Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-12
Kraków: Usługa sprzątania
Numer ogłoszenia: 54786 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428 , strona internetowa www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zasady realizacji umowy: 1. Obowiązki i odpowiedzialność Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania i dostarczenia Jednostce, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy harmonogramu sprzątania w zakresie czynności niewykonywanych w każdym dniu roboczym. b) wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości tj. środków do czyszczenia mebli, płynów i preparatów do mycia i konserwacji, past, płynów do dezynfekcji, worków na odpady, środków zapachowych, środków do utrzymania i pielęgnacji powierzchni podłóg i mebli, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp.; c) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedniego stanu zaopatrzenia w niezbędne materiały, środki czystości, środków transportu, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp.; d) wykonywania usługi przy użyciu środków posiadających polskie atesty i certyfikaty (środki czyszcząco - myjące powinny być o niedrażniących zapachach, wykorzystywane stosownie do miejsc przeznaczenia). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone wskutek użycia środków niespełniających w/w wymogów; e) uzgodnienia z Jednostką, z dwutygodniowym wyprzedzeniem terminu polimeryzacji podłóg oraz zapewnienia w tym dniu dodatkowych osób do przenoszenia i ustawiania mebli; f) uzgodnienia z Jednostką, z dwutygodniowym wyprzedzeniem daty wykonania usługi mycia okien we wszystkich obiektach Jednostki oraz, jeżeli zajdzie taka potrzeba, zapewnienia w tym dniu dodatkowych osób do przenoszenia i ustawiania mebli; g) zapewnienia pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; h) przestrzegania przepisów ppoż. i BHP; i) przekazania w terminie do 5 dni od podpisania umowy wykazu osób, które będą wykonywały usługę w poszczególnych lokalach oraz niezwłocznego poinformowania Jednostki o zatrudnieniu innego pracownika, jeżeli taka potrzeba zaistnieje w trakcie realizacji zamówienia; j) zapewnienia ciągłości ubezpieczenia OC w okresie trwania umowy. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca ma obowiązek przedstawić Jednostce potwierdzoną za zgodność z oryginałem prolongatę polisy ubezpieczenia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 150 000 zł.; k) każdorazowego zgłaszania Jednostce zauważonych uszkodzeń instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej, sprzętu biurowego itp.; l) ustanowienia osoby odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy i uprawnionej do kontaktu z Jednostką, a w czasie jej nieobecności innego pracownika. O ustaleniu takiego zastępstwa Wykonawca powiadomi Jednostkę ze wskazaniem imienia i nazwiska osoby upoważnionej wraz z czasem trwania zastępstwa. Osoba upoważniona z ramienia Wykonawcy do kontaktów z Jednostką będzie brała udział w kontrolach poprawności wykonania przedmiotu umowy oraz posiadać pisemne upoważnienie od Wykonawcy do podpisywania dokumentów, które będą skutkować w przypadku nienależytego wykonywania prac nałożeniem kar umownych; m) dostarczania środków w ilościach zapewniających należyte wykonanie usługi (np. ręczników papierowych, mydła, papieru toaletowego); n) nieużywania sprzętu biurowego Jednostki, w tym w szczególności urządzeń telekomunikacyjnych (telefonów, faksów). W przypadku udowodnienia Wykonawcy używania przez osoby świadczące usługę urządzeń telekomunikacyjnych, Jednostka obciąży Wykonawcę kosztami połączeń na podstawie bilingów. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za mienie Jednostki po godzinach pracy, w czasie wykonywania usługi oraz jest zobowiązany do zamykania lokali po wykonaniu usługi i włączania systemu alarmowego. Jednostka przekaże Wykonawcy wykaz osób odpowiedzialnych za obsługę systemu alarmowego wraz z numerami telefonów. 3) W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub zaginięcia (kradzieży) mienia Jednostki, Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Jednostkę celem sporządzenia protokołu stwierdzającego rodzaj i wysokość zaistniałej szkody. 4) Za szkody powstałe w trakcie wykonywania usługi, które zostaną potwierdzone w protokołach (podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Jednostki), odpowiedzialność do wysokości szkody poniesionej przez Jednostkę, ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody, poprzez przywrócenie stanu poprzedniego, w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu. W przypadku niedotrzymania terminu Jednostka potrąci z wynagrodzenia miesięcznego, o którym mowa w § 7 ust 2 umowy, kwotę pieniężną odpowiadającą wysokości poniesionej szkody. 5) W celu realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca będzie używał środków czystości szczegółowo opisanych w umowie. 6) Wskazane w pkt 5 nazwy handlowe, mają jedynie na celu określenie wymaganej klasy jakości i właściwości użytkowych środków czystości. 7) W rozumieniu Jednostki, artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub lepsze) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność, trwałość, właściwości dezynfekujące, wybielające itp.) oraz cechy fizyko-chemiczne (np. konsystencja, zapach, itp.) jak odpowiedni środek czystości wymieniony w pkt 5. 8) Jeżeli, w przypadku używania przez Wykonawcę środków równoważnych z w/w środkami, Jednostka stwierdzi, że jakość tych środków nie odpowiada jakości środków wzorcowych, Jednostka ma prawo wskazać Wykonawcy środki, które ma stosować przy realizacji usługi. 9) Jeżeli do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymagane są środki inne niż wymienione przez Jednostkę, Wykonawca zapewni te środki na własny koszt. 10) Jeżeli w trakcie realizacji usługi Jednostka i Wykonawca dojdą do wniosku, że do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymagane są środki inne niż wymienione w pkt 5, dopuszcza się możliwość ich zmiany, jednak z zastrzeżeniem, że będą to środki o niegorszych właściwościach. 2. Obowiązki Jednostki: 1) zapewnienie możliwości korzystania z sieci wodno-kanalizacyjnej i energii elektrycznej pracownikom Wykonawcy w trakcie wykonywania usługi. 2) nieodpłatne udostępnienie, w każdej lokalizacji, osobom świadczącym usługę pomieszczeń socjalnych. 3) ustanowienie osób odpowiedzialnych za nadzór, kontrolę i odbiór wykonanych prac w poszczególnych lokalach, a w czasie ich nieobecności, także innych osób zastępujących. O ustaleniu takiego zastępstwa Jednostka powiadomi Wykonawcę ze wskazaniem imienia i nazwiska osoby upoważnionej do czasu zakończenia zastępstwa. 3. Pozostałe ustalenia: 1) Osoba upoważniona z ramienia Wykonawcy do kontaktów z Jednostką zostanie zapoznana przez Jednostkę ze sposobem zamykania poszczególnych obiektów i uruchamiania systemu alarmowego, a następnie zapozna osoby sprzątające w w/w zakresie oraz z zakresem czynności. 2) Potwierdzeniem odbioru prac jest miesięczny protokół odbioru podpisany przez upoważnionych pracowników Wykonawcy i Jednostki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Proponowany tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (jt.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami). Zamówienia udziela się firmie Impel Cleaning Sp. z o.o. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś jej wartość nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.