To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 54823 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Sulechów: Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Sulechów
objętych podstrefą KSSSE:
budowa drogi gminnej w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej
budowa ścieżki rowerowej w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej
budowa oświetlenia w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28357-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny
52676500000, ul.
Plac Ratuszowy
6,
66100
Sulechów, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 851 120, faks
683 854 686, e-mail
bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Sulechów objętych podstrefą KSSSE: budowa drogi gminnej w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej budowa ścieżki rowerowej w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej budowa oświetlenia w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. "Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Sulechów objętych podstrefą KSSSE" w zakresie: 1) budowy drogi gminnej w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej, 2) budowy ścieżki rowerowej w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej, 3) budowy oświetlenia w kierunku gminnej strefy inwestycyjnej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie: a) drogi o nawierzchni bitumicznej, o szerokości jezdni 7,00 m i długości ok. 1250 m wraz ze zjazdami do przyległych działek oraz skrzyżowaniami z drogami publicznymi i wewnętrznymi, b) ścieżki pieszo-rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej o szerokości 2,50 m i długości ok. 1251 m, c) oświetlenia drogowego z wyłączeniem zakupu i montażu słupów do lamp oświetleniowych, wysięgników rurowych oraz opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach, d) rowów przydrożnych oraz muld trawiastych wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, a także projekt wykonawczy oraz przed-miary robót, opracowane przez Biuro Obsługi Inwestycji "BGWprojekt" z siedzibą w Sulechowie przy ul. Pl. Bp Wilhelma Pluty 6/2, zatwierdzone decyzją nr 3/16 Starosty Zielonogórskiego z dnia 12.08.2016, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zrealizuje roboty określone w umowie z materiałów własnych, które zakupi i dostar-czy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 4. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, 3) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 4) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych oraz wykorytowanej ziemi urodzajnej oraz materiału z wykopów - kruszywa łamanego, piasku i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 5) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 6) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 7) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 8) zorganizowanie we własnym zakresie terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp., 9) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania na łukach krawężników prostych, chyba, że nie będzie możliwości dobrania krawężników łukowych o odpowiednim promieniu łuku, a Wykonawca uzgodni taki sposób realizacji z inspektorem nadzoru, 10) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą krawężników łączących - skośnych, 11) wykonanie na potwierdzenie uzyskania prawidłowego zagęszczenia gruntu, przy udziale inspektora nadzoru robót i w miejscach przez niego wskazanych, badań wskaźnika zagęszczenia gruntu przy zastosowaniu: a) lekkiej płyty dynamicznej O 300 mm, w obrębie nawierzchni drogi, wjazdów, ścieżki rowerowej, na warstwie podbudowy z kruszyw łamanych, nie rzadziej niż co ok. 30 metrów, b) VSS - min. 10 badań. 5. Z zakresu robót, pomimo uwzględnienia ich w projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym, wyłącza się zakup i montaż słupów do lamp oświetleniowych, wysięgników rurowych oraz opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach (zakres ten został również pominięty w przedmiarze robót). 6. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 7. Wykonawca musi przewidzieć realizację robót etapami, uzgodnionymi z inspektorem nadzoru, w celu umożliwienia ciężarowego transportu piasku na budowę drogi ekspresowej S-3 ze żwirowni położonej na działkach nr 3 i 5 w m. Górki Małe. 8. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych umową wyłącz-nie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 9. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 8 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 8 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 3 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 8 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45233220-7,
45233253-7,
45316110-9,
31321000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3762458.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3393947.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego "SuPeKom" Sp. z o. o. w Sulechowie w roku 2025
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego "SuPeKom" Sp. z o. o. w Sulechowie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulechowie w roku 2025 - mięso wieprzowe, wołowe i wędliny; drób - II postępowanie
- Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
- "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 1176F w m. Sudoł, gm. Czerwieńsk"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.