Ogłoszenie z dnia 2005-10-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa urządzeń medycznych - koncentratorów tlenu do tlenoterapii domowej w ilości 10 sztuk o maksymalnej wydajności 5 litrów/min. w okresie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, do kontaktów: Teresa Podsiadło, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, e-mail: tpodsiadlo@o2.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, Teresa Kwiatkowska, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 33 49 410, fax 071 33 49 420, e-mail: tkwiatkowska@o2.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, Teresa Kwiatkowska, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 33 49 410, fax 071 33 49 420, e-mail: tkwiatkowska@o2.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń medycznych - koncentratorów tlenu do tlenoterapii domowej w ilości 10 sztuk o maksymalnej wydajności 5 litrów/min. w okresie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa urządzeń medycznych - koncentratorów tlenu do tlenoterapii domowej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc Wrocław ul. Grabiszyńska 105. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 225 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. PRZELEW. 2. Zamawiający zapłaci cenę aparatów w 2 równych miesięcznych ratach w terminie: - I rata płatna w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury, - II rata płatna w terminie 30 dni od upływu terminu wymagalności spłaty I raty. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 ORAZ SPEŁNIA WYMAGANIA ZGODNIE Z ART. 22 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 51/10/05 kon. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności ZA POBRANIEM LUB W KASIE CENTRUM (od pn.- pt. od godz. 11-13). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 02.02.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 12:00, DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU UL. GRABISZYŃSKA 105 (sala wykładowa - pokój nr 10, wysoki parter).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja tablic informacji pasażerskiej (DIP) na terenie miasta Wrocławia
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł pracowniczych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego aparatu USG
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminy Grudziądz
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzętu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 części (zadań).
- Sprzęt medyczny, serwerowo-sieciowy, komputerowy oraz oprogramowanie teleinformatyczne dla Poradni Medycyny Rodzinnej Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie.
- Zakup aparatów do hemodializy dla Stacji Dializ przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 w Bytomiu
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego dla szkół podstawowych z terenu Gminy Władysławowo w ramach projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.