eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-24

POZYCJA 54867

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Radom: przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Zespół Zamówień Publicznych, do kontaktów: Katarzyna Ośko-Bojanowicz, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620284, 3620283, fax 048 3620282, 3620284, e-mail: zzp@magistrat.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: okręg miasta Radomia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa. Zamówienie podzielone jest na 10 części 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełanianie przez oferowane usługi wymagania określone sa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia - po 600,- PLN (słownie: sześćset złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istatnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie analizy diokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani będą do złożenia następujących dokumentów: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie koreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Świadectwo uprawnień zawodowych w zakresie 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. Nr 100, poz. 1086 tekst jednolity). W przypadu spółki cywilnej w/w uprawnienia winien posiadać co najmniej jeden z zarejestrowanych przedsiębiorców. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług (co najmniej 1) o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.Oświadczenie o fakcie posiadania bazy lokalowej na terenie miasta Radomia niezbędnej do prawidłowego wykonywania umowy lub umowa przyrzeczenia do dysponowania taką bazą w okresie realizacji umowy. 8.Dowód wpłaty wadium na rachunek bankowy zamawiającego lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej - dokument wystawiony na rzecz zamawiającego. 9.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl /Przetargi /Usługi /2006. Opłata: 58 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za siwz można: - uiścić w kasie zamawiającego, ul. Jana Kilińskiego 30, III piętro, w godz. 8:00 - 14:00. - siwz może być przesłana za zaliczeniem pocztowym na prośbę skierowaną przez Wykonawcę. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53) pok. 1,2,3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZZP. 341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Raodmia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XII/2 - Młodzianów: - powierzchnia opracowania - 117,0241 ha, - ilość działek - 650, - ilość budynków - ok. 949, - ilość jednostek rejestrowych - 569. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000,- euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZZP.341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XIII - Jeżowa Wola: - powierzchnia opracowania - 508,6837 ha, - ilość działek - 1490, - ilość budynków - ok. 1963, - ilość jednostek rejestrowych - 940. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZZP.341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XIV - Długojów Górny: - powierzchnia opracowania - 252,4854 ha, - ilość przewidywanych działek - 776, - przybliżona ilość budynków - ok. 937, - przybliżona ilość lokali - ok. 10, - przewidywana ilość jednostek rejestrowych - 665. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: ZZP. 341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji rguntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XV - Janiszpol: - powierzchnia opracowania - 233,0839 ha, - ilość przewidywanych działek - 1191, - przybliżona ilość budynków - ok. 1951, - przybliżona ilość lokali - ok. 11, - przewidywana ilość jednostek rejestrowych - 886. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 8 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: ZZP. 341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XX - Kierzków: - powierzchnia opracowania - 342,3848 ha, - ilość przewidywanych działek - 844, - przybliżona ilość budynków - ok. 1101, - przybliżona ilość lokali - ok. 8, - przewidywana ilość jednostek rejestrowych - 557. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: ZZP.341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XXII - Wólka Klwatecka: - powierzchnia opracowania - 342,8262 ha, - ilość przewidywanych działek - 1872, - przybliżona ilość budynków - ok. 1526, - przybliżona ilość lokali - ok. 10, - przewidywana ilość jednostek rejestrowych - 989. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 8 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: ZZP.341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XXIII - Wincentów: - powierzchnia opracowania - 682,9381 ha, - ilość przewidywanych działek - 1251, - przybliżona ilość budynków - ok. 1918, - przybliżona ilość lokali - ok. 12, - przewidywana ilość jednostek rejestrowych - 730. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 8 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: ZZP.341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa - dla obrębu XXIX - Nowa Wola Gołębiowska: - powierzchnia opracowania - 792,7797 ha, - ilość przewidywanych działek - 1010, - przybliżona ilość budynków - ok. 1105, - przybliżona ilość lokali - ok. 8, - przewidywana ilość jednostek rejestrowych - 532. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 8 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: ZZP.341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XXX - Stara Wola Gołębiowska: - powierzchnia opracowania - 508,4772 ha, - ilość przewidywanych działek - 985, - przybliżona ilość budynków - ok. 1051, - przybliżona ilość lokali - ok. 6, - przewidywana ilość jednostek rejestrowych - 496. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: ZZP.341-100/06 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego i obowiązującymi przepisami prawa dla obrębu XXXII - Rajec Poduchowny: - powierzchnia opracowania - 225,2421 ha, - ilość przewidywanych działek - 1552, - przybliżona ilość budynków - ok. 2072, - przybliżona ilość lokali - ok. 10, - przewidywana ilość jednostek rejestrowych - 1009. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 211.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.