eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osie › usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Osie w 2006 r.



Ogłoszenie z dnia 2005-10-18

POZYCJA 54692

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Osie: usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Osie w 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Osie, do kontaktów: Stefan Konczal - zastępca nadleśniczego, ul. Rynek 11, 86-150 Osie, tel. +4852 3329503, fax +4852 3329381, e-mail: osie@torun.lasy.gov.pl, www.lasypanstwowe.torun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Osie w 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Osie w 2006 r. Obejmujące: pozyskanie i zrywkę drewna, prace w hodowli lasu, ochronie lasu, ochronie p.poż, prace w zagospodarowaniu turystycznym, prace szkółkarskie, mechaniczne przygotowanie gleby. Ze względów organizacyjnych - technicznych, zamawiający podzielił zamówienie na 16 części tzw. pakietów usług: 1. Pakiet 1 - L-ctwo Lisiny - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 2. Pakiet 2 - L-ctwo Łoboda - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 3. Pakiet 3 - L-ctwo Nowa Huta - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 4. Pakiet 4 - L-ctwo Nowa Rzeka - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 5. Pakiet 5 - L-ctwo Osie - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 6. Pakiet 6 - L-ctwo Siwe Bagno - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 7. Pakiet 7 - L-ctwo Smolarnia - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 8. Pakiet 8 - L-ctwo Stara Huta - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 9. Pakiet 9 - L-ctwo Szklana Huta - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 10. Pakiet 10 - L-ctwo Wygoda - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 11. Pakiet 11 - L-ctwo Zacisze - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 12. Pakiet 12 - L-ctwo Zajęczy Kąt - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 13. Pakiet 13 - L-ctwo Zazdrość - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 14. Pakiet 14 - L-ctwo Zimne Zdroje - pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu 15. Pakiet 15 - Szkółka Wydry - ręczne i mechaniczne prace szkółkarskie 16. Pakiet 16 - WPG - mechaniczne wyprzedzające przygotowanie gleby na terenie całego Nadleśnictwa Osie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jak w pkt II.1.6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12200 PLN dla całości zadania lub: 1. 1050 PLN dla I części zadania 2. 950 PLN dla II części zadania 3. 600 PLN dla III części zadania 4. 700 PLN dla IV części zadania 5. 600 PLN dla V części zadania 6. 850 PLN dla VI części zadania 7. 1100 PLN dla VII części zadania 8. 500 PLN dla VIII części zadania 9. 350 PLN dla IX części zadania 10. 800 PLN dla X części zadania 11. 1100 PLN dla XI części zadania 12. 900 PLN dla XII części zadania 13. 850 PLN dla XIII części zadania 14. 800 PLN dla XIV części zadania 15. 750 PLN dla XV części zadania 16. 300 PLN dla XVI części zadania. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Jak we wzorze umowy stanowiącym załacznik do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum) W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych" - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania pełnomocnika (lidera). - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - oświadczenie b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.l pkt. 1-3 ustawy "Prawo Zamówień Publicznych" - oświadczenie c) posiadają uprawnienia do wykonania czynności, odnośnie których właściwe ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłaszania do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy "Prawo Zamówień Publicznych" (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy "Prawo Zamówień Publicznych" (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - dotyczy podmiotów zbiorowych takich jak: a) spółka: jawna; z o.o, akcyjna, komandytowa, partnerska b) przedsiębiorstw państwowych c) spółdzielni d) pozostałych podmiotów nie wymienionych powyżej, o których mowa w art.2 ustawy z 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zbiorowe pod groźbą kary. - pełnomocnictwo podmiotów zbiorowych występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że wykonawca realizował usługi o podobnym charakterze i zakresie, o wartości min. 5000 PLN w okresie 2 lat (2004, 2005) i zostały one wykonane należycie - wykaz osób, które będą realizowały zamówienia wraz z potwierdzonymi informacjami na temat posiadanych przez nich kwalifikacji - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZG-905-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.11.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: na pisemny wniosek, wpłata przelana na konto zamawiającego: BS Osie 0981 6900 0600 1053 9820 0000 10, lub w kasie Nadleśnictwa Osie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.11.2005, godzina 09:30, ul. Rynek 11; 86-150 Osie - świetlica.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Lisiny określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Łoboda określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Nowa Huta określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Nowa Rzeka określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Osie określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Siwe Bagno określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Smolarnia określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Stara Huta określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Szklana Huta określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Wygoda określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Zacisze określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Zajęczy Kąt określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Zazdrość określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pozyskanie i zrywka drewna, zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: Roczny zakres prac w Leśnictwie Zimne Zdroje określony w załączniku do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 3) Zakres lub wartość: Ręczne i mechaniczne prace szkółkarskie na Szkółce Wydry 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 3) Zakres lub wartość: Mechaniczne, wyprzedzające przygotowanie gleby na terenie całego Nadleśnictwa Osie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.