Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Radom: Remont dwóch magazynów broni - budynków nr 26 oraz 96 położonych na terenie kompleksu wojskowego w m. Sochaczew w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 54739 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch magazynów broni - budynków nr 26 oraz 96 położonych na terenie kompleksu wojskowego w m. Sochaczew w 2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch magazynów broni - budynków nr 26 oraz 96 położonych na terenie kompleksu wojskowego w m. Sochaczew w 2016 r. I. Remont budynku nr 26 - zakres robót: a) Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę - Wykonawca zapewni wygrodzenie terenu oraz jego zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych. b) Roboty budowlane podstawowe: Dach: - demontaż rur spustowych i rynien; - rozbiórka pokrycia dachu z papy asfaltowej; - rozbiórka obróbek blacharskich; - rozbiórka czapek kominowych; - uzupełnienie czapek kominowych z betonu; - wykonanie szlichty betonowej na dachu budynku; - uzupełnienie tynków na kominach; - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich; - dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną; - montaż rynien i rur spustowych; Roboty murowe: - demontaż wrót magazynowych; - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej; - demontaż krat stalowych okiennych i drzwiowych; - demontaż kratek wentylacyjnych; - demontaż boazerii drewnianej; - odbicie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych; - wykonanie ścianek działowych z płyt OSB; - montaż stolarki drzwiowej stalowej wewnętrznej klasy RC 3; - demontaż drewniane stolarki okiennej; - wykonanie ścianki działowej z płyty gipsowo kartonowej; - montaż stalowych drzwi i wrót magazynowych klasy RC 4; - montaż krat stalowych okiennych; - montaż krat stalowych drzwiowych; - montaż okien PCV; - oklejenie szyb folią; - obsadzenie podokienników prefabrykowanych; - uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych na ścianach i sufitach; - wykonanie tynków cementowo wapiennych na ościeżach; - przygotowanie podłoża ścian i sufitów do malowania; - wykonanie tynków cienkowarstwowych na ścianach; - gruntowanie podłoży i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów; Posadzki: - rozebranie posadzek cementowych i z wykładzin sztucznych; - wykonanie podkładów betonowych pod posadzki oraz warstw wyrównawczych; - wykonanie posadzki typu WEBER FLOOR 4610 Industry Top; - wykonanie posadzki z płytek kamionkowych Gres. Elewacja: - skucie części tynków elewacji; - skucie nierówności na ścianach z cegieł; - przygotowanie i naprawa podłoża - ścian elewacji; - wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych; - wykonanie tynków akrylowych na ścianach elewacji; Roboty zewnętrzne: - rozebranie opaski betonowej budynku; - rozebranie elementów betonowych; - rozebranie obrzeży i krawężników betonowych; - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej; - ułożenie nowych obrzeży i krawężników na podsypce piaskowej i ławie betonowej; - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej; - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych; c) Roboty elektryczne: - rozbiórka instalacji odgromowej; - montaż nowej naciągowej instalacji odgromowej; - montaż uziomu poziomego w wykopie; - montaż iglic na słupach; - pomiary uziemienia ochronnego; - demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - demontaż części przewodów elektrycznych; - demontaż tablic bezpiecznikowych; - ułożenie przewodów kabelkowych w bruzdach; - montaż osprzętu elektrycznego przeciwwybuchowego; - montaż opraw oświetleniowych przeciwwybuchowych; - montaż rozdzielnicy oraz modułowego osprzętu; - wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej; - sprawdzenie i pomiary elektryczne wyłącznika przeciwporażeniowego; - ułożenie kabli wielożyłowych w wykopach; - montaż opraw do lamp rtęciowych; d) Roboty sanitarne: - demontaż grzejników z rur stalowych i grzejników płytowych; - montaż grzejników panelowych; e) Prace porządkowe: - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie gruzu i ziemi; - plantowanie terenu. II. Remont budynku nr 96 - zakres robót: a) Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę - Wykonawca zapewni wygrodzenie terenu oraz jego zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych. b) Roboty budowlane podstawowe: Dach: - demontaż rur spustowych i rynien; - rozbiórka pokrycia dachu z papy asfaltowej; - rozbiórka obróbek blacharskich; - rozbiórka czapek kominowych; - uzupełnienie czapek kominowych z betonu; - wykonanie szlichty betonowej na dachu budynku; - uzupełnienie tynków na kominach; - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich; - dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną; - montaż rynien i rur spustowych; Roboty murowe: - demontaż ścianki działowej z siatki; - demontaż wrót magazynowych; - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej; - demontaż krat stalowych okiennych; - demontaż kratek wentylacyjnych; - odbicie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych; - wykonanie ścianek działowych z płyt OSB; - montaż stolarki drzwiowej stalowej wewnętrznej klasy RC 3; - demontaż drewniane stolarki okiennej; - montaż stalowych wrót magazynowych klasy RC 4; - montaż krat stalowych okiennych; - montaż krat stalowych drzwiowych; - montaż okien PCV; - oklejenie szyb folią; - uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych na ścianach i sufitach; - wykonanie tynków cementowo wapiennych na ościeżach; - przygotowanie podłoża ścian i sufitów do malowania; - gruntowanie podłoży i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów; Elewacja: - przygotowanie i naprawa podłoża - ścian elewacji; - wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych; - wykonanie tynków akrylowych na ścianach elewacji; Roboty zewnętrzne: - rozebranie opaski betonowej budynku; - rozebranie chodników z płyt betonowych; - rozebranie obrzeży i krawężników betonowych; - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej; - ułożenie nowych obrzeży i krawężników na podsypce piaskowej i ławie betonowej; - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej; c) Roboty elektryczne: - rozbiórka instalacji odgromowej; - montaż nowej naciągowej instalacji odgromowej; - montaż uziomu poziomego w wykopie; - montaż iglic na słupach; - pomiary uziemienia ochronnego; - demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - demontaż części przewodów elektrycznych; - demontaż tablic bezpiecznikowych; - ułożenie przewodów kabelkowych w bruzdach; - montaż osprzętu elektrycznego przeciwwybuchowego; - montaż opraw oświetleniowych przeciwwybuchowych; - montaż rozdzielnicy oraz modułowego osprzętu; - wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej; - sprawdzenie i pomiary elektryczne wyłącznika przeciwporażeniowego; d) Roboty sanitarne: - demontaż grzejników z rur stalowych i grzejników płytowych; - montaż grzejników panelowych; e) Prace porządkowe: - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie gruzu i ziemi; - plantowanie terenu. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarach robót..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zakres robót może być zwiększony max 30% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 16 128,58 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech głównych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia co najmniej trzech dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane minimum 2-letnie doświadczenie z uprawnieniami budowlanymi) jeżeli przepisy tego wymagają. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /Dz. U z 2008 r. Nr 63 poz. 394/; w przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład zespołu, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza. Osoba ta winna posiadać ponadto aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Jeżeli Wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów-załącznik nr 11 do SIWZ; 2)formularz ofertowy z ceną - załącznik nr 5; 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania dokumentu przez osobę (osoby) inną niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym; 4) kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji; 5) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; 6) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6; 7) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego; 8) Kserokopię uprawnień budowlanych - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (wymagane minimum 2-letnie doświadczenie z uprawnieniami budowlanymi) jeżeli przepisy tego wymagają. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /Dz. U z 2008 r. Nr 63 poz. 394/; w przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład zespołu, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 1 w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji umowy pod warunkiem zapewnienia/przydzielenia w planie finansowym środków finansowych na wykonanie zadania. W przypadku braku środków finansowych umowa zostanie rozwiązana w trybie natychmiastowym. 6. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w SIWZ. 7. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego Radom 26-603, ul. Sadków 9, budynek SZTABU, numer pokoju: 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 09:30, miejsce: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego Radom 26-603, ul. Sadków 9, budynek SZTABU, pokój nr 242 - Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Miasta Radomia oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.