Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-06-02
Ogłoszenie nr 546586-N-2020 z dnia 2020-06-02 r.
Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap I Obiekt wpisany do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 27.05.2015r. pod numerem A/5967
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny
39064725100000, ul.
pl. Słowiański
8
,
59-220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
767 212 100, e-mail
im@legnica.um.gov.pl, faks
767 212 115.
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.legnica.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.platformazakupowa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.platformazakupowa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferta pisemna na adres Zamawiającego Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, parter,portiernia
Adres:
Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, parter, portiernia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap I Obiekt wpisany do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 27.05.2015r. pod numerem A/5967
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje: 1. Rewitalizację zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej, etap I - zabezpieczenie elementów konstrukcji obiektów: Palmiarni, szklarni ciepła i mnożarek. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 27.05.2015r. pod numerem A/5967. 2. Roboty budowlane zostaną zrealizowane na podstawie decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla miasta Legnicy PINB.N.4030.58.2.2018 z dnia 31 grudnia 2018r., zmienionej decyzją z dnia 10.09.2019r., znak PINB.N.4030.58.3.2018 - nakazującej usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym ww. budynków. 3. Zakres prac obejmuje zabezpieczenie elementów konstrukcji obiektów: Palmiarni, szklarni ciepła i mnożarek t.j. prace wskazane w decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Legnicy - Decyzja PINB.N.4030.58.2.2018 z 31 grudnia 2018r. w tym między innymi: 1) w budynku Szklarni ciepła - budynek nr 1 - powierzchnia 120,63m2 a) wzmocnienie wszystkich dźwigarów obustronnie blachami o grubości 5 mm, b) w gniazdach dźwigarów stalowych, w których korozja przekracza 10% przekroju wzmocnienie obustronnie blachami gr. 10mm, c) oczyszczenie konstrukcji stalowej metodą strumieniowo ścierną, odpylanie i odtłuszczanie powierzchni oraz wykonanie w 100% powłoki antykorozyjnej, d) uzupełnienie ślusarki okiennej, odtworzenie okien otwieralnych i odbudowa mechanizmów otwierania okien, e) wykonanie nowych obróbek blacharskich na połaciach dachowych, wymiana rynien i rur spustowych, f) osuszenie ścian piwnic i przyziemia, miejscowe odtworzenie czapki betonowej podmurówki, uzupełnienie ubytków tynków i spoin, wykonanie izolacji pionowej oraz iniekcji ścian, malowanie ścian, g) wykonanie wymiany pokrycia dachu i ścian z wykorzystaniem płyt z poliwęglanu z demontażu w około 70%, umycie płyt pokrycia z demontażu, uzupełnienie pokrycia szklarni nowymi płytami z poliwęglanu w około 30%, h) przygotowanie poza obiektem miejsca izolacji roślin i ich przeniesienie w to miejsce, zabezpieczenie roślin zakorzenionych w gruncie łatami, agrowłókniną itp., zgodnie ze wskazówkami Ogrodnika Miejskiego. 2) w budynku Palmiarni - pawilon główny, budynek nr 2 - powierzchnia 471,80m2 a) wzmocnienie konstrukcji stalowej w obrębie gniazd, mocowanie ściągów poprzez przyspawanie do środnika obustronnie płaskowników gr 10mm, b) oczyszczenie konstrukcji stalowej metodą strumieniowo ścierną i wykonanie powłoki antykorozyjnej, c) uzupełnienie ślusarki okiennej, odtworzenie okien otwieralnych i odbudowa mechanizmów otwierania okien, d) wykonanie nowych obróbek blacharskich na połaciach dachowych, wymiana rynien i rur spustowych, e) wykonanie robót naprawczych mających na celu zatrzymanie infiltracji wody do murowanej podwaliny, osuszenie przyziemia, uzupełnienie ubytków tynków i spoin, wykonanie izolacji pionowej oraz iniekcji ścian, malowanie ścian, f) wykonanie wymiany pokrycia dachu i ścian z wykorzystaniem płyt z poliwęglanu z demontażu w około 70%, umycie płyt pokrycia z demontażu, uzupełnienie pokrycia szklarni nowymi płytami z poliwęglanu w około 30%,. g) wymiana rynien i rur spustowych w celu zapewnienia odprowadzenia wód opadowych z dachów do kanalizacji deszczowej, h) przygotowanie poza obiektem miejsca izolacji roślin i ich przeniesienie w to miejsce, zabezpieczenie roślin zakorzenionych w gruncie łatami, agrowłókniną itp. zgodnie ze wskazówkami Ogrodnika Miejskiego. 3) w budynkach mnożarek nr 8 (powierzchnia 97,30m2) i nr 9 (powierzchnia 50,83m2) prace naprawcze jak w budynku Szklarni ciepła - budynek nr 1, z tym że wymiana pokrycia 100%. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz "Dokumentacja" i Rozdział Nr 5 oraz projektem umowy - Rozdział 3 siwz. Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 - tekst jednolity) - spawanie - spawacze, - malowanie konstrukcji stalowych - malarze, - roboty murarskie i murowe - murarze, - tynkowanie - tynkarze. Zgodnie z art. art. 36a ust 2 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, aby kluczową część zamówienia tj. wzmocnienie konstrukcji stalowej obiektów: Palmiarni, szklarni ciepła i mnożarek wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej, Wykonawca wykonał osobiście.
II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111300-1 |
45111200-0 |
45320000-6 |
45410000-4 |
45421160-3 |
45262500-6 |
45442100-8 |
45443000-4 |
45261300-7 |
77310000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia/zadania: polegające na:
- wymianie lub wzmocnieniu istniejącej konstrukcji stalowej-nośnej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej lub
- wzmocnieniu konstrukcji obiektu np. murowanego za pomocą elementów stalowych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej,
w ramach przebudowy lub remontu obiektu budowlanego- kubaturowego np. typu budynek, szklarnia, hala, pawilon - o powierzchni min. 400m2 - każde: w tym: - jedno zadanie jak wyżej - w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Ocena warunku według: - oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział II SIWZ (dalej IDW) oraz - załącznika nr 3 do IDW Rozdział II SIWZ - wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
2) Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia: a) Kierownik budowy: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2019r. poz. 730 - ze zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że: - spełnia wymogi art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. "o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami" (Dz.U.2020.0.282 t.j.) tj. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz - była kierownikiem budowy, kierownikiem robót lub inspektorem nadzoru na min. 1 zadaniu polegającym na:
- wymianie lub wzmocnieniu istniejącej konstrukcji stalowej-nośnej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej lub
- wzmocnieniu konstrukcji obiektu np. murowanego za pomocą elementów stalowych
wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej,
w ramach przebudowy lub remontu obiektu budowlanego- kubaturowego np. typu budynek, szklarnia, hala, pawilon - o powierzchni min. 400m2,
przy wykazaniu jednego lub więcej ww. zadań: - jedno zadanie jak wyżej - w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków
Ocena spełnienia warunku według: - oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do IDW Rozdział II SIWZ oraz - załącznika nr 4 do IDW Rozdział II SIWZ - wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeni i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - oświadczenie, że wskazana w załączniku nr 4 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r.(Dz. U. z 2019r. poz. 730 - ze zmianami) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych jej ww. funkcji. dodatkowo: - dla kierownika budowy informacji potwierdzających, że, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do IDW Rozdział II SIWZ. Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym - zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r., w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczeń. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A IDW Rozdział II SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz;
2) oświadczenie, że wskazana w załączniku nr 4 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2019r. poz. 730- ze zmianami) - oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji;
3) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że
a) spełnia wymogi art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. "o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami" (Dz.U.2020.0.282 t.j.) tj. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
oraz
b) była kierownikiem budowy, kierownikiem robót lub inspektorem nadzoru na min. 1 zadaniu polegającym na:
- wymianie lub wzmocnieniu istniejącej konstrukcji stalowej-nośnej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej lub
- wzmocnieniu konstrukcji obiektu np. murowanego za pomocą elementów stalowych
wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej,
w ramach przebudowy lub remontu obiektu budowlanego- kubaturowego np. typu budynek, szklarnia, hala, pawilon - o powierzchni min. 400m2,
przy wykazaniu jednego lub więcej ww. zadań: - jedno zadanie jak wyżej - w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków
- wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz;
4) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia/zadania: polegające na:
- wymianie lub wzmocnieniu istniejącej konstrukcji stalowej-nośnej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej lub
- wzmocnieniu konstrukcji obiektu np. murowanego za pomocą elementów stalowych
wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej,
w ramach przebudowy lub remontu obiektu budowlanego- kubaturowego np. typu budynek, szklarnia, hala, pawilon - o powierzchni min. 400m2 - każde:
w tym:
- jedno zadanie jak wyżej - w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty;
5) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz;
6) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz, polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru - Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 2 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy - Rozdział Nr 3 siwz, 7) Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz, 8) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz, 9) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Rozdział Nr 5 siwz, 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 9 "Warunki zmian umowy" do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz, 11) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO - wg załącznika nr 10 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie piętnaście tysięcy złotych) . Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie-nazwa wpłacającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy | 20,00 |
W ramach wykazanego doświadczenia kierownika budowy - konstrukcja stalowa-nośna z wypełnieniem przestrzeni/pokrycia z poliwęglanu | 10,00 |
Okres gwarancji jakości i rękojmi- min 5 lat - max. 7 lat | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 9 do IDW Rozdział II SIWZ "Warunki zmian umowy"
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.