eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Skarżysko w 2006r



Ogłoszenie z dnia 2005-10-18

POZYCJA 54699

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Skarżysko-Kamienna: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Skarżysko w 2006r Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skarżysko, do kontaktów: Hubert Wilczak, ul. Wiejska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, tel. +48 41 2538485, fax +48 41 2538487, e-mail: nadlesnictwo.skarzysko@radom.lasy.gov.pl, www.radom.lasy.gov.pl/skarzysko/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Skarżysko w 2006r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej w zakresie pozyskania i zrywki drewna , ubocznego użytkowania lasu , hodowli lasu, ochrony lasu i ochrony p. poż, turystycznego zagospodarowania lasu i innych prac doraźnych dotyczących leśnictwa i gospodarki leśnej. Przedmiot zamówienia został podzielony 16 zadań : Zadnie 1 do 13 : usługi w zakresie gospodarki leśnej w zakresie pozyskania i zrywki drewna, ubocznego użytkowania lasu, hodowli lasu, ochrony lasu i ochrony p. poż, turystycznego zagospodarowania lasu i innych prac doraźnych dotyczących leśnictwa i gospodarki leśnej w poszczególnych leśnictwach. Zadanie 14 - Wyprzedzające mechaniczne przygotowanie gleby Zadanie 15 - Lokalna regulacja stosunków wodnych Zadanie 16 - Melioracje agrotechniczne na pożarzyskach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skarżysko - w leśnictwach : Rzepin, Wanacja, Węglów, Parszów, Skarżysko-Książęce, Majdów, Ciechostowice, Nad Kamienną, Trębowiec, Kierz Niedźwiedzi, Sadek, Budki, Gospodarstwo Szkółkarskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Skarżysko Przetarg nieograniczony powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie nr 1 - 2.700,00 zł. Zadnie nr 2 - 2.500,00 zł. Zadnie nr 3 - 3.400,00 zł. Zadanie nr 4 - 2.400,00 zł. Zadnie nr 5 - 3.600,00 zł. Zadanie nr 6 - 3.100,00 zł. Zadanie nr 7 - 4.300,00 zł. Zadanie nr 8 - 3.800,00 zł. Zadanie nr 9 - 2.500,00 zł. Zadanie nr 10- 2.700,00 zł. Zadanie nr 11 - 3.400,00 zł. Zadanie nr 12 - 3.500,00 zł. Zadanie nr 13 - 200,00 zł. Zadanie nr 14 - 1.000,00 zł. Zadanie nr 15 - 300,00 zł. Zadanie nr 16 - 700,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy P.z.p, spełniający warunki określone w art.22 ustawy P.z.p. oraz spełniający wymagania SIWZ , którzy 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W przypadku zadań 1-13 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony , gdy wykona ca wykaże że : - posiada odpowiedni potencjał kadrowy, w tym dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia pilarza, osobami posiadającymi uprawnienia operatora maszyn i urządzeń do zrywki i podwozu drewna. - dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wymagania minimalne to: profesjonalne sprawne pilarki spalinowe, ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki drewna, w przypadku prac wykonywanych na powierzchniach z ochroną nalotów i podrostów sprzężaj konny do prac zrywkowych, narzędzia pomocnicze, ubrania robocze i osłony osobiste wymagane przepisami BHP. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SA.2710-13/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 6,71 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BPH PBK S.A.I O/Skarżysko Kamienna nr: 84 1060 0076 0000 3200 0011 7727. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 09:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego - świetlica.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.