eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceROPS.ZPP.3321.5.2015- Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Katowice: ROPS.ZPP.3321.5.2015- Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach
Numer ogłoszenia: 54725 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29284 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.ZPP.3321.5.2015- Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych obejmujących zrealizowanie: - 8 szkoleń uzupełniających dot. partnerstw, ekonomii społecznej, zespołu interdyscyplinarnego - 4 tematy szkoleń dla 2 grup szkoleniowych każdy (do 15 osób w grupie), w łącznym wymiarze 28 godz. dydaktycznych każdy temat, tj. łącznie 112 godz. dydaktycznych; - 4 wspólnych szkoleń pracowników Ośrodków Pomocy Społecznej i Powiatowych Urzędów Pracy - 2 tematy szkoleń dla 2 grup szkoleniowych każdy (do 25 osób w grupie), w łącznym wymiarze 56 godzin dydaktycznych zajęć i 8 godzin dydaktycznych konsultacji, tj. łącznie 64 godziny dydaktyczne; - 4 wspólnych szkoleń pracowników Ośrodków Pomocy Społecznej i Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie - 2 tematy szkoleń dla 2 grup szkoleniowych każdy (do 25 osób w grupie), w łącznie wymiarze 56 godz. dydaktycznych zajęć i 8 godzin dydaktycznych konsultacji, tj. łącznie 64 godziny dydaktyczne. Szkolenia uzupełniające dot. partnerstw/ekonomii http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=29... 1 z 12 2015-02-10 11:21 społecznej/ zespołu interdyscyplinarnego: Część I - Szkolenie na temat: Praca jako źródło rozwoju: warsztat kreatywności i automotywacji w pracy Część II - Szkolenie na temat: Współpraca na rzecz pomocy osobom i rodzinom z problemem zaburzeń psychicznych Część III - Szkolenie na temat: Animowanie społeczności lokalnej w ramach Lokalnych Programów Rewitalizacji Część IV - Szkolenie na temat: Zastosowanie klauzul społecznych w prawie zamówień publicznych. Wspólne szkolenia Ośrodków Pomocy Społecznej i Powiatowych Urzędów Pracy Część V - Szkolenie na temat: Zagrożenia w pracy pracownika ośrodka pomocy społecznej i powiatowego urzędu pracy, ze szczególnym uwzględnieniem pracy z trudnym klientem Część VI - Szkolenie na temat: PAI - Program Aktywizacja i Integracja - współpraca PUP, OPS i NGO Wspólne szkolenia Ośrodków Pomocy Społecznej i Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie: Część VII - Szkolenie na temat: Opracowanie projektów rewitalizacji społecznej w ramach perspektywy finansowej 2014-2020 Część VIII - Szkolenie na temat: Współpraca w zakresie wspomagania osób starszych zagrożonych wykluczeniem społecznym Wykonawca/Wykonawcy zapewni/ą: -przeprowadzenie szkoleń przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów oraz materiały dydaktyczne wydrukowane i udostępnione w formie elektronicznej; -w ramach szkoleń wspólnych - zapewnienie dyżuru trenera/trenerów przez 1 godzinę po zakończeniu każdego dnia szkoleniowego, w celu umożliwienia uczestnikom skorzystania ze specjalistycznych konsultacji z zakresu tematycznego danego szkolenia; -wydruk, rozdanie i zebranie wśród uczestników szkoleń 2-stronnych ankiet ewaluacyjnych; -opracowanie i wydruk zaświadczeń o ukończeniu szkoleń dla uczestników; -obsługę organizacyjną szkoleń, w tym zebranie podpisów uczestników na każdym ze szkoleń, przekazanie uczestnikom materiałów; -bieżący kontakt z pracownikiem ROPS w trakcie trwania szkoleń. Zamawiający zapewni wyżywienie dla uczestników i trenera / trenerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Szkolenie na temat:Praca jako źródło rozwoju: warsztat kreatywności i automotywacji w pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ETMA Sp. z o.o., ul. Opolska 22, 40-084 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3616,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1652,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1652,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7532,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - Szkolenie na temat:Współpraca na rzecz pomocy osobom i rodzinom z problemem zaburzeń psychicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROSPERA Consulting Renata Kaczyńska - Maciejowska, ul. Dragana 20 D/38, 80-809 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4109,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - Szkolenie na temat:Animowanie społeczności lokalnej w ramach Lokalnych Programów Rewitalizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna OPOKA, Chechło, ul. Hutnicza 26, 32-310 Klucze, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4361,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - Szkolenie na temat: Zastosowanie klauzul społecznych w prawie zamówień publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONTRAKT Doradztwo-Konsultacje Agata Michałek - Budzicz, ul. Szlak 65 lok. 813, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4144,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - Szkolenie na temat: Zagrożenia w pracy pracownika ośrodka pomocy społecznej i powiatowego urzędu pracy, ze szczególnym uwzględnieniem pracy z trudnym klientem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zachodniopomorskie Centrum Szkoleń i Wspierania Przedsiębiorczości Mirosław Szczeglik, ul. Mazowiecka 33/16, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4088,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8608,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI - Szkolenie na temat: PAI - Program Aktywizacja i Integracja - współpraca PUP, OPS i NGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna OPOKA, Chechło, ul. Hutnicza 26, 32-310 Klucze, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4754,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7776,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII - Szkolenie na temat:Współpraca w zakresie wspomagania osób starszych zagrożonych wykluczeniem społecznym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROSPERA Consulting Renata Kaczyńska - Maciejowska, ul. Dragana 20 D/38, 80-809 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4210,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.