Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Warszawa: Budowa studni oligoceńskiej wraz ze stacją uzdatniania wody oraz całorocznym punktem poboru wody pitnej dla mieszkańców Warszawy przy ul. Walecznych 59 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 54940 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3380826, faks 022 3380369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa studni oligoceńskiej wraz ze stacją uzdatniania wody oraz całorocznym punktem poboru wody pitnej dla mieszkańców Warszawy przy ul. Walecznych 59 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa studni oligoceńskiej wraz ze stacją uzdatniania wody oraz całorocznym punktem poboru wody pitnej dla mieszkańców Warszawy przy ul. Walecznych 59 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę ujęcia wód oligoceńskich do głębokości ca. 230 m systemem obrotowym, z prawym obiegiem płuczki wapiennej, świdrem gryzowym O 374 mm do głębokości 200 m z zacementowaniem kolumny rur osłonowych O 244 mm na tym poziomie. W strefie 200-230 m zastosowanie świdra gryzowyego O 216 mm z płuczką polimerową. Konduktor O 508 mm do głębokości 6 m, głowica hermetycznie szczelna ze względu na samowypływ wód podziemnych; - po wykonaniu odwiertu i zafiltrowaniu otworu wykonanie pompowania próbnego (oczyszczającego i pomiarowego), badania laboratoryjne i wykonanie dokumentacji powykonawczej; - wykonanie w technologii tradycyjnej wolnostojącego, niepodpiwniczonego budynku SUW wraz z całorocznym punktem poboru wody pitnej o powierzchni zabudowy 52,00 m2. Dach czterospadowy wykonany z blachodachówki w kolorze ciemno czerwonym; - wykonanie instalacji urządzeń technicznych stacji uzdatniania wody pitnej (zamontowanie filtrów do odżelaziania i odmanganiania wody wraz z aparaturą sterowniczą, zabezpieczającą i kontrolno-pomiarową oraz filtra UV o dużej wydajności), wykonanie instalacji wodociągowej do 10 punktów czerpalnych (zimowych) w hali poboru wody i 6 punktów czerpalnych na zewnątrz budynku (letnich), osadnika wód popłuczkowych, instalacji wodociągowej na trasie - ujęcie wody - SUW, urządzeń napowietrzających, przykanalika do instalacji kanalizacyjnej w budynku (Dom Pomocy Społecznej - DPS) oraz instalacji wodociągowej z jednym punktem poboru w pomieszczeniu kuchennym. Instalację wodociągową wykonać z rur PP-R poprzez zgrzewanie, kanalizacyjną z rur PCV łączonych na uszczelki; - wykonanie zasilającej linii kablowej YKY 4x16 mm2 od złącza kablowego zlokalizowanego w ogrodzeniu DPS od strony ul. Walecznych do złącza w rozdzielnicy głównej R zlokalizowanej w SUW oraz zasilającą i sterowniczą linię do ujęcia wody; - wykonanie instalacji oświetleniowej (wewnętrznej i zewnętrznej), instalacji siły i sterowania, elektrycznej instalacji grzewczej hali poboru wody pitnej na okres zimowy oraz SUW, instalacji i zabezpieczeń przeciwporażeniowych, opomiarowania oraz rozdzielnicy R. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (geologiczna, budowlana, sanitarna i elektryczna, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania robót) stanowiąca załącznik Nr 6 do SIWZ. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania harmonogramu realizacji robót, który stanowił będzie załącznik do zawieranej umowy. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do realizacji całości zadania muszą posiadać aprobaty techniczne i atesty, a ich parametry techniczne i jakościowe nie mogą być gorsze niż te, które wskazane zostały w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia (są tylko wytycznymi do zachowania pewnego standardu wykonania prac i użytych materiałów). Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), - parametrów technicznych (wytrzymałość, wydajność, trwałość, konstrukcja, itp.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca zobowiązany jest uzyskać niezbędne atesty przy zakupie urządzeń oraz materiałów, posiadać je na budowie, udostępniać do wglądu upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego i dołączyć je do kosztorysu powykonawczego lub faktury..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 28.000 zł w terminie do dnia 31.03.2009 r. do godz.11.00 w Urzędzie Dzielnicy Praga Południe. Wadium wnoszone może być w jednej z form podanych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w części VI pkt. 3 niniejszej SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji projektowej. 4) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji Urzędu Skarbowego w sprawie nadania numeru NIP); 6) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych obejmujących wykonanie studni głębinowych wraz ze stacjami uzdatniania wody i punktami poboru wody pitnej dla ludności w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości robót brutto nie mniejszej niż 650 000 PLN każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). - wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ; W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. b) wykaz osób którymi dysponuje wykonawca (potencjał kadrowy oferenta) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wykazania zatrudnienia: kierownika budowy mającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń i przynależącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). Do wykazu należy dołączyć kopie odnośnych dokumentów, potwierdzających kwalifikacje zawodowe pracowników przewidzianych do realizacji zadania. c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualną polisę OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na cały czas trwania robót. b) informację z banku, który potwierdzi że na rachunku bankowym wykonawcy wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest co najmniej w wysokości połowy wartości zamówienia; 8) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.