To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Opatówek: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek w latach 2012 - 2014
Numer ogłoszenia: 548 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392322 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek w latach 2012 - 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek w latach 2012 - 2014 w ramach którego Zamawiający będzie wymagał aby wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca zamówienia w zakresie umowy; na żądanie Zamawiającego: - otworzył i prowadził rachunek bieżący i rachunki pomocnicze, - realizował polecenie przelewu, - przyjmował wpłaty gotówkowe, - dokonywał wypłat gotówkowych, - uruchomił kredyt w rachunku bieżącym do kwoty 300.000,00 PLN, - udostępnił usługę typu teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie), - udostępnił usługę typu home-banking na jednym stanowisku komputerowym, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie bieżącej informacji o stanie rachunku, - przyjmował środki na lokaty terminowe, - przekazywał Zamawiającemu wyciągi bankowe potwierdzające stan salda rachunku na każdy dzień roboczy, - odsetki na rachunkach kapitalizował w okresach miesięcznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI KALISKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI KALISKIEJ
- Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej, Pl. Wolności 9, 62-840 Koźminek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45000,00
Oferta z najniższą ceną: 45000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.