Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Pisz: Dostawa sprzętu sportowego na potrzeby Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Piszu
Numer ogłoszenia: 54835 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Piszu , ul. Turystów 22, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4234572, 4251743, faks 0-87 4251743.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pmos.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego na potrzeby Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Piszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego, na potrzeby Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Piszu, w dwóch częściach: Część 1- Dostawa 33 sztuk rowerów trekkingowych: - 16 szt. rowerów trekkingowych: koła 28, - 17 szt. rowerów trekkingowych: koła 26, Parametry wspólne rowerów trekkingowych: - ilość biegów: 7 speed lub 3 speed, - widelec amortyzator zoom, - kierownica aluminiowa, - mechanizm korbowy aluminiowy 38 T Część 2- Dostawa 5 sztuk rowerów wodnych o parametrach: - ilość miejsc: minimum 3, - z tyłu roweru schowek, - bezpieczny i stabilny, - materiał: laminat poliestrowo- szklany, - elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej - wymiary: długość: minimum 2,50m, szerokość: minimum 1,75m, głębokość: minimum 0,40m.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 34.43.00.00-0, 37.41.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1)ofertę przetargową [na Załącznikach Nr 1a i/lub 1b i Nr 2a i/lub 2b do niniejszej SIWZ], 2)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednie pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., 3)w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 4)zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia [Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ]. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza korzystać przy wykonywaniu niniejszego zamówienia z zasobów innego podmiotu, nie załącza go do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zespołu Ekonomiczno- Administracyjnego Szkół i Placówek w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1, pok. nr 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja pt. -Rozwój aktywnych usług turystycznych na terenie powiatu piskiego- współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego- Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007- 2013, Oś Priorytetowa 4- Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, Środek 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 33 sztuk rowerów trekkingowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 33 sztuk rowerów trekkingowych : - 16 szt. rowerów trekkingowych: koła 28, - 17 szt. rowerów trekkingowych: koła 26, Parametry wspólne rowerów trekkingowych: - ilość biegów: 7 speed lub 3 speed, - widelec amortyzator zoom, - kierownica aluminiowa, - mechanizm korbowy aluminiowy 38 T.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 5 sztuk rowerów wodnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 sztuk rowerów wodnych o parametrach: - ilość miejsc: minimum 3, - z tyłu roweru schowek, - bezpieczny i stabilny, - materiał: laminat poliestrowo- szklany, - elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej - wymiary: długość: minimum 2,50 m, szerokość: minimum 1,75 m, głębokość: minimum 0,40 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.41.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Przebudowa drogi Snopki - Wąglik - etap I
- 1-Dostawa żwirów kruszonych o frakcjach: 2-5,6 mm i 8-11,2 mm w łącznej ilości ok. 648 t. 2-Dostawa ok. 108 t kruszywa łamanego 0/31,5 [mm] i ok. 108 t pospółki sortowanej o frakcji 0-63 mm bez gliny.
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
- Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego - etap II z podziałem na części
- Modernizacja kompleksu sportowego w Gminie Rossosz
więcej: Rowery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.