Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Różan: Budowa stacji uzdatniania wody w Chełstach i sieci wodociągowej we wsiach: Chełsty ,Dąbrówka i Kaszewiec
Numer ogłoszenia: 54792 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Różan , Plac Obrońców Różana 4, 06-230 Różan, tel. 029 7679120, faks 029 7679121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody w Chełstach i sieci wodociągowej we wsiach: Chełsty ,Dąbrówka i Kaszewiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek stacji uzdatniania wody:wymiary budynku - 15,44m x 9,04m;powierzchnia zabudowy - 138,30 m2,zaprojektowano budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony, z dachem stromym.Technologia - tradycyjna: ławy monolityczne z betonu zbrojonego; ściany - fundamentowe- 25cm z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej; ściany zewnętrzne- 2-warstwowe gr.34cm. z bloczków gazobetonowych na zaprawie cementowo-wapiennej ; ocieplenie - styropian gr.12cm,suiatka na zaprawie klejowej i tynk akrylowy -;dach o konstrukcji drewnianej;pokrycie - blacha powlekana trapezowa powlekana - 209,33 m2; folie do izolacji przeciwwilgociowych.Stolarka okienna - PCV, drzwi zewnętrzne metalowe ocieplane, wewnętrzne - płytowe.Sufit podwieszany na ruszcie metalowym z izolacją cieplną - 121,36 m2.Wykonanie tynków wewnętrznych - 233,77 m2, ułożenie płytek na ścianach - 118,25 m2 , malowanie wewnętrzne farbami emulsyjnymi - 115,52m2.Wykonanie posadzki z płytek kamionkowych gres - 141,87 m2. Wykonanie instalacaji wodno-kanalizacyjnej wewnętrznej i zbiornika szczelnego. Elewacja budynku - ocieplenie styropianem gr.12 cm z wyprawą tynku akrylowego(kolor do uzgodnienia z Zamawiającym)- 236,31 m2, na cokole styropian gr.10cm z wyprawą tynku żywicznego -Kamyczek.Obróbki blacharskie- parapety zewnętrzne, rynny dachowe i rury spustowe - z blachy powlekanej. Ogrodzenie działki z siatki o wys.1,5m na słupach z rur stalowych na cokole wys.20cm.- 259,66 mb i 1 brama stalowa o szer.3,6mb, jedna furtka szer.1m.. Drogi i place manewrowe wykonane z kostki polbruk gr.8cm -322,59 m2 , chodniki z kostki polbruk i opaska budynku z kostki betonowej gr.6cm gr.6cm - 149,52 m2 . Opis ogólny technologii:zestaw aeracji ,przyjęto ciśnieniowy system napowietrzania wody w aeratorze ze złożem z pierścieniami Raschiga oraz wymuszonym przepływem powietrza.Filtracja katalityczna - dobrano 2 kompaktowe zestawy filtracyjne. Powierzchnia 1 filtra wynosi 2 m2. Magazynowanie wody pitnej - w 2 zbiornikach magazynowych o objętości 16,5 m3 każdy wykonanych z tworzywa wzmocnionego włóknem szklanym i dodatkowo usztywnione wewnętrznym szkieletem stalowym. Poletko filtracyjne wody popłucznej z filtrów, zaprojektowano o powierzchni 36x8m w obrysie. Poletko po wybraniu gruntu rodzimego uszczelnić należy geomembraną minimum o gr. 1,0 mm zgrzewaną lub klejoną na całej powierzchni dolnej i górnej. Popłuczyny będą przepływały przez wstępne trzy odstojniki chłonne - studnie bet.DN1500.Ścieki z popłuczyn z SUW odprowadzane są na poletko filtracyjne wypełnione żwirem płukanym o granulacji 7 ÷ 15mm i grubości ok.0,5m, przykryte piaskiem o gr.0,5m, a dalej do systemu drenarskiego odprowadzenia w grunt. Końcowym odbiornikiem oczyszczonych wód popłuczyn na poletku filtracyjno - rozsączającym wód będzie grunt. Rozdzielnia technologiczna - jest rozdzielnią zawierającą urządzenia pośrednie dla elementów elektrycznych stacji uzdatniania wody. Zasilana jest z rozdzielni energetycznej napięciem 3x400V kablem pięciożyłowym. Zawiera ona w sobie zasilanie i sterowanie pompami głębinowymi, pompą płuczną, przepustnicami, elektrozaworami, dmuchawą, pompa w odstojniku. Znajdują się w niej również zabezpieczenia zwarciowe, różnicowo-prądowe i zabezpieczenia termiczne dla sterowanych urządzeń. Jest ona także miejscem przyłączenia wszelkich elementów pomiarowo - kontrolnych takich jak czujnik poziomu wody w studni głębinowej, sygnalizatorów poziomu w zbiorniku retencyjnym wody uzdatnionej, wodomierzy oraz prądowych przetworników ciśnienia. Rozdzielnia zasilająco-sterownicza zestawu hydroforowego RZS-ZH. Działanie układu polega na odpowiednim sterowaniu poszczególnych pomp w zależności od sygnałów doprowadzonych z czujnika ciśnienia na tłoczeniu oraz sygnalizatora wibracyjnego na ssaniu. W układzie znajduje się przetwornica częstotliwości, która będzie przełączana po osiągnięciu przez silnik pompy 50Hz na kolejną pompę. Układ sterowania wyposażony jest w mikroprocesorowy sterownik z panelem operatorskim. Wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej oraz sterowania zgodnie z dokumentacją. Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach : Chełsty, Dąbrówka, Kaszewiec. - z rur PE 100 SDR 17 O 160 mm - 8722,6 mb - z rur PE 100 SDR 17 O 110 mm - 1679,8 mb - z rur PE 100 SDR 17 O 90 mm - 4546,6 mb - z rur PE 100 SDR 17 O 50 - 76 mb - z rur PE 100 SDR 17 O 32mm - 46,5 mb - hydranty p-poż. naziemne dn 80 - 44 kpl - wykonanie przecisków : w rurze osłonowej PE dn 225 -141 mb, w rurze osłonowej PE dn 180 - 13mb, w rurze osłonowej PE dn 160 - 59mb, w rurze osłonowej PE dn 110 - 59 mb,w rurze osłonowej PE dn 90 - 102 mb,- studnie betonowe: O 1600mm - szt 2 O 1200mm - szt11 ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 50000.00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłozy wykaz robót budowlanych porównywalnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej , sanitarnej i elektrycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone w/w dokumenty przez każdego z nich) jeżeli Wykonawca wskazuje spełnienie warunku polegając na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiadającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian:termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku:wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia;nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany;wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy(nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę); konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji;wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych wyżej , termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art.149 ust.1 u.pzp. Zmiana harmonogramu prac oraz sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku:wystąpienia uzasadnionej konieczności aktualizacji harmonogramu realizacji prac bez zmiany terminu realizacji umowy,zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy.Zmiany harmonogramu przedstawione przez Wykonawcę muszą odpowiednio uzyskać akceptację Zamawiającego. Zmiana kierownika budowy , kierowników robót bądź inspektorów nadzoru w przypadku: śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy lub kierownik robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy lub kierownika robót.Zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo-finansowego robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rozan.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Różanie, Plac Obrońców Różana 4, 06-230 Różan.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Różanie, Plac Obrońców Różana 4, 06-230 Różan pok.nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RÓŻAN
więcej: przetargi RÓŻAN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Działowej i Zielonej oraz sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3-go Maja w miejscowości Błażowa
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.