eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraObsługa bankowa Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-08



Ogłoszenie nr 548719-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Obsługa bankowa Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000, ul. ul. Jana Kochanowskiego  10 , 58-500  Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 473 103, e-mail bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks 757 526 419.
Adres strony internetowej (URL): http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.powiat.jeleniogorski.pl/5587


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.powiat.jeleniogorski.pl/5587


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć z zachowaniem formy pisemnej, zgodnie z opisem zawartym w Dziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny: BZP.272.1.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie 60 miesięcy (od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r.) obsługi bankowej budżetu Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego 17 jednostek organizacyjnych (których wykaz stanowi Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), polegającej na: 1) otwieraniu i prowadzeniu - na rzecz Powiatu Jeleniogórskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych - rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych; 2) realizacji zleceń płatniczych, tj. poleceń przelewów w systemie ELIXIR w formie elektronicznej lub w wyjątkowych wypadkach w formie papierowej - przy czym Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych; 3) przyjmowaniu w punkcie obsługi kasowej lub oddziale/filii Banku Wykonawcy (znajdującym się w miejscowości, w której Zamawiający ma swoją siedzibę, tj. w Jeleniej Górze) wpłat gotówkowych: własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty należności dokonywane przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej; 4) dokonywaniu w punkcie obsługi kasowej lub oddziale/filii Banku Wykonawcy (znajdującym się w miejscowości, w której Zamawiający ma swoją siedzibę, tj. w Jeleniej Górze) wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych zatwierdzonych do wypłaty przez Zamawiającego lub na podstawie dokumentów obowiązujących u Wykonawcy; 5) przechowywaniu depozytów; 6) wydawaniu czeków gotówkowych, kart płatniczych; 7) lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach lokat krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Wykonawcy - na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego z możliwością ich automatycznej prolongaty - przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o finansach publicznych; 8) automatycznym lokowaniu wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym budżetu powiatu, na lokacie overnight tworzonej na koniec każdego dnia i trwającej do godziny 8:00 następnego dnia. Lokowanie oparte będzie na stawce stanowiącej różnicę stawki WIBID ON i stałej marży banku (Wykonawcy). Zamawiający nie dopuszcza ujemnego oprocentowania rachunków bankowych, co oznacza minimalne oprocentowanie równe "0" lub wyższe; 9) zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące lokat: a) w przypadku wystąpienia wolnych dni od pracy, lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy, b) wartość wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł; 10) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych; 11) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych powiatu i jego podległych jednostek; 12) udostępnieniu Zamawiającemu usługi Identyfikacji Płatności Masowych (IPM); 13) udzielaniu kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy o finansach publicznych, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 w/w ustawy na następujących warunkach: a) kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym. Uruchomienie kredytu nastąpi po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Powiatu Jeleniogórskiego na dany rok budżetowy, b) wysokość kredytu będzie wynikać z określonego przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Jeleniogórskiego. Każdy wpływ na rachunek bieżący powiatu będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu, c) kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji, a jego jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu, d) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR (1M) dla 1-miesiecznych złotówkowych depozytów międzybankowych powiększonej o marżę banku (Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza minimalne oprocentowanie w wysokości WIBOR 1M. Zamawiający nie dopuszcza ujemnej marży Wykonawcy, e) stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki odniesienia obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, na podstawie średniej arytmetycznej WIBOR-u dla depozytów 1 miesięcznych w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek, f) odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia, g) dla umożliwienia porównania i oceny ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M obowiązującą na dzień wszczęcia niniejszego postępowania, tj. na dzień 08.06.2020 r. h) kredyt będzie spłacony nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku, i) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, j) zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Jeleniogórskiego stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 27 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.). 2. Dodatkowe informacje dla Wykonawców o aktualnie posiadanych rachunkach bankowych oraz średniomiesięcznej liczbie przelewów, wpłat i wypłat gotówkowych oraz wielkości budżetu na 2020 rok. 1) Liczba aktualnie posiadanych rachunków bankowych - 86, w tym: a) rachunki bieżące - 22 szt., b) rachunki pozostałe - 64 szt., 2) Średniomiesięczna liczba przelewów bankowych na rachunki w innych bankach - 3.200 szt.; 3) Średniomiesięczna liczba przelewów bankowych na rachunki w tym samym banku - 620 szt.; 4) Średniomiesięczna wartość wpłat gotówkowych - 252.000,00 zł; 5) Średniomiesięczna wartość wypłat gotówkowych - 191.000,00 zł; 6) Średniomiesięczna ilość wpłat gotówkowych - 176 szt.; 7) Średniomiesięczna ilość wypłat gotówkowych - 70 szt.; 8) Liczba jednostek objętych systemem bankowości elektronicznej - 17; 9) Limit kredytu w rachunku bieżącym na 2020 rok wynosi 3.000.000,00 zł; 10) Budżet Powiatu Jeleniogórskiego na 2020 r. wg stanu na dzień 30.04.2020 r.: a) dochody - 72.358.683,07 zł, b) wydatki - 74.158.683,07 zł; 11) W zakresie usługi Identyfikacji Płatności Masowych (IPM) - na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze - szacunkowa ilość tzw. rachunków wirtualnych wynosi 1.500 - z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby tych rachunków w trakcie trwania umowy. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę innych, niż miesięczna opłata według liczby obsługiwanych rachunków wirtualnych oraz opłaty za wpłaty na rachunki wirtualne, opłat i prowizji z tytułu świadczenia usługi IPM. Prognozowania roczna ilość wpłat na tzw. rachunki wirtualne: 1.800. 12) Dane dotyczące budżetu i majątku Powiatu Jeleniogórskiego dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=297, 13) Uchwała w sprawie budżetu powiatu jeleniogórskiego na 2020 rok jest dostępna do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=605, 14) Uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu jeleniogórskiego na 2020 rok są dostępne do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=606, 15) Sprawozdania roczne Rb za 2019 r. i sprawozdania Rb za I kwartał 2020 r., uchwała Zarządu Powiatu Jeleniogórskiego w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za 2019 r., a także uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu powiatu za 2019 r. - dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1813, 16) Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczące projektu budżetu powiatu na 2020 r. - dostępne do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=4467. 3. Informacje dotyczące elektronicznego systemu obsługi bankowej: 1) Wykonawca bezpłatnie udostępni wszystkim jednostkom organizacyjnym Powiatu Jeleniogórskiemu elektroniczny system obsługi bankowej typu bankowość elektroniczna e-banking, takie jak "Home Banking" lub równoważny, do którego dostęp będzie realizowany za pośrednictwem przeglądarki internetowej - bez konieczności wykonywania bezpośrednich połączeń modemowych (dial-up) z bankiem. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat - w razie konieczności: a) dostawę oprogramowania (wraz z licencjami) wymaganego do komunikacji z Wykonawcą (Bankiem), b) instrukcję instalacji oprogramowania lub jego instalację przez uprawnioną osobę, c) bieżącą aktualizację programowania, d) obsługę serwisową oprogramowania, e) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w obsłudze programu. 2) System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: a) realizację przelewów w formie elektronicznej, b) możliwość generowania wyciągów bankowych na potrzeby Zamawiającego, c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz liczbie rachunków bankowych jednostek organizacyjnych powiatu, d) przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych powiatu według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, e) wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, f) składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków, g) składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Wykonawcy (Banku), h) obsługę systemu na platformie internetowej, i) archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, j) zapewnienie bezpieczeństwa komunikacji między Wykonawcą (Bankiem) a użytkownikiem. 4. Inne istotne postanowienia: 1) Wykonawca (Bank) musi posiadać na terenie miasta Jelenia Góra co najmniej jeden punkt obsługi kasowej lub oddział/filię Banku albo zapewnić utworzenie co najmniej jednego punktu obsługi kasowej na terenie miasta Jelenia Góra po zawarciu umowy z Zamawiającym, zapewniający pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Zamawiający wymaga, aby punkt obsługi kasowej lub oddział/filia Banku funkcjonował przez pełny okres realizacji umowy, tj. od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) lokalizację istniejącego punktu obsługi kasowej lub oddziału/filii Banku na terenie miasta Jelenia Góra albo składa deklarację o utworzeniu punktu obsługi kasowej lub oddziału/filii Banku na terenie miasta Jelenia Góra - po zawarciu umowy z Zamawiającym - gwarantując pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r. 2) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach określonych w ofercie. 3) Wykonawca będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych, wskazanych w Załączniku Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jak również w stosunku do jednostek organizacyjnych powiatu, które zostaną utworzone w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową powiatu. 4) Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego lub drogą elektroniczną powiadamiania Wykonawcy o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. 5) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Opłaty będą pobierane w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy - za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Dziale XXI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, która będzie stanowić załącznik do umowy. 7) Wysokość oprocentowania środków na rachunkach - zgodnie z ofertą Wykonawcy. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego według jednej stopy procentowej, liczonej % WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, ustalone jako średnia arytmetyczna z wszystkich oficjalnych notowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek, przemnożona przez stały "mnożnik" zaoferowany przez Wykonawcę - przy czym "mnożnik" musi być większy niż "0". Tym samym minimalne oprocentowanie musi być większe niż "0". 8) Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 9) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - zgodnie z ofertą Wykonawcy. Minimalne oprocentowanie kredytu nie może być mniejsze niż WIBOR 1M. Marża nie może być ujemna. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu oraz od salda niewykorzystanej części kredytu. 10) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od: a) wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy o finansach publicznych, b) operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych, c) wydawanych blankietów czekowych i kart płatniczych. 11) W ramach umowy, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych itp. 12) Wykonawca będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe. Wyciągi będą przesyłane do Zamawiającego elektroniczne z możliwością ich wydruku na miejscu przez Zamawiającego. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją Zamawiającego lub jednostek organizacyjnych powiatu. 14) Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach przedstawionych w ofercie. 15) W celu zapewnienia kompleksowej obsługi bankowej Wykonawca wytypuje i upoważni do kontaktów z Zamawiającym oraz jednostkami organizacyjnymi powiatu co najmniej jednego pracownika oraz zapewni jego zastępcę. Dane kontaktowe do osoby wytypowanej do obsługi bankowej Zamawiającego i jednostek organizacyjnych powiatu, a także jej zastępcy, Wykonawca poda Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 16) W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych powiatu lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 5. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracy osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia, została ujęta w Dziale XXX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  60   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-08-01   lub zakończenia: 2025-07-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
602020-08-01 2025-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności polegającej na wykonywaniu czynności bankowych - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców musi posiadać wymagane uprawnienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi informacje na temat swojego rocznego sprawozdania finansowego za ostatni rok obrotowy (tzn. rok 2019, jeśli rok obrotowy dla Wykonawcy jest tożsamy z rokiem kalendarzowym, albo inny okres trwający 12 kolejnych pełnych miesięcy kalendarzowych), wykazującego że w okresie objętym tym sprawozdaniem Wykonawca osiągnął następujące wskaźniki adekwatności kapitałowej: - łączny współczynnik kapitałowy (TCR) - na poziomie nie niższym niż 13,50%; - współczynnik kapitału Tier I (Tier 1) - na poziomie nie niższym niż 11,50%; - współczynnik kapitału podstawowego Tier I (CET 1) - na poziomie nie niższym niż 10,00%. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował sprawozdaniem niezbadanym jeszcze przez biegłego rewidenta, ale wystarczającym dla pozytywnej oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - składa posiadane sprawozdanie, przy czym sprawozdanie takie traktowane będzie jako inny dokument, o którym mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Dodatkowo Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, o którym mowa powyżej, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji: 1) w odniesieniu do podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp), 2) dotyczącego podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (o ile Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej (tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zezwolenie uprawniające do prowadzenia działalności polegającej na wykonywaniu czynności bankowych - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tej ustawy, inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych; 2) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej - sprawozdanie finansowe albo jego część, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagania Zamawiającego w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy zostały określone w Sekcji III.1.2 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy Pzp, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 3) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi Wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 6) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) - Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 8) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym 20,00
Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Przewiduje się zmianę postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia w trakcie trwania umowy jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, tj. w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, określone w aneksie do umowy ceny jednostkowe brutto zostaną wyliczone na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku jej wprowadzenia - obowiązywać będzie od dnia podpisania przez strony aneksu do umowy. 3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników (podając wyłącznie imiona i nazwiska), dla których ma zastosowanie zmiana zasad wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę. Jeżeli Wykonawca udowodni Zamawiającemu zasadność zmiany, jego wynagrodzenie ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany zasad wskazanych w ust. 1 pkt 2-4, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty brutto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. Zmiana wysokości cen jednostkowych - w przypadku jej wprowadzenia - obowiązywać będzie od dnia podpisania przez strony aneksu do umowy. 4. Wszystkie zmiany, o których mowa w ust. 1, będą wprowadzane do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość cen jednostkowych, a co za tym idzie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych powyżej. 5. Wszelkie istotne zmiany treści zawartej umowy lub jej uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 6. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.