eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa maszyn czyszczących z podziałem na zadaniaNr 1 dostawa sprzętu do doczyszczania posadzek Nr 2 dostawa sprzętu wysokociśnieniowego do doczyszczania trudnych zabrudzeń i powierzchni pionowych Nr 3 dostawa sprzętu czyszczącego posadzki w strefie rekreacji Nr 4 dostawa sprzętu czyszczącego powierzchnie szklane wodą zdemineralizowaną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Wrocław: Dostawa maszyn czyszczących z podziałem na zadania: Nr 1 dostawa sprzętu do doczyszczania posadzek Nr 2 dostawa sprzętu wysokociśnieniowego do doczyszczania trudnych zabrudzeń i powierzchni pionowych Nr 3 dostawa sprzętu czyszczącego posadzki w strefie rekreacji Nr 4 dostawa sprzętu czyszczącego powierzchnie szklane wodą zdemineralizowaną
Numer ogłoszenia: 54793 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19801 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7711500, faks 071 7711500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn czyszczących z podziałem na zadania: Nr 1 dostawa sprzętu do doczyszczania posadzek Nr 2 dostawa sprzętu wysokociśnieniowego do doczyszczania trudnych zabrudzeń i powierzchni pionowych Nr 3 dostawa sprzętu czyszczącego posadzki w strefie rekreacji Nr 4 dostawa sprzętu czyszczącego powierzchnie szklane wodą zdemineralizowaną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi odpowiednio załącznik: nr 5a do SIWZ dla zadania nr 1, 5b do SIWZ dla zadania nr 2, 5c do SIWZ dla zadania nr 3, 5d do SIWZ dla zadania nr 4.Dostawy maszyn będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia maszyn do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego. 1.Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d do niniejszej SIWZ. 2.Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, 50-558 Wrocław. 3.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42995000-7 Różne maszyny czyszczące 39713400-7 Maszyny do konserwowania podłóg 39713410-0 Maszyny do czyszczenia podłóg 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na cztery części, tzn. na cztery zadania: Nr 1 dostawa sprzętu do doczyszczania posadzek Nr 2 dostawa sprzętu wysokociśnieniowego do doczyszczania trudnych zabrudzeń i powierzchni pionowych Nr 3 dostawa sprzętu czyszczącego posadzki w strefie rekreacji Nr 4 dostawa sprzętu czyszczącego powierzchnie szklane wodą zdemineralizowaną 5.Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego lub kilku zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie dowolnej liczby zadań lub na całość zamówienia. 6.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 11.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 12.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Opisie Przedmiotu Zamówienia dla konkretnego zadania konkretnych zadań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.50.00-7, 39.71.34.00-7, 39.71.34.10-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nr 1 dostawa sprzętu do doczyszczania posadzek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wetrok Polska S.A., ul. Łączyny 4B, 02-820 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75915,60

  • Oferta z najniższą ceną: 75915,60 / Oferta z najwyższą ceną: 75915,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nr 2 dostawa sprzętu wysokociśnieniowego do doczyszczania trudnych zabrudzeń i powierzchni pionowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Profi Sp. J. Robert Regucki Stanisław Jawor, ul. Balicka 79A, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15627,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15691,11

  • Oferta z najniższą ceną: 15691,11 / Oferta z najwyższą ceną: 18425,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Nr 3 dostawa sprzętu czyszczącego posadzki w strefie rekreacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9686,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7232,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7232,40 / Oferta z najwyższą ceną: 24108,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.