eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorczynaPrzebudowa dróg gminnych Nr 114813R i Nr 114815R w Korczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07



Ogłoszenie nr 547505-N-2017 z dnia 2017-07-07 r.

Gmina Korczyna: Przebudowa dróg gminnych Nr 114813R i Nr 114815R w Korczynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korczyna, krajowy numer identyfikacyjny 37044056000000, ul. ul. Rynek  18 a , 38-420   Korczyna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 354 080, , e-mail gmina@korczyna.pl, , faks 134 354 096.
Adres strony internetowej (URL): www.korczyna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.korczyna.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.korczyna.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Korczyna ul. Rynek 18a, 38 -420 Korczyna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych Nr 114813R i Nr 114815R w Korczynie
Numer referencyjny: ZPP.271.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych Nr 114813R i Nr 114815R w Korczynie w następującym zakresie: 1/ Przebudowa drogi gminnej Nr 114815R Korczyna - Morcinek - Łysa Góra (ul. Zamkowa) w km 0+000 - 2+775 w miejscowości Korczyna, która obejmuje: a) roboty przygotowawcze - roboty w zakresie przygotowania do warunków kontraktowych, przygotowanie i wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu, roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych mechaniczne karczowanie zagajników gęstych powyżej 60% powierzchni, wywożenie karpiny na odległość do 2 km, roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3km, usunięcie i wywóz darniny, b) roboty rozbiórkowe - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm, rozbiórka nawierzchni na złączach poprzecznych, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej- rozbiórka nawierzchni na zjazdach z przeznaczeniem do ponownego częściowego wbudowania, rozebranie obrzeży trawnikowych, rozebranie krawężników betonowych, rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe i ławy betonowe na zjazdach na odcinku kolektora, rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 30 - 50 cm, na odcinku kolektora, c) przebudowa przepustów - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych o grubości 5cm - nad przepustem, odkrycie i rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe o średnicy 60cm, przepusty rurowe, ławy fundamentowe betonowe pod wydłużenie przepustu, przepusty rurowe, rury PP dwuścienne typu Pragma SN=8kN/m o średnicy 600m, części przelotowe przepustów drogowych rurowych jednootworowych, część przelotowa przepustu z rur o średnicy 100cm, zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur o średnicy 60cm, obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z zagruntowaniem, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi, d) kanalizacja deszczowa - wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, głębokość wykopu do 3,00m, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 15cm, kanały z rur PVC, rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 500mm, 400mm, 315mm, 160mm łączone na wcisk, studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy 1800mm, 1200mm, 1000mm, 800mm, o głębokości 2,5m w gotowym wykopie- studnia z osadnikiem 0,3m oraz pokrywą i kratką ściekową typu ciężki, studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem i kratką ściekową typ krawężnikowy, studzienki kanalizacyjne systemowe "WAVIN" o średnicy 315-425mm, zamknięcie stożkiem betonowym, z wpustem deszczowym, ścianki czołowe dla kolektorów z rur o średnicy 40 i 50 cm, zasypanie wykopów fundamentowych, e) roboty ziemne - wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami na odl. do 2km, wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, formowanie i zagęszczanie nasypów, zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, f) podbudowa na poszerzeniu - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grub. 15 cm, podbudowy z kruszyw stabilizowanych cementem , grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grub. warstwy po zagęszczeniu 10 cm, podbudowa z mieszanek mineralno -asfaltowych standard II grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm, g) chodnik - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm, na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - na zjazdach i chodnikach, górna warstwa podbudowy wyrównawcza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm na chodnikach oraz na zjazdach, chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, kolorowej na podsypce cementowo- piaskowej, chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, kolorowej układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 5cm, h) czyszczenie, umocnienie rowu - rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe o średn. 30-50cm, rozebranie przepustów rurowych ścianki czołowe i ławy betonowe, przepusty rurowe pod zjazdami, rury PP dwuścienne typu Pragma SN=8kN/m średn. 400mm, 500mm, przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur o średn. 40 i 50cm, zasypanie wykopów fundamentowych, czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp grubość namułu 20cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa pod korytka ściekowe, ścieki na podsypce cementowo-piaskowej grubość 5cm z elementów betonowych gr. 15cm, wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi, umocnienie skarpy płytami prefabrykowanymi typu Yomb o wym. 199x75x10cm, i) nawierzchnia - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową standard II, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5cm, warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4cm, j) skrzyżowanie - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, podbudowa z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową standard II, nawierzchnie z mieszanek mineralno-| asfaltowych standard II warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4cm, k) nawierzchnia - zjazdów, poboczy - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto gliniastych, grubość warstwy po zagęszczeniu 12cm, l) oznakowanie i urządzenia brd - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych, pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3m2, oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową- linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie, bariery ochronne stalowe jednostronne, ł) roboty wykończeniowe - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów, powierzchni skarp i dna wykopów, roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 2/ Przebudowa drogi gminnej Nr 114813R Korczyna - Doliny wraz z budową chodnika w km 0+004, 50-0+533 w miejscowości Korczyna, która obejmuje: a) roboty przygotowawcze - roboty w zakresie przygotowania do warunków kontraktowych: przygotowanie i wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu, roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych(drogi), mechaniczne karczowanie zagajników gęstych powyżej 60% powierzchni, wywożenie karpiny na odległość do 2 km, roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3km, usunięcie i wywóz darniny, b) roboty rozbiórkowe - ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru na podsypce piaskowej- rozbiórka nawierzchni chodnika, rozebranie krawężników betonowych, rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm na podsypce piaskowej- rozbiórka obrzeży na chodniku oraz na zjazdach, transport wewnętrzny materiałów, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej- rozbiórka i częściowe ponowne wbudowanie na istniejących zjazdach, wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, głębokość wykopu do 3,00m, rozbiórka kanałów z rur betonowych; rurociąg betonowy o średnicy 400mm, c) przebudowa przepustu - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych o grubości 5cm, odkrycie i rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe o średnicy 40cm, przepusty rurowe, ławy fundamentowe betonowe, przepusty rurowe, rury PP dwuścienne typu Pragma o średnicy 600mm, przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur o średnicy 60cm- wylewane na mokro, zasypanie wykopów fundamentowych, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi standard II, d) kanalizacja deszczowa - wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, głębokość wykopu do 3,00m, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 15cm,kanały z rur PVC, rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 500mm, 400mm, 315mm,160mm łączone na wcisk, studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy 1800mm o głębokości 2,5m w gotowym wykopie, studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy 1500mm o głębokości 2,5m w gotowym wykopie - studnie z osadnikiem głęb. 0,3m oraz płyta i kratka ściekowa typ ciężki, studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy 1200mm o głęb. 2,5m w gotowym wykopie- studnie z osadnikiem głęb. 0,3m wraz z pokrywą i posadowiona na niej kratka ściekowa typ ciężki, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śred. 1200mm o głębokości 3m w gotowym wykopie- z włazem typu ciężkiego, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000mm oraz pokrywa i kratka ściekowa, studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy 1000mm z włazem typu ciężkiego, studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy 800mm o głęb. 2,0m w gotowym wykopie, studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem kratka ściekowa typ krawężnikowy, studzienki kanalizacyjne systemowe "WAVIN" o średnicy 315-425mm zamknięcie stożkiem betonowym z wpustem deszczowym, ścianki czołowe dla kolektorów z rur o średnicy 40 i 50cm, zasypanie wykopów, e) roboty ziemne - wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami na odl. do 2km, wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, formowanie i zagęszczanie nasypów, zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, f) podbudowa na poszerzeniu - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grub. 15 cm, podbudowy z kruszyw stabilizowanych cementem , grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grub. warstwy po zagęszczeniu 10 cm, podbudowa z mieszanek mineralno -asfaltowych standard II grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm, g) chodnik - chodnik - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm, na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - na zjazdach za chodnikiem, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm - w-wa na chodniku oraz na zjazdach za chodnikiem, chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, kolorowej układanej na podsypce cementowo- piaskowej, chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, kolorowej układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 5cm, h) nawierzchnia - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową standard II, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5cm, warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4cm, i) skrzyżowanie - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm, podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, podbudowy z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm, nawierzchnie z mieszanek mineralno-|asfaltowych standard II warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4cm, j) czyszczenie i umocnienie rowu - rozebranie przepustów rurowych o średnicy 30-50cm, ścianki czołowe i ławy betonowe, przepusty rurowe pod zjazdami, rury dwuścienne PP typu Pragma SN-8kN/m o średnicy 400mm, przepusty rurowe pod zjazdami , ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm, zasypanie wykopów, zagęszczenie ubijakami warstwy luźnej grub. 25cm, czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp, górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm -podbudowa pod korytka ściekowe, ścieki na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm z elementów betonowych, grubość prefabrykatów 15cm, umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi typu Yomb o wym. 100x75x10cm, k) nawierzchnia zjazdów i poboczy - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm - na zjazdach, nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfaltowych standard II, warstwa ścieralna grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto gliniastych, grubość warstwy po zagęszczeniu 12cm, l) oznakowanie i urządzenia brd - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych średnicy 70cm, pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3m2, oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową- linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie, bariery ochronne stalowe jednostronne, ł) roboty wykończeniowe - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów, powierzchni skarp i dna wykopów, roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiary robót - służą do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny ryczałtowej. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232452-5
45233221-4
45233280-5
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z budową chodnika o wartości nie mniejszej niż 400 000,00zł brutto (czterysta tysięcy złotych) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Jeżeli wymagane wartości robót wyrażone będą w innej walucie niż PLN, wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku kierownika budowy. Wskazana osoba podczas realizacji robót budowlanych musi posiadać ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 poz. 1725). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (D z. U. z 2016 r., poz. 290). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia następujących dokumentów tj.: a) wykazu wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w pkt 12.3.1 a) SIWZ z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w pkt 12.3.1 b) SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) wypełniony formularz oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postepowaniu (zwane dalej oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 2. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów prze grupę kapitałową rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oznacza to, że Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust.1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym - wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 4. W tym celu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000, 00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 97864210832002830706790001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 6 ul. Rynek 18a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, c) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy (np. zgłoszenia robót), o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy, d) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, e) zawieszenia realizacji robót przez Zamawiającego, f) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac przez dwa kolejne dni - temperatury wykraczające poza dopuszczalne przez producentów materiałów, ulewne opady deszczu lub śniegu, huraganowy wiatr, które zostaną potwierdzone pisemnymi danymi IMiGW, g) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) przypadku konieczności wykonania robót zamiennych wpływających na podniesienie standardu, walorów użytkowych lub uzasadnionych innymi względami zmian rozwiązań technicznych przyjętych w projekcie. 3. Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót, - powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie; d) w przypadku zmiany terminu wykonania zamówienia, mogą ulec zmianie terminy odstąpienia od umowy. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-25, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów: 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. W niniejszym postepowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują: a) pisemnie: w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Gmina Korczyna ul. Rynek 18A, 38 - 420 Korczyna b) faksem (numer faksu 13 43 540 96), c) pocztą elektroniczną - adres poczty elektronicznej: gmina@korczyna.pl. 3. Zamawiający żąda aby przekazywane przez Wykonawcę oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem i pocztą elektroniczną były również niezwłocznego dostarczone w wersji pisemnej. 4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują korespondencję za pomocą faksu, poczty elektronicznej - każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru przesłanych informacji (pomimo takiego żądania) zamawiający uzna, że wiadomość została skutecznie przekazana do Wykonawcy po wydrukowaniu prawidłowego raportu faksu lub komunikatu poczty elektronicznej o dostarczeniu informacji. 6. Forma pisemna wymagana jest do: a) złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, pełnomocnictwa oraz uzupełnień, złożonych na wezwanie zamawiającego, b) powiadomienia zamawiającego o wycofaniu/zmianie oferty, Uwaga! Wykonawcy powinni na bieżąco monitorować informacje, oświadczenia i dokumenty zamieszczane przez zamawiającego na stronie internetowej, z której pobrali SIWZ w celu sprawdzenia czy w niniejszym postępowaniu nie pojawiły się nowe okoliczności mające wpływ na prowadzone postępowanie. II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Stefania Fakadej - w zakresie przedmiotu zamówienia Bogusława Gargasz - w zakresie procedury przetargowej. III. Oferta wspólna: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 5. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej. IV. Wyjaśnienie treści SIW: 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku. 2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ bez ujawniania źródła zapytania, a także zamieszcza na stronie internetowej. Zamawiający nie planuje zwołania zebrania wszystkich wykonawców. V. Informacje o formalnościach jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kryteria wyboru. 2. O odrzuceniu ofert(-y) oraz wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje, określone w art. 92 ust. 1 pkt 1 Pzp (zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty) oraz zamieści na własnej na własnej stronie internetowej informacje o których mowa w art. 92 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty faksem lub drogą elektroniczną. 5. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem 5-dniowego terminu w przypadku, o którym mowa w art. 94 ust. 2 Pzp. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przekaże Zamawiającemu informacje dotyczące osób podpisujących umowę oraz osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją umowy. 7. W celu zawarcia umowy wykonawca, którego ofertę wybrano, potwierdzi wyznaczone przez Zamawiającego - termin i miejsce zawarcia umowy. Bezpośrednio przed zawarciem umowy wykonawca przedstawi dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Osoby występujące po stronie wykonawcy wykażą swoje uprawnienie do podpisania umowy w jego imieniu. 8. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 Ustawy. 9. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu następujące dokumenty: - zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - uprawnienia osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - kosztorys ofertowy na poszczególne zadania 10. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.