eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunice › Remont nawierzchni drogi wewnêtrznej dz. nr 195 w Mi³ogostowicach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-07-12



Og³oszenie nr 549321-N-2017 z dnia 2017-07-12 r.

Gmina Kunice: Remont nawierzchni drogi wewnêtrznej dz. nr 195 w Mi³ogostowicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kunice, krajowy numer identyfikacyjny 39064747500000, ul. ul. Gwarna  1 , 59216   Kunice, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 768 575 322, , e-mail zp@kunice.pl, , faks 768 575 482.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kunice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.bip.kunice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont nawierzchni drogi wewnêtrznej dz. nr 195 w Mi³ogostowicach
Numer referencyjny: ZP.271.9.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: a) u³o¿enie nowej nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci 364 mb i powierzchni 1132 m2 b) wykonanie zjazdów na posesjê 40 m2, c) uzupe³nienie pobocza 364 m2

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: posiadaj± zdolno¶æ zawodow±. 1) Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym czasie: co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy porównywalnych odcinków dróg o nawierzchni bitumicznej. 2) Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli dysponuje: co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz instalacyjnej w zakresie objêtym zamówieniem lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, która kierowa³a przynajmniej jedna robot± budowlan± zakoñczon± uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie. 2. Warunki szczegó³owe przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby przez ca³y okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z pó¼n. zm) osoby wykonuj±ce nastêpuj±ce czynno¶ci: - pracowników ni¿szego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych, wykonuj±cych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynno¶ci w zakresie: a) robót ziemnych, porz±dkowych i wykoñczeniowych, Wymagania dotycz±ce zatrudnienia ww. osób, zosta³y szczegó³owo okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do IDW. Umowa reguluje tak¿e: sposób udokumentowania zatrudnienia osób,o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespe³nienia tych wymagañ, rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

https://licytacje.uzp.gov.pl

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

www.bip.kunice.pl

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Wykonawca, aby umo¿liwiæ zamawiaj±cemu dopuszczenie go do licytacji elektronicznej, musi zarejestrowaæ siê w systemie dostêpnym na podanej wy¿ej stronie internetowej, przed wys³aniem wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej. Wraz z ww. wnioskiem wykonawca winien przekazaæ zamawiaj±cemu informacjê o swoim loginie (identyfikatorze). Uwaga: nie nale¿y przesy³aæ swojego has³a Zamawiaj±cemu, nie nale¿y te¿ udostêpniaæ has³a osobom nieuprawnionym. 2) Wykonawca zobowi±zuje siê do podania w³a¶ciwego loginu (login nale¿y podaæ dok³adnie stosuj±c te same znaki, w tym du¿e i ma³e litery, je¶li takie zarejestrowano przy rejestracji). 3) Od wykonawców chc±cych wzi±æ udzia³ w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. Korzystanie z Platformy licytacji elektronicznych UZP jest bezp³atne. 4) Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajduj± siê w Menu na g³ównej stronie Platformy licytacji elektronicznych w zak³adce Samouczek. 8.3 Wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: 1) Komputer klasy PC (lub równowa¿ny) z systemem operacyjnym Windows/Linux pod³±czony do sieci Internet. 2) Zainstalowana przegl±darka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wy¿szej, albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wy¿szej.

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia. Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ, gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. W toku licytacji Wykonawcy proponuj± rzeczywist± cenê oferty brutto wyra¿on± w z³otych oraz ewentualnie w groszach; grosze nale¿y oddzieliæ od z³otych kropk±. 8.5. Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê winna byæ ni¿sza od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotê minimalnego post±pienia. Krok post±pienia (minimalna ró¿nica miêdzy kolejnymi ofertami) wynosi 1.000 z³ brutto. Licytacja elektroniczna rozpoczyna siê od ceny wywo³awczej 135 000,00 z³ brutto. W toku licytacji Zamawiaj±cy za po¶rednictwem platformy licytacyjnej na bie¿±co bêdzie przekazywa³ wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawni informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê Wykonawców. 8.6. Otwarcie licytacji nast±pi 5 dni po terminie przekazania zaproszeñ o godzinie 9:00. 8.7. Zamawiaj±cy zamyka licytacjê, gdy nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta lub gdy w ci±gu 5 minut od z³o¿enia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie z³o¿ona ¿adna inna oferta. 8.8 Ocena z³o¿onych wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej zostanie przeprowadzona po up³ywie wyznaczonego terminu sk³adania wniosków. 8.9 Zamawiaj±cy przypisze wykonawców dopuszczonych do udzia³u w licytacji, korzystaj±c z loginów przekazanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej. 8.10 Jednocze¶nie Zamawiaj±cy prze¶le (elektronicznie na adres e-mail podany we wniosku) zaproszenie do udzia³u w licytacji wskazuj±c termin otwarcia licytacji (data i godzina), z zastrze¿eniem ¿e zgodnie z art. 76 ust. 4 ustawy Pzp, termin ten nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 5 dni od dnia przekazania zaproszeñ. 8.11 Licytacja elektroniczna w przedmiotowym postêpowaniu jest licytacj± jednoetapow±. 8.12 W czasie trwania licytacji wykonawca ma prawo do z³o¿enia wiêcej ni¿ jednej oferty (post±pienia). Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ, gdy inny wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 8.13 Cena podana w toku licytacji w ofercie (post±pieniu) za wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) jest rzeczywist± cen± oferty brutto, podan± w z³otych polskich (PLN) zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku z dok³adno¶ci± do jednego grosza. 2) zawiera wszystkie op³aty oraz podatki wed³ug obowi±zuj±cego prawa podatkowego, 3) uwzglêdniaj±ca wszystkie koszty zwi±zane z kompleksow± realizacj± zamówienia. 8.14. Licytacja elektroniczna zakoñczy siê, gdy nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta lub gdy w ci±gu 5 minut od z³o¿enia oferty przez jednego w Wykonawców nie zostanie z³o¿ona ¿adna inna oferta. 8.15. Po zamkniêciu licytacji Zamawiaj±cy poda na stronie internetowej Zamawiaj±cego, pod og³oszeniem o licytacji, nazwê (firmê) oraz adres wykonawcy, którego wybrano, tj. który zaoferowa³ najni¿sz± cenê. 8.16. Zakoñczenie licytacji elektronicznej stanowi o formalnym wyborze oferty najkorzystniejszej.

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja jednoetapowa Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: 2017-07-21 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Otwarcie licytacji nast±pi 5 dni po terminie przekazania zaproszeñ o godz. 9.00

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:

Licytacja elektroniczna zakoñczy siê, gdy nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta lub gdy w ci±gu 5 minut od z³o¿enia oferty przez jednego w Wykonawców nie zostanie z³o¿ona ¿adna inna oferta.


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na sumê stanowi±c± 10 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie - zgodnie z art. 150 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 10.2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e zostaæ wniesione w jednej lub z kilku z n/w form: - pieni±dzu - nr konta Bank Spó³dzielczy w Legnicy Oddzia³ w Kunicach nr 43 8649 1028 2001 0000 0228 0005, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskie Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 10.3. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wnoszenie zabezpieczenia w n/w formach: - wekslach z porêczeniem wekslowym banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, - przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego, - przez ustanowienie zastawu rejestrowego, na zasadach okre¶lonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 10.4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy i przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy wniesienie tego zabezpieczenia.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postêpowania w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci przewidzianych w og³oszeniu o zamówieniu tj.: 1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki: a) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej w: umowie, STWiOR, normach oraz innych przepisach prawa wymagaj±cych konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; b) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania placu budowy, konieczno¶ci wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej lub dokumentów formalno-prawnych w zakresie, w jakim w/w okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu wykonania umowy. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równoleg³e prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; d) w przypadku podpisania przez strony aneksu do umowy i dokonania zmiany tre¶ci umowy na podstawie art 144 ust. 1 pkt. 2, pkt. 3 i pkt 6 prawa zamówieñ publicznych, w zwi±zku z zaistnieniem sytuacji opisanej w art. 144 ust. 1 pkt. 2, pkt. 3 i pkt 6 prawo zamówieñ publicznych i zlecenia Wykonawcy realizacji dodatkowych robót budowlanych wykraczaj±cych poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego), o ile wykonanie tych robót wp³ywa na termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o okres wynikaj±cy z konieczno¶ci wykonania zleconych wykonawcy dodatkowych robót budowlanych. e) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres wstrzymania prac przez uprawniony organ uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; f) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym (tj. o okres potrzebny na przeprowadzenie dodatkowych badañ lub ekspertyz); g) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± one nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym (tj. o okres opó¼nienia organu administracji); h) gdy wyst±pi± istotne wady dokumentacji projektowej, których usuniêcie wstrzymuje wykonanie robót. Taka sytuacja winna byæ odnotowana w dzienniku budowy oraz musi byæ udokumentowana stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju spowodowanego konieczno¶ci± usuniêcia wad dokumentacji projektowej. i) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, które uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna byæ odnotowana w dzienniku budowy oraz musi byæ udokumentowana stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowany przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerwy lub przestoju. j) wyst±pienia si³y wy¿szej, tj. dzia³ania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klêski ¿ywio³owe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzêsienia ziemi, ekonomiczne nastêpstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy w terminie przewidzianym w umowie. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; k) gdy wyst±pi konieczno¶æ zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych z wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który j± opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy. l) gdy wyst±pi konieczno¶æ realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego. W takim przypadku Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy. m) gdy wyst±pi brak na rynku dostêpnych materia³ów lub urz±dzeñ, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mog± byæ zast±pione innymi materia³ami lub urz±dzeniami spe³niaj±cymi wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiaj±cy mog± postanowiæ o zmianie sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie, w szczególno¶ci mog± postanowiæ o zmianie materia³ów lub urz±dzeñ, które maj± byæ wykorzystane przy realizacji przedmiotu umowy. n) gdy nast±pi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug na przedmiot umowy. W takim przypadku cena brutto okre¶lona w umowie za okresy realizacji umowy przypadaj±ce po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku VAT ulegnie zmianie w taki sposób, aby cena netto pozosta³a niezmieniona; o) z powodu zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej. 2) Zamawiaj±cy ma prawo ograniczyæ zakres robót objêtych zamówieniem. O ograniczeniu zakresu robót Zamawiaj±cy pisemnie powiadomi Wykonawcê. W przypadku ograniczenia zakresu robót wynagrodzenie ulegnie zmniejszeniu o warto¶æ niewykonanych robót. Warto¶æ ta bêdzie ustalana wed³ug kosztorysu sporz±dzonego w oparciu o ceny jednostkowe okre¶lone w ofercie Wykonawcy. 3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy w trakcie trwania umowy albo zmiany zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcê. 4) Wykonawca zobowi±zuje siê skierowaæ do kierowania robotami personel wskazany przez Wykonawcê w Ofercie Wykonawcy. Zmiana osoby, o której mowa w zdaniu poprzednim w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 3 dni roboczych od daty przed³o¿enia propozycji i wy³±cznie wtedy gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± takie same lub wy¿sze od kwalifikacji i do¶wiadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu propozycjê zmiany kierownika budowy nie pó¼niej ni¿ 3 dni robocze przed planowanym skierowaniem do kierowania robotami którejkolwiek osoby za wyj±tkiem nieprzewidzianych okoliczno¶ci nadzwyczajnych (np. ¶mieræ, ciê¿ka choroba). Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikaj±ca z braku kierownika budowy/robót bêdzie traktowana jako przerwa wynikaj±ca z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy i nie mo¿e stanowiæ podstawy do zmiany terminu zakoñczenia robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.