To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Koleczkowo: SUKCESYWNE DOSTAWY WODY PITNEJ DLA PRACOWNIKÓW WRAZ Z UDOSTĘPNIEM DYSTRYBUTORÓW SCHŁADZAJĄCO-PODGRZEWAJĄCYCH
Numer ogłoszenia: 5471 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336799 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY WODY PITNEJ DLA PRACOWNIKÓW WRAZ Z UDOSTĘPNIEM DYSTRYBUTORÓW SCHŁADZAJĄCO-PODGRZEWAJĄCYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wody pitnej dla pracowników (KOD CPV 41110000-3) gazowanej i niegazowanej wraz z udostępnieniem 3 (trzech) fabrycznie nowych dystrybutorów schładzająco-podgrzewających przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do momentu wyczerpania się kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2) Dodatkowe wymagania: a) woda ma być dostarczana w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 0,5 litra oraz w butelkach szklanych o pojemności 0,3 litra. b) ilość wody, jaką musi dostarczyć Wykonawca, to 47.900 (czterdzieści siedem tysięcy dziewięćset) litrów wody dla pracowników w butelkach o pojemności 0,5 litra, czyli ilość półlitrowych butelek z wodą dla pracowników (dostarczanych sukcesywnie) musi wynieść 95.800 sztuk (dziewięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset) podczas trwania całej umowy oraz 105 litrów wody dla pracowników w butelkach o pojemności 0,3 litra, czyli ilość butelek 0,3 litra musi wynieść 350 sztuk podczas trwania całej umowy. c) ilość wody w butlach jaką musi dostarczyć Wykonawca to 144 sztuki w butlach o pojemności od 18 l do 20 l do dystrybutorów schładzająco-podgrzewających. d) udostępnienie 3 (trzech) fabrycznie nowych dystrybutorów schładzająco-podgrzewających do obsługi butli o pojemności od 18 l do 20 l. e) woda dla pracowników musi być naturalną wodą mineralną lub naturalną wodą źródlaną lub wodą stołową niskozmineralizowaną (spełniającą kryteria klasyfikacji chemicznej ogólnej zawartości składników mineralnych nie większej od 500 mg/l) w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych.(Dz. U. Nr 85 poz. 466), f) Woda musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do używania Wody w obrocie w celach spożywczych, g) Woda dla pracowników musi być wodą gazowaną i niegazowaną w zależności od potrzeb Zamawiającego, które to potrzeby dla każdej dostawy mogą być inne i które będą określone w zamówieniach jednostkowych Zamawiającego. Zamówienie wykonania każdej dostawy Zamawiający przedstawia Wykonawcy w formie pisemnej przed daną dostawą. h) Częstotliwość dostaw: wg wymagań Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż 1 (raz) na 30 (trzydzieści) dni, nie mniej niż 1000 butelek półlitrowych z wodą dla pracowników i nie więcej niż 4000 butelek. W przypadku dystrybutorów nie mniej niż 4 butle na 1 dystrybutor w ciągu 30 dni. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wodę w butelkach szklanych o poj. 0,3l zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego raz na kwartał. i) Każda z dostaw musi być zrealizowana przez Wykonawcę nie później, niż 3 (trzy) dni od dnia złożenia Zamówienia na piśmie przez Zamawiającego, wysłanego faxem. 3) Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o. o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo 4) Transport i rozładunek zapewnia Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00 - Woda pitna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HURTOWNIA NAPOJÓW - PERŁA" SŁAWOMIR KLUCZEK
jakie przetargi wygrała firma
"HURTOWNIA NAPOJÓW - PERŁA" SŁAWOMIR KLUCZEK
- HURTOWNIA NAPOJÓW - PERŁA SŁAWOMIR KLUCZEK, ul. Łąkowa 37/38, 80-769 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94490,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68503,62
Oferta z najniższą ceną: 68503,62 / Oferta z najwyższą ceną: 68503,62
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.