Og³oszenie z dnia 2017-07-11
Og³oszenie nr 548565-N-2017 z dnia 2017-07-11 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Or³owskiego CMKP: Dostawa pojemników na odpady medyczne, masek tlenowych dla doros³ych, i innego asortymentu - 3 pakiety w okresie 24 miesiêcy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Or³owskiego CMKP, krajowy numer identyfikacyjny
29088300000, ul.
ul. Czerniakowska
231
,
00416
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
225 841 110, , e-mail
zamowienia@szpital-orlowskiego.pl, , faks
225 841 109.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-orlowskiego.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.szpital-orlowskiego.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpital-orlowskiego.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca w nieprzejrzystym, zamkniêtym opakowaniu w siedzibie Zamawiaj±cego
Adres:
SPSK im. prof. W Or³owskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231 , 00-416 Warszawa - pokój nr D001 Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa pojemników na odpady medyczne, masek tlenowych dla doros³ych, i innego asortymentu - 3 pakiety w okresie 24 miesiêcy
Numer referencyjny:
58 8 2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zgodnie z Za³. nr 2
II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.00.00 - Materia³y medyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1 Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1 O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e posiada dokumenty dopuszczaj±ce produkty do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych, a tak¿e o¶wiadczenie, i¿ na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce to o¶wiadczenie - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego - za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1 Wype³niony formularz ofertowy - za³±cznik nr 1. 2 Wype³niony formularz asortymentowo - cenowy za³±cznik nr 2. 3 Zobowi±zanie (je¿eli dotyczy) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia powinno uwzglêdniaæ nastêpuj±ce informacje dotycz±ce: 1) zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.2 niniejszego rozdzia³u SIWZ. Postanowienia dotycz±ce Wykonawców, którzy maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje siê odpowiednio. 4 Orygina³ lub po¶wiadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzaj±cego uprawnienia osób podpisuj±cych ofertê (pe³nomocnictwa), o ile nie wynikaj± one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych za³±czonych do oferty 5 Wype³niony formularz dotycz±cy podwykonawców - za³±cznik nr 4. 6 O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub nie, do grupy kapita³owej w rozumieniu art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych W przypadku z³o¿enia o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. - o¶wiadczenie Wykonawca sk³ada w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) - za³±cznik nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena (koszt) | 97,00 |
Termin realizacji dostaw czê¶ciowych | 3,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) w zakresie zmiany numeru katalogowego produktu okre¶lonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiaj±cego; 2) w zakresie zmiany wielko¶ci opakowania produktu okre¶lonego w tabeli asortymentowo - cenowej, a co za tym idzie ceny, tak, aby zmiana nie prowadzi³a podwy¿szenia warto¶ci przedmiotu niniejszej umowy; 3) w zakresie przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 2, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowi±zywania umowy nie prowadzi³a do podwy¿szenia warto¶ci przedmiotu niniejszej umowy. 4) w zakresie zmiany poszczególnego asortymentu, bêd±cego przedmiotem niniejszej umowy i wyszczególnionego w za³±czniku do niniejszej umowy, z chwil± zaprzestania produkcji itp., czego Wykonawca nie móg³ przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równowa¿ny lub biorównowa¿ny, pod warunkiem, ¿e spe³ni ona wszystkie wymogi zamawiaj±cego w tym równie¿ cenê jednostkow±; 5) w zakresie zakupu towaru o tych samych parametrach, tej samej lub ni¿szej cenie, je¿eli nast±pi zmiana ceny producenta poprzez jej obni¿enie lub zostanie dopuszczony nowy, równowa¿ny produkt o takiej samej lub ni¿szej cenie; 6) w zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby - Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzaj±cych zmianê. 7) w zakresie zmian ilo¶ciowych w ramach okre¶lonego w umowie przedmiotu zamówienia - danego pakietu - do wysoko¶ci warto¶ci umowy okre¶lonej dla tego pakietu. 8) w zwi±zku z zawarciem umowy na okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, dotycz±ce niewykonanej czê¶ci zamówienia, bêdzie waloryzowane w trakcie obowi±zywania umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug (VAT); b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314); c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê. 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto oraz warto¶æ brutto umowy bez zmiany warto¶ci netto. Zmiana umowy obowi±zywaæ bêdzie od dnia zmiany stawki podatku VAT. 3. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt 8 lit b i c, skutkuj±cych zmian± kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê, ka¿da ze Stron mo¿e zwróciæ siê do drugiej o dokonanie zmiany umowy. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu wykaz osób bior±cych bezpo¶redni udzia³ w realizacji zamówienia oraz kalkulacjê kosztów Wykonawcy, uwzglêdniaj±c± wp³yw wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie 5 dni od otrzymania ¿±dania. Zakres i stopieñ szczegó³owo¶ci kalkulacji okre¶li Zamawiaj±cy w wezwaniu. 4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo weryfikacji i ¿±dania dodatkowych wyja¶nieñ do z³o¿onej kalkulacji. Ciê¿ar udowodnienia okoliczno¶ci skutkuj±cych zwiêkszeniem wynagrodzenia obci±¿a Wykonawcê; 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 obowi±zywaæ bêd± od miesi±ca, w którym dosz³o do rzeczywistej zmiany kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê. 6. W przypadku podwy¿szenia wynagrodzenia w sposób opisany powy¿ej, okres obowi±zywania umowy mo¿e zostaæ skrócony, je¿eli kwota nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia brutto z tytu³u realizacji Przedmiotu umowy osi±gnie warto¶æ wskazan± w § 2 ust. 1 umowy. 7. W przypadku nie wykazania przez Wykonawcê wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 3 na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzaj±cych ¿±dania Wykonawcy; 8. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± stanu prawnego, mo¿e dotyczyæ tylko przepisów prawa, które nie by³y opublikowane w momencie sk³adania oferty. 9. Wszystkie zmiany lub uzupe³nienia postanowieñ niniejszej umowy mog± nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu Stron w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-20, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet nr 1 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (koszt) | 97,00 |
Termin realizacji dostaw czê¶ciowych | 3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet nr 2 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (koszt) | 97,00 |
Termin realizacji dostaw czê¶ciowych | 3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet nr 3 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (koszt) | 97,00 |
Termin realizacji dostaw czê¶ciowych | 3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Utrzymanie i rozwój systemu ostrzegania i alarmowania ludno¶ci.
- Dostawy gazu medycznego (typu Entonox) oraz osprzêtu do podawania gazu"
- ¦wiadczenie us³ugi transportu zw³ok zmar³ych pacjentów, TP-142/24/KK
- Us³uga przegl±du urz±dzeñ i instalacji Ciep³a Technologicznego, Klimatyzacji i Wentylacji w budynku Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o.o.
- Dostawa specjalistycznego blatu operacyjnego przeznaczonego do operacji krêgos³upa na potrzeby Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Utrzymanie czysto¶ci w budynkach Instytutu Energetyki - Pañstwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIA£ÓW JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW WEWN¡TRZNACZYNIOWYCH Z ZAKRESU NEUROCHIRURGII I NEUROLOGII ZABIEGOWEJ DLA MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. w RADOMIU
- Dostawa sprzêtu chirurgicznego - narzêdzi jednorazowych do Platformy Elektrochirurgicznej wraz z najmem Platformy Elektrochirurgicznej, wyrobów do urz±dzeñ urologicznych, (...) w podziale na 7 czê¶ci
- Dostawa materia³ów szewnych
- Dostawa odzie¿y jednorazowej, prze¶cierade³, serwet i ob³o¿eñ.
- SZP.221-10.2024 Dostawa wyrobów medycznych w podziale na 5 czê¶ci
- Dostawa pakietów do szycia i usuwania szwów oraz ¶rodków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.