Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-10
Bytom: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Kapitał w rozumie
Numer ogłoszenia: 54762 - 2013; data zamieszczenia: 10.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 46 , ul. Prusa 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 389 47 73, faks 32 389 47 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp46.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Kapitał w rozumie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych ( zestaw klocków konstrukcyjnych - duży wraz z oprogramowaniem i zasilaczem, zestaw klocków konstrukcyjnych - mały wraz z oprogramowaniem i licencją, ruchome ramię robota wraz z oprogramowaniem) w ramach projektu: Kapitał w rozumie współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego i budżetu krajowego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych do szkół uczestniczących w Projekcie (SP3, SP5, SP16, SP42, SP43, SP44, SP45, SP46, SP51). 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, tj.: Zadanie 1 - zestaw duży klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem i zasilaczem a)Zadanie obejmuje dostawę, instalację i przeprowadzenie instruktażu użytkowania dużego zestawu klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem dla potrzeb dydaktycznych. b)Wykonawca winien udzielić na dostarczony przedmiot umowy co najmniej: - 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi na duży zestaw klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru. Zadanie 2 - 9 pakietów zestawów małych klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem i licencją a)Zadanie obejmuje dostawę, instalację i przeprowadzenie instruktażu użytkowania małych zestawów klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem i licencją dla potrzeb dydaktycznych. b)Wykonawca winien udzielić na dostarczony przedmiot umowy co najmniej: - 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi na małe zestawy klocków konstrukcyjnych z licencją liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru. Zadanie 3 - ruchome ramię robota z oprogramowaniem a)Zadanie obejmuje dostawę, instalację i przeprowadzenie instruktażu użytkowania ruchomego ramienia robota z oprogramowaniem dla potrzeb edukacyjnych. b)Wykonawca winien udzielić na dostarczony przedmiot umowy co najmniej: - 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru. UWAGA: Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. ofert zawierających przedmiotów o równoważnych parametrach. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, o parametrach i poziomie jakości takich samych bądź lepszych w stosunku do wskazanych w opisie wymaganych przedmiotów. Zaproponowane produkty równoważne winny działać analogicznie jak produkty opisane. Wykonawca winie - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (należy przedłożyć wypełniony dokument, o którym mowa w cz. X pkt 7 ppkt b siwz).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. 1)Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla zadania 2 (9 pakietów zestawu małych klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem i licencją): Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych dot. klocków konstrukcyjnych obejmującą realizację zamówienia o łącznej wartości co najmniej 30.000.00 zł brutto Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeśli realizacja dostaw następowała na podstawie jednej lub kilku umów, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana należycie. 2)Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla zadania 3 (ruchome ramię robota z oprogramowaniem): Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych dot. robotów obejmującą realizację zamówienia o łącznej wartości co najmniej 50.000.00 zł brutto Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeśli realizacja dostaw następowała na podstawie jednej lub kilku umów wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana należycie. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków w zakresie określonym w art. 26 ust 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w cz.VI siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularza oferty dla właściwego zadania wraz z formularzem cenowym (dot. Zadania 2 i 3), b)opis oferowanych produktów dot. Zadania 2 i 3, c)pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d)dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy, w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, e)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2)zmiana wynagrodzenia netto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 3)zmiana zakresu przedmiotu umowy powierzonego do wykonania podwykonawcy, 4)zmiana pomocy dydaktycznej na nie gorszą niż określoną w załączniku nr 1, przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych, w przypadku wycofania z rynku określonej w umowie pomocy, 5)zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać odbiorcom końcowym. 2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3.Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp46.bytom.bip-gov.info.pl/bip/glowna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 46, 41-902 Bytom, ul. B. Prusa 10 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 46, 41-902 Bytom, ul. B. Prusa 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kapitał w rozumie współfinansowany ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego i budżetu krajowego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw duży klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem i zasilaczem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Zadanie obejmuje dostawę, instalację i przeprowadzenie instruktażu użytkowania dużego zestawu klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem dla potrzeb dydaktycznych. b)Wykonawca winien udzielić na dostarczony przedmiot umowy co najmniej: - 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi na duży zestaw klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 9 pakietów zestawów małych klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem i licencją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Zadanie obejmuje dostawę, instalację i przeprowadzenie instruktażu użytkowania małych zestawów klocków konstrukcyjnych z oprogramowaniem i licencją dla potrzeb dydaktycznych. b)Wykonawca winien udzielić na dostarczony przedmiot umowy co najmniej: - 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi na małe zestawy klocków konstrukcyjnych z licencją liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ruchome ramię robota z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Zadanie obejmuje dostawę, instalację i przeprowadzenie instruktażu użytkowania ruchomego ramienia robota z oprogramowaniem dla potrzeb edukacyjnych. b)Wykonawca winien udzielić na dostarczony przedmiot umowy co najmniej: - 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa fantomów
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.