Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-04-23
Og³oszenie nr 549072-N-2018 z dnia 2018-04-23 r.
Prokuratura Okrêgowa w Olsztynie: Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Biskupcu przy ul. Niepodleg³o¶ci 8 - Etap II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okrêgowa w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
37100000, ul.
ul. D±browszczaków
12
,
10959
Olsztyn, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
(089) 52 15 457, e-mail
jacek@po-olsztyn.internetdsl.pl, faks
(089) 52 15 401.
Adres strony internetowej (URL): www.olsztyn.po.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Prokuratura
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.olsztyn.po.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
ul. Erwina Kruka 12, 10-959 Olsztyn, Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Biskupcu przy ul. Niepodleg³o¶ci 8 - Etap II
Numer referencyjny:
PO VII WB 261.4.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych oraz instalacyjnych w zakresie remontu budynku g³ównego (wewnêtrznego - obejmuj±cego holl, drewnian± klatkê schodow± z poziomu parteru na poziom piêtra i z poziomu piêtra na poziom poddasza oraz piwnicê i zewnêtrznego - obejmuj±cego elewacjê, tarasy itp.), remontu budynku gara¿owego oraz zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Biskupcu przy ul. Niepodleg³o¶ci 8, zgodnie z do³±czon± dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami. Wspomniana dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem pe³ny remont budynku oraz zagospodarowanie terenu, jednak z uwagi na wykonanie w ETAPIE I wiêkszo¶ci robót wewnêtrznych przedmiotem niniejszego zamówienia (ETAP II) jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych okre¶lonych w do³±czonych do SIWZ przedmiarach robót. Szczegó³owy zakres prac zosta³ ujêty w Za³±czniku Nr 10 - Przedmiary robót. 2. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, opisano materia³y lub urz±dzenia za pomoc± podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materia³ów lub urz±dzeñ Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie, innych równowa¿nych materia³ów lub urz±dzeñ pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych ni¿ materia³y lub urz±dzenia, które one zastêpuj±. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia, ¿e ich parametry s± nie gorsze od tych przyjêtych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach lub w specyfikacjach. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ (wyrób, urz±dzenie) jest równowa¿ny w stosunku do wymogów Zamawiaj±cego i dokumentacji projektowej (obejmuj±cej równie¿ przedmiary i specyfikacje wykonania i odbioru robót) spoczywa na Wykonawcy sk³adaj±cym ofertê. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równowa¿no¶ci. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wykluczenia z zakresu rzeczowo - finansowego czê¶ci robót lub ich przesuniêcia w czasie, bez podania przyczyn, ze stosown± korekt± wynagrodzenia Wykonawcy. W szczególno¶ci dotyczy to robót zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu oraz remontem budynku gara¿owego, które Zamawiaj±cy zg³osi³ w³a¶ciwemu organowi i czeka na jego zgodê. 4. Zaleca siê by Wykonawca zapozna³ siê z terenem budowy (wizja lokalna na terenie remontowanego budynku). 5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ remont stanowi±cy przedmiot niniejszego postêpowania bêdzie realizowany w czynnym obiekcie, który musi na bie¿±co funkcjonowaæ. W zwi±zku z powy¿szym cena oferty musi w sobie zawieraæ wszelkie koszty zwi±zane z utrudnieniami przy realizacji robót w tym w szczególno¶ci koszty wyniesienia, zabezpieczenia i ponownego wniesienia mebli i wyposa¿enia biurowego w poszczególnych pomieszczeniach przewidzianych do remontu. 6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w zwi±zku z pkt. 4 mo¿liwe s± czasowe przerwy w realizacji robót wynikaj±ce z prowadzonych postêpowañ karnych (przes³uchania, okazania itp.). 7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzgodnienia z u¿ytkownikiem budynku - Prokurator Rejonowy w Biskupcu lub z wyznaczon± przez niego osob± szczególnie uci±¿liwych robót (w szczególno¶ci zwi±zanych z du¿ym ha³asem, zapyleniem itp.) 8. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do nale¿ytego zabezpieczenia pomieszczeñ oraz bie¿±cego sprz±tania ci±gów komunikacyjnych wykorzystywanych przez pracowników i interesantów Prokuratury. 9. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ w ofercie czê¶æ zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom - je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców. W przypadku braku takiego o¶wiadczenia, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienie bez udzia³u podwykonawców. 10. Wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana podwykonawcy wskazanego w ofercie w trakcie realizacji umowy, mo¿liwa bêdzie jedynie za zgod± Zamawiaj±cego. 11. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce podwykonawców zosta³y okre¶lone w pkt. 34 niniejszej SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje ¿adnych wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni niniejszy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (np. op³acona polisa ubezpieczeniowa) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1.000.000,00z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni niniejszy warunek, je¿eli wyka¿e ³±cznie, ¿e:
a. w okresie ostatnich piêciu lata przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej dwa odrêbne zamówienia w zakresie analogicznym do przedmiotu zamówienia o warto¶ci min. 1.000.000,00z³ ka¿de wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
b. skierowane do realizacji zamówienia osoby:
? Kierownik budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej:
? posiada wykszta³cenie wy¿sze,
? posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ,
? posiada min. 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe licz±c od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy,
? jest cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie izby samorz±du zawodowego i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
? Kierownik robót drogowych:
? posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y drogowej bez ograniczeñ,
? posiada min. 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe licz±c od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy,
? jest cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie izby samorz±du zawodowego i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
? Kierownik robót elektrycznych:
? posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y elektrycznej bez ograniczeñ,
? posiada min. 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe licz±c od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy,
? jest cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie izby samorz±du zawodowego i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278).
Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub stwierdzenia posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji Kierownik robót w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz do¶wiadczenie w wiêcej ni¿ jednej specjalno¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak
a. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, b. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c. za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, d. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, e. o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne, f. o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, g. o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a. dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (np. op³acona polisa ubezpieczeniowa) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1.000.000,00z³.
b. wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lata przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. W przedmiotowym wykazie Wykonawca musi uj±æ, co najmniej dwa odrêbne zamówienia w zakresie analogicznym do przedmiotu zamówienia o warto¶ci min. 1.000.000,00z³ ka¿de,
c. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 6 do niniejszej SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a. Podpisany formularz ofertowy sporz±dzony przez Wykonawcê wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, b. Pe³nomocnictwo do podpisywania oferty, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie. c. kosztorys ofertowy (szczegó³owy) 2 egzemplarze sporz±dzony na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej, za³±czonych przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zgodnie z art. 45 ustawy Pzp Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 25.000,00 z³ s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 pkt. 6 ustawy Pzp.
2. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na konto:
Nr BGK o/Olsztyn 33 1130 1189 0025 0051 0590 0001
W tytule przelewu nale¿y wpisaæ: "Wadium - przetarg - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Biskupcu Etap II".
Kopiê dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej uwa¿a siê za skutecznie wniesione, je¿eli przed up³ywem terminu sk³adania ofert znajdzie siê ono na koncie Zamawiaj±cego.
3. Wadium wnoszone w formie: porêczenia bankowego lub porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i porêczeniach udzielanych przez podmioty, nale¿y do³±czyæ do oferty w formie kopii, natomiast orygina³ nale¿y z³o¿yæ w odrêbnej kopercie opisanej jak oferta razem z t± ofert±.
4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, termin wa¿no¶ci dokumentu stwierdzaj±cego zabezpieczenie wadium nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
5. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
6. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
7. Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
11. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczeñ, powinny byæ one bezwarunkowe, nieodwo³alne i p³atne w ci±gu 14 dni na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winny zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
c) kwotê gwarancji/porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do: zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia w ci±gu 14 dni na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano:
? odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub
? nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub
? zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, lub
? nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie | 20,00 |
Gwarancja | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Feromony agregacyjne w formie ampu³ek
- Pojemnik chwytny do bezobs³ugowego od³owu owadów oraz p³yn do bezobs³ugowe-go od³owu owadów
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- odczynniki laboratoryjne.
- Rezerwacja, sprzeda¿ i dostawa biletów lotniczych
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikaj±cych z bie¿±cych kontroli celem prawid³owego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.