Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Puck: dostawa respiratora dla dorosłych
Numer ogłoszenia: 54842 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. 1 Maja 13A, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 09 12, faks 58 673 22 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa respiratora dla dorosłych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż respiratora dla dorosłych CPV 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych urządzenia używane na salach operacyjnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 - graniczne parametry techniczne. 3. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w granicznych parametrach technicznych lub o wyższych parametrach. 6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 8. Przedmiot zamówienia wymagany jest fabrycznie nowy. 9. Do przedmiotu zamówienia należy dołączyć katalog lub ksero strony katalogu, foldery, ulotki, instrukcje obsługi itp. Opis przedmiotu zamówienia wymagany w języku polskim (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki, instrukcje obsługi itp.) zawierające opis danych technicznych oferowanych produktów wraz ze zdjęciem respiratora, potwierdzające spełnienie parametrów technicznych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ (każdy wymagany parametr techniczny musi być opisany w załączonym do oferty folderze, ulotce, katalogu, instrukcji obsługi etc). 10. Zaoferowany produkt medyczny musi spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest do przedstawienia certyfikatu CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego, (w przypadku istnienia takiego wymogu). 11. Na przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja min. 36 miesięcy. 12. Należność za przedmiot zamówienia należy rozłożyć na min 4 raty. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia pracowników Zamawiającego w jego siedzibie w zakresie eksploatacji i instrukcji obsługi dostarczonego urządzenia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Oświadczenie (załącznik nr 6), iż posiada dla danego wyrobu medycznego (w przypadku istnienia takiego wymogu) certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 107, poz.679); rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych). Oświadczenie (załącznik nr 6), iż Wykonawca faktycznie dopełnił wszelkich obowiązków wynikających z art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) o wyrobach medycznych tj. posiada dokument lub dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia oferowanego produktu jako wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu do obrotu oferowanego produktu jako wyrobu medycznego zgodnie z cytowanym wyżej artykułem
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy lub równoważne. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu, o którym mowa powyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Wypełniony formularz oferty - załącznik 1 do SIWZ. Wypełniony formularz - graniczne parametry techniczne - załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. 1-go Maja 13A, 84-100 Puck.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13A, 84-100 Puck.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa leków, szczepionki BCG, koncentratów do dializ, preparatu złożonego do znieczuleń miejscowych oraz innych.
- Dostawa urządzeń medycznych dla nowego Bloku Operacyjnego Oddziału Urologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.