Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-05-14
Og³oszenie nr 547000-N-2019 z dnia 2019-05-14 r.
Politechnika Warszawska Filia w P³ocku: ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Warszawska Filia w P³ocku, krajowy numer identyfikacyjny
00000155400000, ul.
ul. £ukasiewicza
17
,
09-400
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
24 36 72 221, e-mail
zamowienia.plock@pw.edu.pl, faks
24 36 72 221.
Adres strony internetowej (URL): www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Politechnika Warszawska Filia w P³ocku, ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, pokój nr 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
Numer referencyjny:
BZP.261.3.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku", obejmuj±cy 2 zadania: Zadanie 1- Sprz±tanie Gmachu G³ównego i Gmachu Dydaktycznego przy ul. £ukasiewicza 17 Zadanie 2- Sprz±tanie Hali Sportowej przy ul. 7 czerwca 1991r. nr 3 Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 90.91.93.00 - Us³ugi sprz±tania szkó³
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia te bêd± powtórzeniem rodzaju us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te bêd± realizowane na zasadach analogicznych do zamówienia podstawowego okre¶lonych w Istotnych Postanowieniach Umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-07-01 lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-07-01 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Zdolno¶æ techniczna
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje/lub bêdzie dysponowa³ minimum:
* W zakresie zadania 1: 1 odkurzaczem przemys³owym, 1 maszyn± ekstrakcyjn± do prania wyk³adzin dywanowych, 1 akumulatorowym automatem szoruj±co-zbieraj±cym (2 pady),
* W zakresie zadania 2: 1 odkurzaczem przemys³owym, 1 maszyn± ekstrakcyjn± do prania wyk³adzin dywanowych, 1 akumulatorowym automatem szoruj±co-zbieraj±cym (2 pady),
1 polerkê wysokoobrotow±.
b) Zdolno¶æ zawodowa
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje/lub bêdzie dysponowa³ minimum 7 pracownikami, którzy bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia - tj. osoby skierowane do sprz±tania, przy czym:
* W zakresie zadania 1: 6 pracowników
* W zakresie zadania 2: 1 pracownik
Osoby te musz± byæ zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy
o pracê zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrze¿eniem, ¿e o¶wiadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 3 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enia na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w punkcie poprzednim, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, a w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ w szczególno¶ci spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.1.3. b) niniejszej SIWZ oraz ma byæ za³±czony na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do Rozdzia³u II SIWZ - nale¿y z³o¿yæ ³±cznie z ofert± - formularz konieczny do oceny ofert.
2. Wykaz narzêdzi i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami, przy zachowaniu warunku, o którym mowa w pkt. 6.1.3 a) Instrukcji dla Wykonawców. Wykaz ma byæ za³±czony na formularzu wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 Rozdzia³u II SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. formularz Oferta wraz z za³±cznikami stanowi±cy za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SIWZ wype³niony i podpisany przez osobê/-y upe³nomocnion±/-e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Próbki ¶rodków utrzymania czysto¶ci (zgodnych z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia) pozwalaj±ce na ocenê oferty w kryterium "jako¶æ ¶rodków czysto¶ci", tj.: - próbka papieru toaletowego (1rolka); - próbka rêczników papierowych (1 opakowanie); - próbka myd³a w p³ynie (1 opakowanie min. 250ml). UWAGA: W celu zapewnienia pe³nej obiektywno¶ci oceny jako¶ciowej ofert, Zamawiaj±cy przewiduje procedurê kodowania kopert z próbkami. Wykonawca zobowi±zany jest do do³±czenia do oferty Formularza identyfikacji (za³±cznik nr 8), w którym poda sk³adaj±cy siê z 4 dowolnych liter/cyfr kod. Formularz ten musi byæ z³o¿ony w odrêbnej, wewnêtrznej, zamkniêtej kopercie oznaczonej nazw± Wykonawcy i zatytu³owanej: "Formularz identyfikacji". Koperty z Formularzem identyfikacji zostan± otwarte na koniec procesu oceny ofert. Próbki produktów, o których mowa powy¿ej nale¿y umie¶ciæ w oddzielnym opakowaniu oznaczonym jedynie kodem, znajduj±cym siê w Formularzu identyfikacji. Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny jako¶ciowej za³±czonych przez Wykonawcê próbek, a nastêpnie otworzy koperty z Formularzem identyfikacji, w celu dopasowania przyznanych punktów w kryterium "jako¶æ ¶rodków czysto¶ci" odpowiednim Wykonawcom. Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa bêdzie zobowi±zany do wykonywania us³ugi sprz±tania przy u¿yciu ¶rodków, których próbki dostarczy³ do oceny ofert lub przy u¿yciu ¶rodków o parametrach technicznych i w³a¶ciwo¶ciach wy¿szych ani¿eli te dostarczone wraz z ofert±. Ze wzglêdu na fakt, i¿ ocena próbek bêdzie wi±za³a siê z konieczno¶ci± ich u¿ywania, po zakoñczeniu postêpowania ewentualnemu zwrotowi na podstawie art. 97 ust. 2 ustawy Pzp (na wniosek Wykonawców, których oferta nie zosta³a wybrana) bêd± podlega³y wy³±cznie próbki, które nie zosta³y zu¿yte. 3. Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik, do oferty musi zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci, co do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pe³nomocnictwo do pe³nienia tej funkcji podpisane byæ musi przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z Wykonawców i winno byæ do³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. Wspólników spó³ki cywilnej obowi±zuj± przepisy dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp. Wspólnicy spó³ki cywilnej wraz z ofert± z³o¿± stosowne pe³nomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowê spó³ki cywilnej. 4. Zobowi±zanie innych podmiotów na podstawie art.22a ust.1 Ustawy Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 6 do Rozdzia³u II SIWZ - je¿eli dotyczy!
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 12,00 |
Jako¶æ ¶rodków czysto¶ci | 18,00 |
Termin p³atno¶ci faktury | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany tre¶ci umowy: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy - zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, za zgod± obu stron. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionej poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) wykonanie zamówienia w okre¶lonym terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego; 2) ewentualna zmiana podwykonawców, z zastrze¿eniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych w³a¶ciwo¶ci (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia; 3) zmiana sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê, na realizacjê z udzia³em podwykonawców, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne, do realizacji danej czê¶ci zamówienia oraz w³a¶ciwo¶ci, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotycz±cym braku podstaw do wykluczenia z postêpowania; 4) zmiana zakresu przedmiotu umowy w postaci ograniczenia ilo¶ci roboczogodzin w szczególno¶ci w przypadku gdy nast±pi³o zamkniêcie obiektu, awaria na terenie obiektu przez okres usuwania awarii lub przez okres zamkniêcia czê¶ci obiektu, zmian godzin zamkniêcia obiektów lub ich czê¶ci na których wykonywana jest us³uga sprz±tania; 5) zmiana w sk³adzie osobowym pracowników Wykonawcy; 6) zmiana urzêdowej stawki podatku od towarów i us³ug lub innych przepisów powszechnie obowi±zuj±cych maj±cych wp³yw na realizacjê umowy; 7) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; 8) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; 9) dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie; 10) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, 11) inne ni¿ wymieniona si³a wy¿sza zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i do zapobie¿enia uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 6),7) i 8) dokonane bêd± w formie pisemnego aneksu na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 4-14, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 pkt 6, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 6, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 pkt 7 lub 8, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 7, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 8, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 9. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 3, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 10. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 7 lub pkt 8, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 7, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi -w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 8. 11. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 8, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 10 dni roboczych, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ust. 10 pkt. 12. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 9, strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 13. W przypadku otrzymania przez stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 9. W takim przypadku przepisy ust. 10-12 oraz 14 stosuje siê odpowiednio. 14. Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 15. Si³a wy¿sza jest to zdarzenie, którego strony nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani nie mog± przeciwdzia³aæ, a które umo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zañ. Si³a wy¿sza obejmuje w szczególno¶ci, nastêpuj±ce zdarzenia: 1) wojnê, dzia³ania wojenne, dzia³ania wrogów zewnêtrznych; 2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; 3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materia³ów wybuchowych, ska¿enie radioaktywna, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê; 4) klêski ¿ywio³owe: huragany, powodzie, trzêsienie ziemi; 5) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; 6) inne wydarzenia losowe. 16. Strona dotkniêta czynnikami losowymi powinna niezw³ocznie poinformowaæ druga stronê faksem, poczt± elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczno¶ci lub o ich ust±pieniu. Wyst±pienie wy¿ej opisanych okoliczno¶ci, jak równie¿ czas ich trwania potwierdzane jest przez w³a¶ciw± Izbê Gospodarcza kraju Wykonawcy. 17. Braków surowcowych, niedoborów si³y roboczej, zastosowanie czê¶ci wadliwych i przerw w pracy nie uznaje siê jako czynników losowych. 18. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez Strony Protoko³u konieczno¶ci przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczno¶ci wymienionej w ust. 2. 19. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu umowy. 20. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców) oraz zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-05-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO - W CELU ZWI¡ZANYM Z POWY¯SZYM POSTÊPOWANIEM 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, 1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@pw.edu.pl; 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z powy¿szym postêpowaniem; 1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; 1.5. dane osobowe zostan± usuniête po terminie przedawnienia roszczeñ cywilnoprawnych wynikaj±cych z realizacji umów o udzielenie zamówienia publicznego; 1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.8. posiada Pani/Pan: * na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, * na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , * na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , * prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 1.9. nie przys³uguje Pani/Panu: * w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. II. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 14 RODO - W CELU ZWI¡ZANYM Z POWY¯SZYM POSTÊPOWANIEM 1. Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.1. administratorem danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, 1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@pw.edu.pl; 1.3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z powy¿szym postêpowaniem; 1.4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; 1.5. dane osobowe bêd± przechowywane przez niezbêdny okres, a¿ do up³ywu terminu wynikaj±cego z przedawnienia roszczeñ dla stron umowy o udzielenie zamówienia publicznego; 1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.8. posiada Pani/Pan: * na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, * na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , * na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , * prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 1.9. nie przys³uguje Pani/Panu: * w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.10. ¼ród³em pochodzenia Pani/Pana danych osobowych s±: * Wykonawcy, * Podwykonawcy, * Podmioty trzecie, na których zasoby powo³uje siê wykonawca w celu wykazania siê spe³nianiem warunków udzia³u w postêpowaniu.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Sprz±tanie Gmachu G³ównego i Gmachu Dydaktycznego przy ul. £ukasiewicza 17 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90919300-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-07-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 12,00 |
jako¶æ ¶rodków czysto¶ci | 18,00 |
termin p³atno¶ci faktury | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Sprz±tanie Hali Sportowej przy ul. 7 czerwca 1991r. nr 3 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90919300-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-07-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 12,00 |
jako¶æ ¶rodków czysto¶ci | 18,00 |
termin p³atno¶ci faktury | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa okulistycznych materia³ów operacyjnych dla potrzeb Oddzia³u Okulistycznego WSZ w P³ocku.
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie dzia³añ ratowniczych w obiektach MOSiR P³ock Sp. z o.o. - MOSiR 6/2025
- Dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego do Przedsiêbiorstwa Gospodarowania Odpadami w P³ocku Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji op³at rocznych za trwa³y zarz±d i u¿ytkowanie wieczyste
- Dostawa sprzêtu komputerowego, urz±dzeñ wielofunkcyjnych, skanerów oraz oprogramowania do transkrypcji wraz z t³umaczem na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Modernizacja instalacji wody u¿ytkowej oraz centralnego ogrzewania w budynku geriatrycznym DPS Koszelew.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.