Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-06-04
Og³oszenie nr 547198-N-2020 z dnia 2020-06-04 r.
Bia³ostocki O¶rodek Kultury: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bia³ostocki O¶rodek Kultury, krajowy numer identyfikacyjny
36621070000000, ul.
Legionowa
5
,
15-281
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
857 424 823, , e-mail
administracja@bok.bialystok.pl, , faks
857 447 023.
Adres strony internetowej (URL): www.bok.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bok.bialystok.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bok.bialystok.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Bia³ostocki O¶rodek Kultury w Bia³ymstoku, ul. Legionowa 5 pokój nr 23
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Bia³ymstoku
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Bia³ymstoku, a w szczególno¶ci: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i termicznej (odtworzenie) ¶cian piwnic, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i termicznej (otworzenie) ¶cian piwnic powy¿ej terenu wraz z wykoñczeniem coko³u budynku, - adaptacja ³azienki w piwnicy budynku, na potrzeby pomieszczenia gospodarczo - sanitarnego. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowi±cych Za³±cznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien zg³osiæ w trakcie postêpowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrze¿enia do tre¶ci SIWZ oraz dokumentacji projektowej i wyst±piæ do zamawiaj±cego o rozstrzygniêcie. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w w/w dokumentacji. 4. W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ okre¶lonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca mo¿e uzyskaæ dodatkowe punkty za wyd³u¿enie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ w zakresie nastêpuj±cych czynno¶ci: - roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie usuwania gruzu, - roboty remontowe, - roboty instalacyjne, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiaj±cy pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Podwykonawcy. 7. Obowi±zki Wykonawcy w tym zakresie zosta³y uregulowane w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±czniki nr 7 do SIWZ. Ww. zapisy stosuje siê odpowiednio w umowach z Podwykonawcami. UWAGA: 1) Przed sporz±dzeniem oferty istnieje mo¿liwo¶æ odbycia wizji lokalnej na terenie inwestycji. 2) W okresie realizacji inwestycji obiekt bêdzie czynny (Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia przej¶cia), w zwi±zku z powy¿szym Wykonawca zobowi±zany jest na bie¿±co ustalaæ z Zamawiaj±cym harmonogram prac szczególnie uci±¿liwych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wp³ywu na organizacjê pracy Wykonawcy (przesuniêcie robót w harmonogramie), w przypadkach uzasadnionych potrzebami wynikaj±cymi z prowadzonej dzia³alno¶ci w zakresie kultury. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za zniszczenie lub uszkodzenie mienia Zamawiaj±cego w czasie prac budowlanych. 4) Po zakoñczonych robotach budynek oraz teren wokó³ musi byæ sprz±tniêty oraz przygotowany do u¿ytkowania (w stanie nie gorszym ni¿ przed dniem przekazania). 5) Na terenie budynku brak jest pomieszczeñ do przechowywania sprzêtu, materia³ów itp. 6) Zamawiaj±cy nie zapewnia zaplecza sanitarnego tj. dostêpu do toalet, pomieszczeñ socjalnych. Wykonawca zorganizuje je we w³asnym zakresie. 7) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienie kontenera na gruz i inne odpady budowlane i bie¿±ce jego opró¿nianie - UWAGA wjazd na zaplecze budynku - parking, jest w±ski. Nale¿y to uwzglêdniæ przy planowaniu odbioru gruzu budowlanego. 8) Wykonawca zobowi±zany jest do utrzymania bie¿±cego porz±dku wokó³ budynków objêtych robotami. 9) W celu ograniczenia zabrudzeñ i uszkodzeñ powstaj±cych podczas prac budowlanych wykonawca zabezpieczy bezpo¶rednio przyleg³e powierzchnie utwardzone przed zniszczeniem. 10) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania projektu organizacji ruchu. 11) Wykonawca poniesie koszty zajêcie pasa drogowego oraz zajêcie terenów przyleg³ych na potrzeby wykonania prac budowlanych. 12) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzyskanie wszelkich pozwoleñ do prowadzenia prac budowlanych od gestorów instalacji podziemnych, a po ich zakoñczeniu do poinformowania ich o skoñczeniu prac. 13) Zamawiaj±cy posiada opiniê miejskiego konserwatora zabytków odno¶nie zaplanowanych prac. 14) Zamawiaj±cy informuje, ¿e obiekt nie jest zabytkiem, ale znajduje siê na obszarze objêtym dozorem konserwatora.
II.5) G³ówny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45453000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-10-30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia jest to¿samy z dat± skutecznego zg³oszenia zakoñczenia robót budowlanych wraz z dostarczeniem: 1) pisemnego o¶wiadczenia inspektora nadzoru o gotowo¶ci przedmiotu umowy do odbioru, 2) operatu kolaudacyjnego zawieraj±cego m.in. atesty higieniczne dotycz±ce wbudowanych materia³ów, karty gwarancyjne producentów na zamontowane urz±dzenia, protoko³y z badañ lub pomiarów; dokumentacji powykonawczej zawieraj±cej obmiar robót z podzia³em na poszczególne asortymenty robót (w wersji elektronicznej i papierowej) 3) dowodów po¶wiadczaj±cych udzia³ innego podmiotu w realizacji zamówienia. (tj. podmiotu na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
w celu potwierdzenia spe³niania warunku wykonawca winien wykazaæ, i¿ posiada w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo-kredytowej ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci 150 000,00 z³ w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
Informacje dodatkowe
Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia opublikowania og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o warto¶ci robót minimum 200 000,00 z³ brutto ka¿da robota;
b) co najmniej jedn± osobê, któr± skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnieniami do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
U¿yte okre¶lenia "budowa", "przebudowa", "remont" w rozumieniu Prawa budowlanego (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.)
Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia opublikowania og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
ZASTRZE¯ENIE: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w lit. a) zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem 2 wymaganych robót budowlanych; roboty budowlane nie podlegaj± sumowaniu (zapis stosuje siê odpowiednio do innych podmiotów).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykonawca sk³ada: 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) o¶wiadczenie, ¿e wykona³ on nale¿ycie wszystkie wcze¶niejsze umowy w sprawie zamówieñ publicznych lub umowy koncesji, zawarte z zamawiaj±cymi, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 4 i nie doprowadzi³ on z przyczyn le¿±cych po swojej stronie do rozwi±zania w/w umów lub zas±dzenia odszkodowania. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, zamawiaj±cy dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem, zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 3. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów o¶wiadczeñ i dokumentów wymienionych w pkt 1. Zapisy pkt 2 stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W zakresie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub za³±cznika nr 3 do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³±cznika nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany jest z³o¿yæ do oferty oddzielnie o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1SIWZ, czyli o¶wiadczenie wstêpne (na lub wg za³±cznika nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowi±zany jest: 1) zamie¶ciæ informacje o tych podmiotach we wstêpnym o¶wiadczeniu wykonawcy, sk³adanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodlegania wykluczeniu - w za³±czniku nr 2 do SIWZ, 2) z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê w niniejszym postêpowaniu, nie zachodz± podstawy wykluczenia z postêpowania - w za³±czniku nr 2 do SIWZ, 3) z³o¿yæ dokumenty, w szczególno¶ci zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 6 do SIWZ), które okre¶la w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, zgodnie ze wzorem - za³±cznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
okres gwarancji | 25,00 |
do¶wiadczenie osoby | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z tre¶ci± §18 projektu umowy: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Przed³u¿enie terminu zakoñczenia realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu jej zakoñczenia, nast±piæ mo¿e wy³±cznie w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci w szczególno¶ci: w przypadku opó¼nienia w przekazaniu terenu budowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego b±d¼ wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, wyst±pienia kolizji z niezinwentaryzowanym (lub b³êdnie zinwentaryzowanym) uzbrojeniem terenu, wyst±pienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami/robotami, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, 2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót zgodnie ze sztuk± budowlan± i wiedz± techniczn±, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej lub udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy lub wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty - pracami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 4) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 5) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 6) w przypadku wyst±pienia niewybuchów lub niewypa³ów wymagaj±cych wstrzymania robót i usuniêcia przez specjalistyczne s³u¿by b±d¼ ujawnienia odkryæ archeologicznych wymagaj±cych zg³oszenia w³a¶ciwym organom, 7) w przypadku wyst±pienia katastrofy budowlanej, 8) w przypadku wyst±pienia obiektywnie uzasadnionych i udokumentowanych braków dostaw materia³ów, urz±dzeñ niezbêdnych do realizacji robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. niedostêpno¶æ materia³ów na rynku, zakoñczenie lub wstrzymanie (przestój) ich produkcji, strajki przewo¼ników, niewydolno¶æ infrastruktury transportowej), o ile okoliczno¶ci te uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, 9) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 10) w przypadku uniemo¿liwienia lub utrudnienia realizacji robót w zwi±zku z rozprzestrzenianiem siê wirusa SARS-CoV-2 m.in. z tytu³u: opó¼nieñ w dostawach materia³ów, braku produktów na rynku, braku dostêpu do miejsca realizacji zamówienia, przerwania ³añcucha dostaw, braku pracowników lub konieczno¶ci ograniczenia liczby pracowników skierowanych do realizacji zamówienia. 3. Zmiany umowy dotycz±ce sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, m.in. materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, s± dopuszczalne w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, 2) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za istotne b±d¼ nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz.1186 ze zm.), 3) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, których nieuwzglêdnienie mo¿e skutkowaæ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, 4) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub innych obiektów budowlanych, 5) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub wynikaj±ca z niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ spowodowanych zaprzestaniem produkcji, wycofaniem z rynku b±d¼ d³ugotrwa³ym przestojem produkcji lub w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych albo usprawnienia lub przyspieszenia procesu budowy b±d¼ usuniêcia wad ukrytych dokumentacji projektowej lub uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego lub obni¿enia kosztów utrzymania b±d¼ eksploatacji b±d¼ konserwacji obiektu/elementu robót w trakcie u¿ytkowania obiektu, 6) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami/robotami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 7) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, 8) pojawienia siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia, powoduj±cej zmianê sposobu wykonywania Umowy, pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszenie kosztów wykonywanych prac lub robót, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 4. Je¿eli wskutek okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3 oraz w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 5 i 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zachodzi konieczno¶æ zmiany wynagrodzenia, Wykonawca powinien przed³o¿yæ do akceptacji Zamawiaj±cego kosztorys zawieraj±cy ceny jednostkowe robót okre¶lane na podstawie kalkulacji szczegó³owej opartej o katalog nak³adów rzeczowych (KNNR itp.) z zastosowaniem cen czynników produkcji oraz narzutów nie wy¿szych od aktualnych ¶rednich cen robocizny, materia³ów i sprzêtu zawartych w odpowiednich biuletynach bran¿owych (Sekocenbud lub Orgbud - Serwis) dla województwa podlaskiego. W przypadku braku odpowiadaj±cych pozycji w odpowiednich katalogach, wycena zostanie wykonana w oparciu o kalkulacjê indywidualn±, zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli oka¿e siê, ¿e niektóre elementy robót bêd± zbêdne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego na co Wykonawca wyra¿a zgodê i o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie wnosi³ roszczeñ finansowych z tym zwi±zanych. 6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 - 4, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê i sporz±dzenie przez ni± stosownego protoko³u wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. Ka¿dorazowo zakres zmiany terminu wykonania umowy musi byæ adekwatny do przyczyny powstania konieczno¶ci jego dokonania, a jego wymiar (zakres zmiany terminu) powinien uwzglêdniaæ czas trwania przeszkody. 7. Termin wykonania Umowy mo¿e ulec zmianie o czas, o jaki wy¿ej wskazane okoliczno¶ci maj± wp³yw na termin wykonania Umowy przez Wykonawcê i uniemo¿liwi³y Wykonawcy terminow± realizacjê przedmiotu Umowy, tj. równy okresowi przerwy/ przestoju. Zamawiaj±cy na wniosek Wykonawcy doliczy do tego okresu, niezbêdny czas do ponownej mobilizacji Wykonawcy (zwi±zany z organizacj± sprzêtu, potencja³u osobowego, dostaw materia³ów). zgodnie z tre¶ci± §15 projektu umowy: 3. Zgodnie ze z³o¿on± ofert±, do realizacji zamówienia zostanie skierowana osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, tj.: ........................................................................................................................................................................ (Imiê i nazwisko, funkcja na budowie, specjalno¶æ , numer uprawnieñ i data wydania) 4. Na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby wskazanej w ust. 3. Nowa osoba musi posiadaæ uprawnienia stosowne do wykonywanych czynno¶ci oraz kwalifikacje takie same lub wy¿sze od okre¶lonych w SIWZ oraz do¶wiadczenie nie mniejsze ni¿ wskazane w ofercie. Po spe³nieniu warunków, o których mowa w zdaniach poprzedzaj±cych, Zamawiaj±cy wyrazi pisemn± zgodê na zmianê osoby wskazanej uprzednio w umowie. 5. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy zmiany osoby wymienionej w ust. 3, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuj± one swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. 6. Zmiana osoby, o której mowa w ust. 3 wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy. 7. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e bêdzie realizowaæ zamówienie za pomoc± podmiotów trzecich, na których zasoby (wiedza i do¶wiadczenie/potencja³ techniczny) powo³ywa³ siê w ofercie: nazwa podmiotu trzeciego: ................................................................................. w zakresie: .............................................. w formie: ...................................... . 8. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, wskazanych w ofercie: nazwa innego podmiotu ..................... w zakresie: .................. w formie: ............................., odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do udokumentowania udzia³u w realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w ust. 3 i podmiotów o których mowa w ust. 7 na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego oraz w dacie wystawienia faktury koñcowej, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 2). 10. W przypadku zmiany osoby, o której mowa w ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia, o wype³nieniu obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu realizacji niniejszego zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-19, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewiêcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Bia³ymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
- ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIA£YSTOK S.A. W LIKWIDACJI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 65 w m. Knyszyn
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 684 Bielsk Podlaski-Narew w km 25+000-27+400.
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Przedszkola Samorz±dowego nr 78 ul. Zagórna 2/3 - termomodernizacja i roboty ogólnobudowlane.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont ³azienek w budynku internatu Zespo³u Szkó³ im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Z³otopolu
- Remont wnêtrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i na¶wietli piwnicznych oraz pomieszczeñ archiwum w budynku A2
- "Pomocna D³oñ dla mieszkañców gminy Kowary - us³ugi spo³eczne dla osób wymagaj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposa¿eniem oraz wyposa¿enie dziennego domu pomocy"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.