Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 548738-N-2017 z dnia 2017-07-11 r.
Gminny Zespół Szkół w Kozłowie: Dowożenie i odwożenie uczniów do Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie w roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Szkół w Kozłowie, krajowy numer identyfikacyjny
36212491900000, ul.
Kozłów
303
,
32241
Kozłów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
41 230 84 08; 696 064 496, , e-mail
w.podsiadlo@kozlow.pl, , faks
41 38 41 010.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.kozlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.malopolska.pl/gzskozlow/Article/id,286208.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.malopolska.pl/gzskozlow/Article/id,286208.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w zamkniętym opakowaniu w Księgowości Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie
Adres:
Kozłów 60, 32-241 Kozłów, Parter, pok. nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie i odwożenie uczniów do Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny:
GZSz-271/1/7/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Dowożenie i odwożenie uczniów do Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie w roku szkolnym 2017/2018". Trasa Nr 1: Kępie (Staszyn) - Kępie - Przysieka - Przysieka (Książka) - Kozłów I KURS : ok 35 km Liczba dowożonych dzieci - 48, w tym: - z Kępia - 10 G + 11 SP - z Przysieki - 7 G + 14 SP - z Kozłowa - 3 G + 3 SP Rozpoczęcie zajęć - 07:30 Gimnazjum i 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) Zakończenie zajęć - 13:25 lub 14.20 - w zależności od planu zajęć. Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. II KURS : ok 33 km Liczba dowożonych dzieci - 55, w tym: - z Kępia - 23 SP - z Przysieki - 21 SP - z Kozłowa - 11 SP Rozpoczęcie zajęć - 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) Zakończenie zajęć - 13:25 lub 14.20 - w zależności od planu zajęć. Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. Trasa Nr 2: Przybysławice - Rogów - Kamionka - Bogdanów - Bryzdzyn - Kozłów I KURS: ok 37 km Liczba dowożonych dzieci - 32, w tym: - z Bryzdzynia - 0 G - z Bogdanowa - 4 G + 2 SP - z Rogowa - 1 G + 2 SP - z Przybysławic - 4 SP - z Kamionki - 3 G + 12 SP - z Kozłowa - 2 G + 2 SP Rozpoczęcie zajęć - 07:30 Gimnazjum i 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) Zakończenie zajęć - 13:25 lub 14.20 - w zależności od planu zajęć. Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. II KURS: ok 41 km Liczba dowożonych dzieci - 43, w tym: - z Bogdanowa - 7 SP - z Rogowa - 4 SP - z Przybysławic - 11 SP - z Kamionki - 18 SP - z Kozłowa - 3 SP Rozpoczęcie zajęć - 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) Zakończenie zajęć - 13:25 lub 14.20 - w zależności od planu zajęć. Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. Trasa Nr 3: Wierzbica - Wolica - Bryzdzyn - Kozłów . I KURS: ok 29 km Liczba dowożonych dzieci - 29, w tym: - z Wierzbicy - 4 G + 4 SP - z Wolicy - 1 G +3 SP - z Bryzdzynia - 1 G +8 SP - z Kozłowa - 8 SP Rozpoczęcie zajęć - 07:30 Gimnazjum i 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) Zakończenie zajęć - 13:25 lub 14.20 - w zależności od planu zajęć. Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. II KURS: ok 31 km Liczba dowożonych dzieci - 46, w tym: - z Wierzbicy - 6 SP - z Wolicy - 3 SP - z Bryzdzynia - 27 SP - z Kozłowa - 10 SP Rozpoczęcie zajęć - 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) Zakończenie zajęć - 13:25 lub 14.20 - w zależności od planu zajęć. Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. Trasa Nr 4: Marcinowice - Karczowice - Marcinowice - Kozłów . I KURS: ok 23 km Liczba dowożonych dzieci - 28, w tym: - z Marcinowic- 9 G + 13 SP - z Karczowic- 3 G + 3 SP Rozpoczęcie zajęć - 07:30 Gimnazjum i 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) Zakończenie zajęć - 13:25 lub 14.20 - w zależności od planu zajęć. Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. II KURS;- ok 25 km Liczba dowożonych dzieci - 33, w tym: - z Marcinowic - 22 SP - z Karczowic - 11 SP Rozpoczęcie zajęć - 8:00 Szkoła Podstawowa Nr 1 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) Zakończenie zajęć - 13:25 lub 14.20 - w zależności od planu zajęć. Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r., poz. 1943 z późn. zm.) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający 4) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - (o (+/-) 4 uczniów) - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5) Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6) Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. 7) Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów aby spełniać warunek: I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu). II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu) oraz odwóz (budynek Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum), wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 - w zależności od planu zajęć. 8) Zaleca się, aby Oferent dokonał wizji lokalnej na terenie przedstawionych tras, zapoznał się z terenem oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60130000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-06-22
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób co najmniej na terenie powiatu miechowskiego;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pojazdami, które będą wykonywały usługę opisaną w rozdziale III SIWZ tj. dysponuje pojazdami posiadającymi łączną liczbę miejsc siedzących nie mniejszą niż : dla trasy 1 - I kurs 48 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, II kurs 55 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, dla trasy 2 - I kurs 32 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, II kurs 43 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, dla trasy 3 - I kurs 29 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, II kurs 46 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, dla trasy 4 - I kurs 28 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, II kurs 33 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna,
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia: tj. posiadają kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób co najmniej na terenie powiatu miechowskiego.
b) Wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pojazdami posiadającymi łączną liczbę miejsc siedzących nie mniejszą niż : dla trasy 1 - I kurs 48 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, II kurs 55 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, dla trasy 2 - I kurs 32 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, II kurs 43 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, dla trasy 3 - I kurs 29 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, II kurs 46 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, dla trasy 4 - I kurs 28 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna, II kurs 33 miejsc + 1 miejsce dla opiekuna,
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 - jeżeli Zamawiający polega na zasobach podmiotu trzeciego; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli dotyczy; c) Dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 Pzp. d) Dowód wniesienia wadium e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Gminny Zespół Szkół w Kozłowie, Kozłów 303, 32-241Kozłów
Bank: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział w Kozłowie
nr konta: 90 8591 0007 0170 0850 0029 0006
tytuł: "Wadium - Dowożenie i odwożenie uczniów do Gminnego Zespołu Szkół w Kozwie w roku szkolnym 2017/2018.- oznaczenie sprawy: GZSz-271/1/7/2017"
5. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż pieniądz Wykonawca składa wraz z ofertą jako odrębny dokument.
6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8. W przypadku wadium wniesionego w gwarancjach i poręczeniach, o których mowa w ust. 3 pkt 2) - 5), z dokumentów tych musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Dowożenie i odwożenie uczniów do Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie w roku szkolnym 2017/2018"., oznaczenie sprawy: GZSz-271/1/7/2017.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach:a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiana pojazdów dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia w przypadku dłuższej awarii lub uszkodzenia ; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI KOZŁÓW
więcej: przetargi KOZŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu autokarowego w okresie styczeń-marzec 2025 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
- Usługa transportu sanitarnego
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Bobowa w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu w roku 2025
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Dowóz wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Pełczyce w od 2 stycznia 2025 do 30 czerwca 2026 r. do placówek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.