eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚWIADCZENIE USŁUG PSYCHOLOGA DO ORGANIZOWANIA I PROWADZENIA GRUP WSPARCIA DLA KOBIET W OKRESIE POPORODOWYM, WYKŁADOWCY DO PROWADZENIA SZKOLEŃ DLA PERSONELU MEDYCZNEGO Z ZAKRESU PROFILAKTYKI DEPRESJI POPORODOWEJ ORAZ SUPERWIZORA DO UDZIELANIE WSPARCIA MERYTOYCZNEGO (SUPERWIZJA) DLA PERSONELU MEDYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "PRZYSTANEK MAMA".

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-06-08



Ogłoszenie nr 548423-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ŚWIADCZENIE USŁUG PSYCHOLOGA DO ORGANIZOWANIA I PROWADZENIA GRUP WSPARCIA DLA KOBIET W OKRESIE POPORODOWYM, WYKŁADOWCY DO PROWADZENIA SZKOLEŃ DLA PERSONELU MEDYCZNEGO Z ZAKRESU PROFILAKTYKI DEPRESJI POPORODOWEJ ORAZ SUPERWIZORA DO UDZIELANIE WSPARCIA MERYTOYCZNEGO (SUPERWIZJA) DLA PERSONELU MEDYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "PRZYSTANEK MAMA".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
POWR.05.01.00-00-0023/18-0023 pn. "Przystanek MAMA", współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 22196438500000, ul. ul. Nowe Ogrody  1-6 , 80-803  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, e-mail zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.
Adres strony internetowej (URL): www.copernicus.gda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.copernicus.gda.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.copernicus.gda.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PSYCHOLOGA DO ORGANIZOWANIA I PROWADZENIA GRUP WSPARCIA DLA KOBIET W OKRESIE POPORODOWYM, WYKŁADOWCY DO PROWADZENIA SZKOLEŃ DLA PERSONELU MEDYCZNEGO Z ZAKRESU PROFILAKTYKI DEPRESJI POPORODOWEJ ORAZ SUPERWIZORA DO UDZIELANIE WSPARCIA MERYTOYCZNEGO (SUPERWIZJA) DLA PERSONELU MEDYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "PRZYSTANEK MAMA".
Numer referencyjny: D10.251.41.C.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług psychologa do organizowania i prowadzenia grup wsparcia dla kobiet w okresie poporodowym, wykładowcy do prowadzenia szkoleń dla personelu medycznego z zakresu profilaktyki depresji poporodowej oraz superwizora do udzielanie wsparcia merytorycznego (superwizja) dla personelu medycznego w ramach realizacji projektu "Przystanek MAMA". Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 85121270-6- Usługi psychiatryczne i psychologiczne, 80570000- Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego, 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia. 2.Przedmiotowe postępowanie składa się z 3 części: Część nr 1 -. Świadczenie usług Psychologa do organizacji i przeprowadzenia spotkań z kobietami w postaci grupowych form pomocy psychologicznej dla kobiet w okresie poporodowym z obszaru 3 województw: pomorskie, warmińsko-mazurskie i kujawsko-pomorskie, które zostaną zakwalifikowane do udzielenia wsparcia na podstawie wyników formularza Edynburskiej Skali Depresji Poporodowej i preferują grupowe formy pomocy poprzez stworzenie więzi między matkami. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji danej części zamówienia, zgodnie z treścią załącznik nr 1 - OPZ do SIWZ. Część nr 2 - Świadczenie usług Wykładowcy do przygotowania, organizacji i prowadzenia dwóch edycji szkoleń w każdym roku realizacji projektu dla personelu medycznego z 40 współpracujących placówek medycznych podstawowej opieki zdrowotnej i 7 szpitali. Szkolenia obejmować mają wprowadzenie do tematyki depresji, omówienie czynników ryzyka, objawów depresji, omówienie stosowania formularza Edynburskiej Skali Depresji Poporodowej, zalet oraz ograniczeń ww. formularza, sposoby rozmawiania z osobą w depresji poporodowej, celem zachęcenia jej do konsultacji ze specjalistą. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji danej części zamówienia, zgodnie z treścią załącznik nr 1 - OPZ do SIWZ. Część nr 3 - Świadczenie usług Superwizora do udzielania wsparcia merytorycznego dla personelu medycznego oraz prowadzenia nadzoru merytorycznego personelu medycznego realizującego spotkania indywidualne z uczestniczkami projektu z trzech województw: pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i kujawsko-pomorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji danej części zamówienia, zgodnie z treścią załącznik nr 1 - OPZ do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80570000-0
80561000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: Szczegóły dotyczące terminów wykonania zamówienia wskazane są w załączniku nr 1 do SIWZ- OPZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji niniejszego zamówienia publicznego, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi poniższe warunki: Dla części 1 - Psycholog posiadający: omin. magisterskie studia psychologiczne, omin. jedno ukończone szkolenie psychoterapeutyczne rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne i/lub Psychiatryczne lub spełniające kryteria wyżej wymienionych towarzystw, omin.3 letnie doświadczenie w pracy z osobami chorującymi na depresję lub/oraz pacjentami chorymi na zaburzenia afektywne., oDoświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia/terapeutycznych - minimum przeprowadzenie 2 cykli spotkań dla dwóch grup wsparcia (tj. każdy z cykli spotkań dla jednej grupy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert Dla części 2 - Psycholog lub psycholog z tytułem doktora lub certyfikowany psychoterapeuta, który ma ukończone szkolenie psychoterapeutyczne rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne i/lub Psychiatryczne lub spełniające kryteria ww towarzystw. (min. 1250 godzin), posiadający: oco najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami chorującymi na depresję i/lub na depresję poporodową i/ lub z osobami mającymi zaburzenia afektywne, odoświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla personelu medycznego, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 1 szkolenie dla położnych lub/i dla pielęgniarek lub/i dla lekarzy ginekologów, Dla części 3 - Psycholog posiadający minimum: omagisterskie studia psychologiczne, oukończone szkolenie psychoterapeutyczne rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne i/lub Psychiatryczne lub spełniające kryteria ww towarzystw (min. 1250 godzin), odoświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla personelu medycznego, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej 3 szkolenie dla personelu medycznego, w tym co najmniej 1 dla grupy zawodowej położnych lub/i dla pielęgniarek lub/i dla lekarzy ginekologów, oco najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami chorującymi na depresję.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a)Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ- potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w § VIII ust. 1 pkt 2 lit. c.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Podane szczegółowo w ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z załącznikami 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Świadczenie usług Psychologa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 -. Świadczenie usług Psychologa do organizacji i przeprowadzenia spotkań z kobietami w postaci grupowych form pomocy psychologicznej dla kobiet w okresie poporodowym z obszaru 3 województw: pomorskie, warmińsko-mazurskie i kujawsko-pomorskie, które zostaną zakwalifikowane do udzielenia wsparcia na podstawie wyników formularza Edynburskiej Skali Depresji Poporodowej i preferują grupowe formy pomocy poprzez stworzenie więzi między matkami. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji danej części zamówienia, zgodnie z treścią załącznik nr 1 - OPZ do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena70,00
Dośw. w prowadzeniu grup wparcia/grup terapeutycznych20,00
Dośw.w pracy z osobami chorymi na depresję lub/i z osobami mającymi zaburzenia afektywne10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Świadczenie usług Wykładowcy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 - Świadczenie usług Wykładowcy do przygotowania, organizacji i prowadzenia dwóch edycji szkoleń w każdym roku realizacji projektu dla personelu medycznego z 40 współpracujących placówek medycznych podstawowej opieki zdrowotnej i 7 szpitali. Szkolenia obejmować mają wprowadzenie do tematyki depresji, omówienie czynników ryzyka, objawów depresji, omówienie stosowania formularza Edynburskiej Skali Depresji Poporodowej, zalet oraz ograniczeń ww. formularza, sposoby rozmawiania z osobą w depresji poporodowej, celem zachęcenia jej do konsultacji ze specjalistą. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji danej części zamówienia, zgodnie z treścią załącznik nr 1 - OPZ do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena70,00
Dośw. w pracy z osobami chorującymi na depresję i/lub na depresję poporodową i/lub z osobami mającymi zaburzenia afektywne10,00
Przeprowadzone szkolenia dla położnych i/lub pielęgniarek i/lub dla lekarzy ginekologów20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Świadczenie usług Superwizora
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 - Świadczenie usług Superwizora do udzielania wsparcia merytorycznego dla personelu medycznego oraz prowadzenia nadzoru merytorycznego personelu medycznego realizującego spotkania indywidualne z uczestniczkami projektu z trzech województw: pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i kujawsko-pomorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji danej części zamówienia, zgodnie z treścią załącznik nr 1 - OPZ do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6, 80570000-0, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena85,00
Dośw. w pracy z osoabmi chorującymi na depresję15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.