Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Warszawa: Rozbudowa budynku trafo o biuro przepustek
Numer ogłoszenia: 54967 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, fax (022) 8345466, 5694325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku trafo o biuro przepustek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku stacji trafo o biuro przepustek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach, będących integralną częścią SIWZ: Zał. A1: projekt wykonawczy ogólnobudowlany Zał. A2: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru (dla robót ogólnobudowlanych) Zał. A3: rysunki techniczne dot. branży ogólnobudowlanej Zał. A4: projekt techniczny instalacji elektrycznych Zał. A5: specyfikacja techniczna robót w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych Zał. A6: rysunki techniczne projektu instalacji elektrycznej Zał. A7: karty katalogowe dotyczące projektu instalacji elektrycznej Zał. A8: kosztorys budowlany dla robót ogólnobudowlanych Zał. A9: kosztorys budowlany dla robót z branży elektrycznej Zał. A10: kosztorys budowlany dla robót z branży sanitarnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 65.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia o wartości brutto minimum 350 000 Pln każde, polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych, elektrycznych łącznie w danym obiekcie. Wykonawca jest obowiązany podać wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). W celu ustalenia, czy wykonawca spełnia warunek wykonania odpowiedniej ilości robót budowlanych, Zamawiający za jedną robotę budowlaną będzie przyjmował robotę budowlaną (roboty budowlane) będącą (będące) przedmiotem odrębnej umowy. - wykażą że osoby wykonujące zamówienie (kierujące wykonywaniem prac) posiadają uprawnienia do kierowania robotami: w specjalności instalacji elektrycznych (co najmniej 1 osoba) oraz w branży ogólnobudowlanej (co najmniej 1 osoba), wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest wskazać imiennie osoby z wymienionych branż. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą że, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości minimum 300 000 Pln na cały okres realizacji zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych, elektrycznych łącznie w danym obiekcie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 3 zamówienia o wartości brutto minimum 350 000 Pln każde, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia oraz potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie - (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000 Pln; e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (kierujące wykonywaniem prac) wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie pkt. 5.1b) SIWZ, aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty potwierdzające, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Podleśna 61, pok. 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, pok. 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toalecie zlokalizowanej na 4 piętrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
więcej: Rozbudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.