Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-05-16
Ogłoszenie nr 548772-N-2019 z dnia 2019-05-16 r.
Centrum Sportu i Rekreacji: "Budowa ośrodka sportów plażowych w Augustowie - boisko wielofunkcyjne"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny
20082283600000, ul.
ul. Sucharskiego
15
,
16-300
Augustów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 643 67 58, e-mail
info@basenaugustow.pl, faks
87 643 67 59.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.csir.augustow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.csir.augustow.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście.
Adres:
ul.Sucharskiego 15, 16-300 Augustów, woj.podlaskie, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa ośrodka sportów plażowych w Augustowie - boisko wielofunkcyjne"
Numer referencyjny:
CSiR/08/DASiP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I Budowa ośrodka sportów plażowych w Augustowie dz. nr ew. 10/4 - kategoria obiektu - V - roboty budowlano - montażowe 1. Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego do sportów plażowych: piłki nożnej (Beach Soccera), piłki ręcznej plażowej, piłki siatkowej plażowej i 3 boisk pomocniczych do siatkówki plażowej wraz z dojściem chodnikowym wkoło boiska i placem utwardzonym pod trybuny sportowe przy ulicy Zarzecze w Augustowie - dz. nr ew. 10/4 - kategoria obiektu - V. Część I zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych: * roboty pomiarowe - 0,2ha; * usunięcie warstwy humusu gr. do 15cm - 2016m2; * roboty ziemne - wykop 630m3; * profilowanie i zagęszczanie podłoża 1830m2; * ułożenie geowłókniny separacyjne polipropylenowej wodoprzepuszczalnej 250g/m2- 1420m2; * ułożenie warstwy piasku o gr. 40cm - 1344m2; * ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 6cm koloru grafitowego na podsypce piaskowo - cementowej na warstwie podbudowy kruszywowej z 20% dodatkiem kruszywa łamanego o gr. 15cm 406m2; * humusowanie skarp z obsianiem trawą - 256m2; * wykonanie ogrodzenia systemowego na podmurówce betonowej z 2 bramami i 4 furtkami 159mb. Budowa boiska do Beach Soccera o wymiarach 26 m x 36 m (wraz z pasem bezpieczeństwa 32 m x 42 m) w obrębie, którego mieszczą się trzy pełnowymiarowe boiska do siatkówki plażowej o wymiarach 16 m x 8 m i jednego centralnego boiska do siatkówki o wymiarach 16 m x 8 m oraz boiska do piłki ręcznej plażowej o wymiarach 27 m x12 m: a) wykonanie niecki: * wypełnionej warstwą piasku o grubości min 40 cm - piasek siany - płukany o średnicy 0-2 mm ( piasek kwarcowy "miękki", niepylący i nieprzylegający do nóg zawodników, wolny od kamieni, muszli i innych przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub kontuzję) i ma spełniać wytyczne FIFA, FIVB i IHF, * geowłóknina separacyjna polipropylenowa wodoprzepuszczalna 250 g/m2, * podłoże istniejące zagęszczone Is - 0,95 - oczyszczone z korzeni, * obrzeża poliuretynowe (gumowe) o wymiarach 25 x 5x100cm ustawiane na ławie betonowej z oporem betonu C12/15 - obramowanie boiska. b) wokół boiska wykonanie ciągów pieszo komunikacyjnych z kostki brukowej zgodnie z projektem: * kostka betonowa gr. 6 cm, * posypka piaskowo - cementowa grubość 5 cm, * podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego gr. 10 cm, * podłoże istniejące zagęszczone Is - 0,95, * obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm ustawione na ławie betonowej oporem betonu C-12/15 - obramowanie chodników. c) ogrodzenie boiska systemem paneli z drutów zgrzewanych tworzących siatkę panelu szer. 2,50 m (2D). Wysokość ogrodzenia 2,03 m mocowanych do słupków 60 mm x 60 mm zakotwionych w gniazdach betonowych. Długość ogrodzenia 163,80 m. Wykonanie czterech furtek wejściowych na teren boiska 1,20 m x 2,00 m i jednej bramy dwuskrzydłowej szer. 5,00 m x 2,00 m z wypełnieniem panelu jak ogrodzenie. Kolor pełnego ogrodzenia RAL6005 (zielony). 2. Istniejący stan zagospodarowania Teren zagospodarowany płaskim terenem zielonym z amfiteatrem miejskim od strony wschodniej i plażą miejską od północy od strony południowej zabudowania domów jednorodzinnych. Infrastruktura techniczna towarzyszącą zgodnie z inwentaryzacją urządzeń na mapie syt. - wys. Podziemne sieci uzbrojenia terenu : - kabel energetyczny nn - kabel teletechniczny - kanalizacja sanitarna - wodociąg. 3. Specyfikacja działań Wykonawcy robót budowlanych: ? prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, ? wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ? wykonanie prac zabezpieczających teren budowy z istniejącą infrastrukturą zewnętrzną, przed ujemnymi skutkami prowadzonych robót podstawowych zgodnie z przedstawionym zakresem rzeczowym wg. przedmiaru robót. Wykonanie prac koordynacyjnych z administratorami istniejących i projektowanych urządzeń własnych, obcych: drogi, place, urządzenia energetyczne, telekomunikacyjne, sanitarno - wodociągowe, i właścicielami nieruchomości (PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok Rejon Energetyczny Suwałki, Telekomunikacja Polska S.A. Obszar Pionu Sieci w Suwałkach, Wodociągi, Kanalizacje Miejskie Sp. z o.o. w Augustowie, Urząd Miejski w Augustowie). Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych robót budowlano - montażowych określają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, SIWZ, SST. ? wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej - 2 egz., zawierającej między innymi: protokoły z badań, prób i odbiorów technicznych, wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenie, materiały, inne wymagane przepisami dokumenty (deklaracje zgodności, atesty, świadectwa), inwentaryzacja geodezyjna 2egz. Załącznik nr 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ II Budowa ośrodka sportów plażowych w Augustowie dz. nr ew. 10/4 - kategoria obiektu - V - dostawa i montaż elementów boiska 1. Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego do sportów plażowych: piłki nożnej (Beach Soccera), piłki ręcznej plażowej, piłki siatkowej plażowej i 3 boisk pomocniczych do siatkówki plażowej wraz z dojściem chodnikowym wkoło boiska i placem utwardzonym pod trybuny sportowe przy ulicy Zarzecze w Augustowie - dz. nr ew. 10/4 - kategoria obiektu - V. Część II zamówienia obejmuje dostawę i montaż elementów boiska na przygotowanym, w ramach Części I zamówienia, terenie. 2. W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować: * piłkochwyty o wysokości 6,0m po obu stronach boiska od strony północnej i południowej i długości 2x30,0m. Słupy osadzone w stopie fundamentowej 120x35x35 z betonu C20/25. Siatka polipropylenowa bezwęzłowa, oczka o wymiarach 10x10, grubości splotu 5mm, w kolorze zielonym. Linki stalowe podtrzymujące siatkę o średnicy 4mm, śruby rzymskie naciągowe, karabińczyki do mocowania siatki z linkami, haczyki mocujące siatkę do słupków ocynkowane. * kurtyny przesuwne o wysokości 4,0m oddzielające boisko od trybun (celem zabezpieczenia uderzeniem piłką w widza), kurtyny rozsuwane do zewnątrz. Słupy montowane w tulejach z możliwością demontażu słupków. Siatka o parametrach j.w. mocowana na lince z naciągiem i haczykach umożliwiających łatwość przesuwania kurtyny. Długość kurtyny 4x16,0m. 2.1. Wyposażenie sportowe Boiska należy z dwóch stron otoczyć piłko chwytami o wysokości 6,0 m i długości 2 x 30,0 m, słupy osadzone w stopie fundamentowej 120 x 35 x 35 z betonu C20/25, siatka polipropylenowa bezwęzłowa (oczka o wymiarach 10 x 10, grubości splotu 5 mm, w kolorze zielonym), linki stalowe podtrzymujące siatkę o średnicy 4mm, śruby rzymskie naciągowe, karabińczyki do mocowania siatki z linkami, haczyki mocujące siatkę do słupków ocynkowane, Montaż kurtyny przesuwnej o wysokości 4,0 m oddzielającej boisko od trybun, kurtyny rozsuwane do zewnątrz, słupy montowane w tulejach z możliwością demontażu słupków, siatka o parametrach j.w. mocowana na lince z naciągiem i haczykach umożliwiających łatwość przesuwania kurtyny, długość kurtyny 4 x 16,0 m, Ławki dla zawodników rezerwowych - 2 szt. Kosze na śmieci - 4 szt. Sprzęt sportowy i techniczny: a) Piłka nożna plażowa (Beach Soccer) * Bramki aluminiowe wraz z montażem o wymiarach 5,5 m x2,20 m głębokość bramki wynosi 80cm, wykonane ze specjalnego profilu aluminiowego owalnego 120 mm x 100 mm z podwójnymi żebrami mocującymi. Powierzchnia profilu malowana lakierem proszkowym w kolorze żółtym. Bramki wraz z specjalnym bezpiecznym dla użytkowników osprzętem służącym do montażu zabezpieczenia bramek (kotwy mocujące bramkę stabilnie do podłoża) - 1 para. * Siatka na bramkę 5,50 m x 2,20 m wykonana z polipropylenu o wysokiej wytrzymałości, grubość splotu 4 mm, krawędź oczka 10 cm, głębokość siatki: góra 80 cm, dół 150 cm. Obciążenie dolnej krawędzi siatki linką ołowianą 800 g/mb. Kolor niebieski - 1 para. * taśmy wyznaczające pole gry w piłkę nożna plażową wykonane z polipropylenu (elastyczna, odporna na zużycie oraz bezpieczna dla stóp graczy) całkowita długość taśmy na wyznaczenie boiska o wymiarach 27,5 m x 36,5 m. Kropka o szerokości 10 cm, w kolorze kontrastującym z pisakiem (czerwony lub granatowy) - 1 szt * chorągiewki wykonane ze specjalnego, elastycznego materiału 6 czerwonych, osadzone na słupkach wykonanych z giętkiego, wytrzymałego i odpornego na warunki atmosferyczne plastiku, tempo zakończonego. Po zamontowaniu winny wystawać ponad płaszczyznę pola gry min. 1,5 m. * piłka z certyfikatem FIFA bardzo miękka, odporna na deszcz i ścieranie, rozmiar 5 - 4szt. b) Piłka ręczna plażowa: * Bramki do piłki ręcznej plażowej wraz z montażem: 3,00 m x 2,00 m - tulejowane Wykonane z profilu aluminiowego wzmocnionego, okrągłego 80 mm. W tylnej części przetłoczenie do zapinania siatki za pomocą haczyków. W komplecie tuleje do mocowania w piasku. Głębokość bramki w górnej części 80 cm w dolnej 100 cm. Możliwość demontowania tulei. Siatka mocowana do bramki za pomocą haczyków PP. Kolor niebieski. Bramki posiadają certyfikat IHF oraz EHF -1 para. * Siatka na bramkę 3,00 m x 2,00 m profesjonalna. Wykonana z polipropylenu o wysokiej wytrzymałości, grubość splotu 4,75 mm. Oczko w kształcie "PLASTRA MIODU". Głębokość siatki: góra 80 cm, dół 100 cm. Kolor: żółty. Zgodna z normą IHF - 1 para. * Linie do wyznaczania pola gry w piłce ręcznej plażowej Wykonane z taśmy polipropylenowej odpornej na warunki atmosferyczne. Wymiar 27,00 m x 12,00 m. Linie posiadają możliwość regulacji długości dzięki zastosowaniu specjalnych narożników. Mocowane za pomocą desek zakopywanych w piasku, narożniki linii połączone z deską elastyczną linką. Kolor niebieski. Szerokość linii 5 cm - 1 kpl. * piłka z certyfikatem IHF bardzo miękka, odporna na deszcz i ścieranie, rozmiar 3 - 4 szt,. c) Piłka siatkowa plażowa 4 kpl.: * Siatka do siatkówki plażowej profesjonalna czarna z antenkami. Wymiar 8,50 m x 1,00 m, wykonana z siatki polipropylenowej bezwęzłowej, grubość splotu 3 mm oczko 10 cm x 10 cm. Linki naciągowe górna - kewlarowa, dolna wykonana z polipropylenu, długość 10,70 m. Siatka z czterech stron obszyta taśmą górna, dolna 70 mm, boki 50 mm, boki wzmocnione prętem z włókna poliestrowego. Pokrowiec na antenki zapinany na rzep. Naprężające linki w 4 punktach. Kolor taśmy: żółty - 4 szt. * Słupki do siatkówki plażowej profesjonalne aluminiowe Słupki wykonane z profili aluminiowych, owalnych 100/120 mm wzmocnionych, mocowanych w tulejach. Mechanizm naciągowy śrubowy znajdujący się wewnątrz słupka, przesuwny z zastosowaniem mimośrodu, ułatwiającego ustawienie i zablokowanie naciągu siatki w określonym położeniu poprzez zaciśnięcie blokady. Pięć punktów mocowania siatki do naciągu na każdym słupku. Płynna regulacja wysokości siatki. Słupki spełniają normy najwyższej klasy rozgrywek na świecie. Kolor: żółty. Zgodne z normą FIVB - 8 szt, * Montaż tulei wraz z dekielkami maskującymi do siatkówki plażowej aluminiowe z krzyżakiem. Wykonane z profili aluminiowych. Posiadające ogranicznik w dolnej części, pozycjonujący słupek na odpowiedniej wysokości. W komplecie impregnowane belki z drewna sosnowego. Łatwość montażu i demontażu tulei w piasku - 8 szt * Osłony na słupki do siatkówki wykonane z pianki o grubości 40 mm wzmocnione konstrukcją plastikową twardą. Pokryte odpornym na rozerwanie materiałem PCV. Wysokość osłony 2100 mm. Zapinane na rzep szerokości 50 mm, przytwierdzonym do osłony przy pomocy nitów. Osłony w kolorze żółtym - 8 szt * Linie do wyznaczania pola gry profesjonalne. Wykonane z taśmy polipropylenowej odpornej na warunki atmosferyczne. Wymiar: 8 m x 16 m. Linie posiadają możliwość regulacji długości dzięki zastosowaniu specjalnych narożników. Mocowane za pomocą desek zakopywanych w piasku, narożniki linii połączone z deską elastyczną linką. Szerokość 5 cm. Kolor: niebieski - 3 szt. * Stanowisko sędziowskie do siatkówki plażowej - aluminiowe Wykonane z rurek aluminiowych. Stanowisko składane. Posiada trzy punkty mocowania do słupka. Istnieje możliwość ustawienia podestu w trzech poziomach. Łatwy montaż i demontaż bez użycia narzędzi. W komplecie dodatkowy podest stabilizujący stanowisko na piasku - 3 szt. * Osłona na stanowisko sędziowskie wykonana z materiału powlekanego PCV, wypełnienie z pianki PE, wodoodporna, zapinana na rzep - 3 szt. * Deska do wyrównywania piasku. Wykonana z drewna sosnowego impregnowanego - 4 szt. * Przymiar do mierzenia - ustawienia wysokości siatki Wykonany z profilu aluminiowego, Przymiar w formie wysuwanego teleskopu z możliwością ustawienia wysokości 2,24 m oraz 2,43 m - 1 kpl. * Wieszak na siatkę sportową. Wyposażony w obrotową rączkę z hakiem do wygodnego zwijania siatki oraz zawieszenia wieszaka w magazynie - 4 szt. Piłka zatwierdzona przez FIVB zbudowana z 10 ręcznie szytych paneli które są pokryte specjalnym miękkim tworzywem zapewniającym lepszy komfort oraz odporność na wodę, rozmiar - 10 szt. d) Tenis plażowy: * Siatka do tenisa plażowego czarna EX - 1 szt * Słupki do siatkówki/ tenisa wykonane z profili aluminiowych, owalnych 100/200 mm wzmocnionych, mocowanych w tulejach. Mechanizm naciągowy śrubowy znajdujący się wewnątrz słupka przesuwany z zastosowaniem mimośrodu, ułatwiającego ustawienie i zablokowanie naciągu siatki w określonym położeniu przez zaciśnięcie blokady. 5 punktów mocowania siatki do naciągu na każdym słupku, wraz z płynną regulacją wysokości siatki. Kolor żółty. Zgodnie z normą FIVB. - 1 para * Tuleja do siatkówki/tenisa aluminiowa z krzyżakiem wykonana z profili aluminiowych. Posiada ogranicznik w dolnej części, pozycjonujący słupek na odpowiedniej wysokości. W komplecie wraz z impregnowanymi belkami z drewna sosnowego. - 2 szt. REZYGNUJE SIĘ Z DOSTAWY I MONTAŻU TRYBUN.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233252-0 |
45111200-0 |
45212221-1 |
45112720-8 |
37400000-2 |
37415000-0 |
37440000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: data zakończenia części I: 15.07.2019r. data zakończenia części II: 2 miesiące od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane/usługę oraz zamontowane materiały i urządzenia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu, śniegu, temperatury +30 stopni C, temperatury -5 stopni C) powodujących wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych na zewnątrz budynku, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 5 następujących po sobie dni kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie; 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 6) przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 8) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 9) z przyczyn niezależnych od wykonawcy i zamawiającego. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 4. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 5. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strona wnioskująca o zmianę musi wykazać środkami dowodowymi, że zmiany o których mowa w ust. 5 pkt 1, 2 i 3 mają bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia wykonawcy tj. wykazać, że zmiany wskazane w ust. 5 pkt 1, 2 i 3 wymuszają podwyższenie kosztów wykonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | roboty budowlano - montażowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0, 45111200-0, 45212221-1, 45112720-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | dostawa i montaż elementów boiska |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2, 37415000-0, 37440000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji na usługę oraz zamontowane materiały i urządzenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonanie zadania części II - 2 miesiące od dnia podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Zakup i dostawa samochodu typu furgon do Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie"
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie - Różne produkty spożywcze"
- Dostawa Remdesivir na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni dróg gminnych, dróg wewnętrznych i wewnętrznych dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Miasta Augustowa".
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 przy ul. Mickiewicza 1 w Augustowie
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Remonty dróg na terenie Gminy Bestwina
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz stadionu lekkoatletycznego wraz z istniejąca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Polanicy-Zdroju
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.