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 10). W terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przedłożenia Zamawiającemu szczegółowowego harmonogramu rzeczowo - finansowego. 11) Zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. 12). Wykonania wszelkich robót przygotowawczych. 13). Wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy i uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzonych robót. 14). Zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń, uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem. 15). Informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, 16). Zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. 17). Przedstawienia na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 18) Przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 19) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty pod nadzorem MPWiK uzgodnić z MPWiK włączenie budowanych kanałów do istniejących. 20) Sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenia do niej kompletnych certyfikatów, aprobat użytych do wykonania przedmiotu umowy - dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni w dwóch egzemplarzach w wersji drukowanej. 21) Zawartość dokumentacji powykonawczej: - Inwentaryzacja powykonawcza, - Atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały z adnotacją wbudowano, - Protokoły z prób ciśnieniowych, - Protokół z badań zagęszczenia gruntu, - Dokumentacja projektowa z naniesionymi ewentualnymi zmianami, podpisana i ostemplowana przez Wykonawcę jako Dokumentacja powykonawcza, zatwierdzona przez inspektora nadzoru. W przypadku zmian (naniesione kolorem czerwonym) - podpisana przez Projektanta, - Oświadczenie Kierownika robót przewidziane w prawie budowlanym, art. 57 ust. 1 pkt 2 lit. a i b. 22) Dokumentacja projektowa z naniesionymi ewentualnymi zmianami, podpisana i ostemplowana przez Wykonawcę jako Dokumentacja powykonawcza, zatwierdzona przez inspektora nadzoru. W przypadku zmian (naniesione kolorem czerwonym) - podpisana przez Projektanta. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 5. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. 6. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 7. Projekt budowlany przewiduje odwodnienie wykopów na czas budowy, z zastrzeżeniem, że zakres robót obejmujących odwodnienie musi być dostosowany do stwierdzonych w trakcie realizacji robót, warunków hydrogeologicznych. Koszty odwodnienia objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie umowy, którego wartość (wysokość) nie podlega zmianie, niezależnie od warunków hydrogeologicznych występujących w trakcie budowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności, z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: I oś Gospodarka Wodno - Ściekowa, Działanie: 1.1, Gospodarka Wodno - Ściekowa w Aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ MIANOWSKI ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "INWOKAN"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ MIANOWSKI ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "INWOKAN"
- Zakład Usług Budowlanych INWOKAN Tomasz Mianowski, Różana 5, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2235184,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1858284,00
Oferta z najniższą ceną: 1858284,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3242343,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SEROCK
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Serock GT-1 w miejscowości Wierzbica
- 1) Remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Wyzwolenia 7 w Serocku, 2) Remont schodów w budynku przy ul. Wyzwolenia 7 w Serocku
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody we Włoszakowicach i Krzycku Wielkim (zaprojektuj i wybuduj)
- Budowa drogi 1 KDW w kierunku południowym od drogi gminnej nr 240933W, budowa drogi 4KPJ-1 oraz rozbudowa drogi gminnej 240995W (ul. Gen. Fieldorfa) na długości 279 m w miejscowości Łosia Wólka
- Modernizacja infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Osiek
- Roboty w zakresie branży sanitarnej dotyczące przebudowy z nadbudową części istniejącego budynku w istniejącej kubaturze wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych przy ul. Cieślaka w Szczecinku.
- Modernizacja przejść dla pieszych na drogach powiatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.