eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańBEZGOTÓWKOWA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW I SPRZĘTU MECHANICZNEGO EKSPLOATOWANEGO W KM PSP W POZNANIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-25

POZYCJA 54968

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: BEZGOTÓWKOWA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW I SPRZĘTU MECHANICZNEGO EKSPLOATOWANEGO W KM PSP W POZNANIU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, do kontaktów: mł. bryg. dr inż. Witold Rewers, ul. Wolnica 1, 61-764 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215300, fax 061 8215402, e-mail: kmpsppoznan@psp.wlkp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kmpsp.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BEZGOTÓWKOWA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW I SPRZĘTU MECHANICZNEGO EKSPLOATOWANEGO W KM PSP W POZNANIU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Poznań; powiat poznański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bezgotówkowa dostawa paliwa (olej napędowy i benzyna bezołowiowa 95) oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych i sprzętu mechanicznego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu. Zamówienie obejmuje asortyment zawarty w tabeli nr 1 znajdującej się w SIWZ. Zakup przedmiotowych produktów odbywać się będzie za pomocą kart magnetycznych wystawionych na poszczególne samochody z jego nr rejestracyjnym. Kata będzie zabezpieczona numerem PIN. Dokumentem potwierdzającym dokonanie transakcji będzie wydanie paragonu - dowód zakupu, zawierający informacje o dacie, godzinie, miejscu, ilości i wartości zakupu paliwa wraz z podaniem numeru rejestracyjnego auta i stanu licznika pojazdu. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po przesłaniu faxem do siedziby Wykonawcy pismo o zablokowaniu karty. Wykonawca zapewni wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych. Zamawiający potrzebuje 84 karty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kart magnetycznych w zależności od ilości posiadanych pojazdów i sprzętu mechanicznego. Zakup zostanie dokonany w oparciu o stacje paliw Wykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.61.11.00 - Paliwa napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.61.11.00 - Paliwa napędowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1-Olej napędowy spełniający wymagania PN-EN 590:2005 (U) 179.000,0 l 2-Benzyna bezołowiowa 95 spełniająca wymagania PN-EN 228:2005 (U) 30.000,0 l 3-Oleje silnikowe o klasach lepkości:0W30 (syntetyczny)10W40 (półsyntetyczny)5W40 (mineralny)15W40 (mineralny do silników diesla)20W40 (mineralny)- odpowiednio 12,0 l,60,0 l,60,0 l,1.600,0 l,100,0 l 4-Olej mineralny do przekładni samochodowych mechanicznych klasa lepkości SAE 85W/90 48,0 l 5-Olej do samochodowych przekładni hydraulicznych o klasie lepkości 46 oznaczonej zgodnie z normą PN-78/C-96098 10,0 l 6-Smar samochodowy do smarowania łożysk tocznych 40,0 kg 7-Olej do smarowania pił łańcuchowych 100,0 l 8-Płyn do układów hydraulicznych 10,0 l 9-Płyn hamulcowy do hydraulicznych układów hamulcowych spełniający wymagania ISO 4925 12,0 l 10-Płyn do chłodnic samochodowych (temperatura krystalizacji -37oC) 300,0 l 11-Płyn do spryskiwaczy letni 200,0 l 12-Płyn do spryskiwaczy zimowy spełniający wymagania PN-C-40007:2000 300,0 l 13-Woda destylowana 100,0 l 14-Dodatek potasowy do benzyny bezołowiowej 12,0 l 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. Formy wnoszenia wadium określone zostały przez Zamawiającego w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. 3)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5)Posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 6)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7)Posiadają wprowadzony i działający system bezgotówkowego zakupu paliw i usług z zastosowaniem kart paliwowych (flotowych) w sieci stacji paliw (minimum 200 stacji) na terenie Polski w tym co najmniej sześć stacji paliw znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Poznania oraz co najmniej 4 stacje zlokalizowane na terenie powiatu poznańskiego. 8)Zamawiający wymaga aby stacje paliwowe spełniały następujące parametry: -możliwość tankowania w stacji pojazdów ciężarowych o średnicy zawracania 24m i wysokości pojazdu do 4m, -możliwość dokonywania zakupu wszystkich wymienionych w tabeli nr 1 niniejszej SIWZ paliw i płynów eksploatacyjnych, -możliwość dokonywania zakupu w czasie całej doby przez wszystkie dni tygodnia, 9)Płatność będzie dokonywana w polskich złotych na podstawie faktur wystawionych w połowie i na koniec każdego miesiąca, będących sumą płatności z kart magnetycznych Zamawiającego, w terminach płatności upływających w ciągu 14 dni od daty sprzedaży. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych przez Zamawiającego. 3)Zamawiający uzna za nieważną i odrzuci ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku Nr 87 poz. 605): -pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 14)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 15)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 16)Wykaz stacji paliw znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Poznania oraz na terenie powiatu poznańskiego z podaniem dokładnego adresu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 17)Aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 18)Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 19)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 20)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena ofertowa 60 2. stały upust cenowy 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.12.2006, godzina 09:30, Siedziba zamawiającego - sekretariat pokój 201 - II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1)Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji oraz spełni wszystkie warunki określone w SIWZ. 2)O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem. 3)Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 4)Dokumentacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta stanowić będą integralną część umowy. 5)Sprzedaż paliwa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia realizowana będzie przez okres od dnia 1 stycznia 2007r. do dnia 31 grudnia 2008r. 6)Rozliczenia z tytułu zawartej umowy następować będą w terminach podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie faktury VAT. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 7)Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu w okresie od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia miesiąca. 8)Płatności należności z tytułu Transakcji Bezgotówkowych dokonywane będą przez Zamawiającego przelewem w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia sprzedaży. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 9)Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży paliwa odpowiadającego Polskim Normom. 10)Dokonywanie rozliczeń transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart elektronicznych, odbywać się będzie w granicach limitów ustalonych dla każdej karty, wskazanych we wnioskach o wydanie kart elektronicznych. 11)Ceny paliw za 1 litr paliwa może ulegać zmianom w zależności od cen producenta uzależnionych od zmiany wysokości i podatku akcyz. 12)Do oferty Wykonawca może przedłożyć swój projekt umowy. Po rozstrzygnięciu przetargu do przedstawionego projektu umowy przez Wykonawcę powinny zostać dopisane powyższe punkty. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.