Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-17
Suwałki: Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziałów Szpitalnych w ramach inwestycji pn. : Poprawa jakości usług medycznych świadczonych na rzecz dziecka i matki - I Etap. Modernizacja, rozbudowa i przebudowa Oddziału Pediatrycznego i Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 54651 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziałów Szpitalnych w ramach inwestycji pn. : Poprawa jakości usług medycznych świadczonych na rzecz dziecka i matki - I Etap. Modernizacja, rozbudowa i przebudowa Oddziału Pediatrycznego i Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziałów Szpitalnych w ramach inwestycji pn. : Poprawa jakości usług medycznych świadczonych na rzecz dziecka i matki - I Etap. Modernizacja, rozbudowa i przebudowa Oddziału Pediatrycznego i Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na Zadania : Zadanie 1 - Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziału Pediatrycznego oraz Oddziału Neonatologicznego zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ Zakres zadania 1 obejmuje: a) I Etap- polega na wykonaniu nadbudowy budynku G i modernizacji części I pietra budynku H. Całość stanowi około 613,84 m2 b) II Etap - polega na wykonaniu modernizacji pozostałej części I pietra budynku H - około 265,90 m2 c) III Etap - polega na wykonaniu modernizacji i przebudowy pomieszczeń części I piętra budynku C o powierzchni około 322 m2 oraz remontu klatki schodowej z wykonaniem systemu oddymiania mechanicznego i wyjścia ewakuacyjnego na zewnątrz budynku. Zadanie 2 - Remont (dostawa wraz z wymianą i uruchomieniem) 3 sztuk dźwigów zlokalizowanych w budynku G, H i C Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ Zakres zadania 2 obejmuje: a) I etap - należy dostarczyć i wymienić dźwig osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych znajdujący się w lewej części budynku H , od strony ładowiska i budynku G b) II etap - należy dostarczyć i wymienić dźwig szpitalny znajdujący się w budynku H - prawa część budynku H , od strony budynku C c) III etap - należy dostarczyć i wymienić dźwig szpitalny znajdujący się w budynku C.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.21.50.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości wynoszącej : Numer części Wartość wadium w zł Zadanie 1: 100 000,00 Zadanie 2: 10 000,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 i zadanie 2 do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 : wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie czynnych obiektów szpitalnych wraz z wyposażeniem o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto złotych każda. Zadanie 2 : do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 i zadanie 2 do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1: kierownik budowy - 1 osoba spełniająca następujące warunki: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, spełnia wymogi określone w ustawie Prawo budowlane oraz posiada doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi w tym co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie czynnych obiektów szpitalnych o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto złotych każda. kierownikami robót w branżach objętych przedmiotem zamówienia - po jednej osobie posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w danej branży /branża elektryczna - sieci i instalacje elektryczne, branża instalacji - sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne/ oraz posiadającymi doświadczenie przy kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi w danej branży w tym co najmniej 2 robotami budowlanymi w danej branży polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie czynnych obiektów kubaturowych. Zadanie 2: kierownik budowy - 1 osoba spełniająca następujące warunki: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności branża elektryczna - sieci i instalacje elektryczne, spełnia wymogi określone w ustawie Prawo budowlane;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 4.000.000,00 zł; wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 zł. Zadanie 2 : posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Sporządzony przez Wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Druk Oferty. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1.2, do oferty należy dołączyć: pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 4. Ust 1 ppkt 2 oraz jej podpisem. Kopia dowodu wpłaty wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin gwarancji - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiany zakresu robót objętych umową w przypadku rezygnacji z wykonania części zamówienia, 2) zmiany terminu realizacji umowy: spowodowanej wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. 3) powodowanej innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy w szczególności awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg, 4) zmiany sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 5) zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian 2. Zmiana zapisów umowy, może być inicjowana przez Zamawiającego i Wykonawcę z zachowaniem formy pisemnej. Żądanie zmiany zapisów umowy winno zostać udokumentowane właściwym uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera
w Suwałkach, 16-400 Suwałkach, ul. Szpitalna 60
Dział Zamówień Publicznych i Inwestycji pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, 16-400 Suwałkach, ul. Szpitalna 60 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziału Pediatrycznego oraz Oddziału Neonatologicznego zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.21.50.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Remont (dostawa wraz z wymianą i uruchomieniem) 3 sztuk dźwigów zlokalizowanych w budynku G, H i C Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.21.50.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin gwarancji - 2
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
- Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na II kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "kalina" w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
- Wykonanie remontu instalacji elektrycznej wbudowanej w podpiwniczeniu Pałacu Staszica w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 72
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Remont budynku nr 691/k.4877 w m. Nowogród Bobrzański
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.