Og³oszenie z dnia 2019-05-17
Og³oszenie nr 548404-N-2019 z dnia 2019-05-17 r.
Szko³a Podstawowa Nr 3: Wykonanie remontu pawilonu g³ównego w budynku Szko³y Podstawowej nr 3 przy ul. Siedleckiej 4 w Policach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szko³a Podstawowa Nr 3, krajowy numer identyfikacyjny
32082569000000, ul.
ul. Siedlecka
4
,
72-010
Police, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
0-91 3176950, e-mail
sp3@police.pl, faks
0-91 424 08 02.
Adres strony internetowej (URL): https://www.sp3police
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
szko³a podstawowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.sp3police.pl - zak³adka: biuletyn informacji publicznej (bip); http://bip.police.pl/przetargi/299
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.sp3police.pl - zak³adka: biuletyn informacji publicznej (bip); http://bip.police.pl/przetargi/299
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Szko³a Podstawowa nr 3 im. Marii Sk³odowskiej - Curie z Oddzia³ami Dwujêzycznymi, 72-010 Police, ul. Siedlecka 4
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie remontu pawilonu g³ównego w budynku Szko³y Podstawowej nr 3 przy ul. Siedleckiej 4 w Policach
Numer referencyjny:
SP.K.271.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu pawilonu g³ównego w budynku Szko³y Podstawowej nr 3 im. Marii Sk³odowskiej-Curie z Oddzia³ami Dwujêzycznymi przy ul. Siedleckiej 4 w Policach na ca³ej jego d³ugo¶ci wraz z przylegaj±cym korytarzem. Przewiduje siê wymianê ok³adzin ¶ciennych, sufitowych oraz posadzkowych, czê¶ciow± obudowê b±d¼ prze³o¿enie istniej±cych instalacji sanitarnych i elektrycznych, oraz wymianê stolarki drzwiowej w pomieszczeniach przylegaj±cych bezpo¶rednio do pawilonu a tak¿e wymianê witryny wej¶ciowej od strony ul. Siedleckiej. Ponadto przewiduje siê ca³kowit± wymianê instalacji o¶wietleniowej na rzecz opraw LED-owych oraz monta¿ ogólnodostêpnego dystrybutora wody pitnej.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45300000-0 |
45111100-9 |
45262520-2 |
45421130-4 |
45421146-9 |
45421152-4 |
45432111-5 |
45442100-8 |
45450000-6 |
45310000-3 |
45311100-1 |
45311200-2 |
45332200-5 |
45453000-7 |
45320000-6 |
45332300-6 |
45331100-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej (art. 22c ustawy):
a) wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300 000,- z³.
b) wyka¿e, ¿e dysponuje ¶rodkami finansowymi lub zdolno¶ci± kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 100 000,- z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (art. 22d ustawy):
a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum jedn± najwa¿niejsz± robotê budowlan±. Za jedn± najwa¿niejsz± robotê budowlan± Zamawiaj±cy uzna pracê polegaj±c± na wykonaniu robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 200 000,- z³. Przez okre¶lenie roboty budowlane nale¿y rozumieæ: roboty bran¿y ogólnobudowlanej
oraz bran¿y elektrycznej - bez okre¶lania udzia³u poszczególnych bran¿ w ca³kowitej warto¶ci roboty budowlanej. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, w celu zweryfikowania rzetelno¶ci zobowi±zany jest wskazaæ tak¿e wszystkie roboty budowlane zrealizowane przez podmioty trzecie, których zakres zgodny jest z pkt. 1 ppkt 3 lit. a rozdzia³u V SIWZ.
W przypadku, gdy warto¶æ inwestycji wykazanych przez Wykonawcê wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania, b) wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³: a) minimum jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, b) minimum jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, c) minimum jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie ww. specjalno¶ci je¿eli którakolwiek z uprawnionych osób bêdzie posiada³a ³±cznie wymagane przez Zamawiaj±cego uprawnienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3)Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 4) O¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. 5) O¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. 6) O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sza ni¿ 300 000 z³. oraz wyka¿e, ¿e dysponuje ¶rodkami finansowymi lub zdolno¶ci± kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿: 100 000 z³. 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. 3)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny wykaz osób którymi dysponuj± lub bêd± dysponowaæ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90,00 |
Okres rêkojmi i gwarancji | 5,00 |
Termin realizacji robót liczony od dnia przejêcia budowy | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na zmianie terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, zmianie skutkuj±cej zmniejszeniem wynagrodzenia, zmianie polegaj±cej na wprowadzeniu robót, które nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia, wprowadzeniu robót wykraczaj±cych poza opis przedmiotu zamówienia, oraz zmianie osób sprawuj±cych samodzielne funkcje techniczne, ujêtych w wykazie zawartym w ofercie Wykonawcy. 2. Zmiana terminu zakoñczenia przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) wyst±pi konieczno¶æ wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych, które bêd± mia³y istotny wp³yw na przed³u¿enie terminu zakoñczenia zadania. 2) wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, nast±pi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê. 3) wyst±pi± szczególne warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± przewidzian± w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wyd³u¿enie czasu trwania umowy bêdzie równowa¿ne z czasem trwania ich wstrzymania. Na tê okoliczno¶æ kierownik robót sporz±dzi wpis do dziennika robót, który potwierdzi przedstawiciel Zamawiaj±cego. 3. Zmiana skutkuj±ca zmniejszeniem albo zwiêkszeniem wynagrodzenia mo¿e nast±piæ: 1) W zwi±zku ze zmian± sposobu przeprowadzenia robót, ograniczeniem zakresu, rozszerzeniem zakresu robót, lub wprowadzeniem robót zamiennych o ni¿szej warto¶ci ni¿ przewidziane w Dokumentacji technicznej i ofercie cenowej. Wykonawca wykona wycenê robót wynikaj±cych ze zmiany sposobu przeprowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow±, przy zastosowaniu nastêpuj±cych no¶ników cenotwórczych wskazanych w dostêpnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob, Intercenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcê wymaga akceptacji Zamawiaj±cego), a) stawka roboczogodziny "R", koszty po¶rednie "Kp" (R+S), zysk kalkulacyjny "Z" (R+S+Kp), przyjête zostan± w wysoko¶ci zgodnej z okre¶lonymi w kosztorysie ofertowym, który stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej umowy. b) ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp. c) nak³ady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nak³adów Rzeczowych KNR. Roboty wykonywane w ograniczonym zakresie Wykonawca wyceni zgodnie z kosztorysem ofertowym. 2) gdy ulegnie zmianie urzêdowa stawka VAT na roboty budowlane. 4. Przewiduje siê zmianê polegaj±c± na zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia w tym: 1) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci je¿eli nast±pi(±): a) konieczno¶æ zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zadania, b) konieczno¶æ zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, c) konieczno¶æ zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych z uwagi na czasow± lub ca³kowit± niedostêpno¶æ materia³ów lub technologii (np. zaprzestania, czasowego zaprzestania produkcji). Zmiany wskazane w lit. a do c bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. Ka¿da ze wskazanych w lit. a do c zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych w ust. 4. 5. Zmiana polegaj±ca na wprowadzeniu robót zamiennych, których warto¶æ nie zmienia wynagrodzenia umownego okre¶lonego w § 9 ust. 1, nast±pi na zasadach wskazanych w ust. 4. 6. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie robót zamiennych, których warto¶æ nie przekracza ceny okre¶lonej w ofercie wykonawcy, je¿eli nast±pi konieczno¶æ zrealizowania tych robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy uznana roboty zamienne za niezbêdne do realizacji, w przypadku uznania przez projektanta takich robót, jako istotnych zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu i zaleci wykonanie lub wyrazi zgodê na wykonanie tych prac w odpowiedzi na wniosek z³o¿ony przez lub za po¶rednictwem Inspektora Nadzoru. 7. Zmiana osób reprezentuj±cych Wykonawcê, sprawuj±cych samodzielne funkcje techniczne, ujêtych w wykazie zawartym w ofercie, w trakcie realizacji robót mo¿e nast±piæ na jego pisemny wniosek. Nowe proponowane osoby musz± spe³niaæ wymagania opisane w SIWZ. Zmiana tych osób wymaga zgody Zmawiaj±cego i zawarcia aneksu do umowy. 8. Podstaw± wprowadzenia zmian do umowy, wskazanych w ust. 3, 4, 5, 6 i 7, jest protokó³ konieczno¶ci zatwierdzony przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê i zawarty aneks do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-03, godzina: 13:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrêbu ewidencyjnego Niek³oñczyca, gmina Police, powiat policki, województwo zachodniopomorskie
- Opracowanie kompleksowej wielobran¿owej dokumentacji projektowej oraz pe³nienie nadzoru autorskiego Budowy dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Bankowej w Policach
- "¦wiadczenie us³ug odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
wiêcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnêtrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeñ Oddzia³u C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Remont elewacji budynków szkolnych oraz dachu sali tanecznej w Jankowie Przygodzkim
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkó³ im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Budowa chodnika w ci±gu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - £êka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urz±dzeñ techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spó³kê Wodno-¦ciekow± "SWARZEWO"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.