eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Brzesko"Rozbudowa obiektu o¶wiatowego o oddzia³y przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem terenu" realizowanego w ramach projektu "Rozbudowa obiektu o¶wiatowego o oddzia³y przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem parku miejskiego" wspó³finansowanego z Regionalny Program Operacyjny Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-06-15



Og³oszenie nr 549723-N-2020 z dnia 2020-06-15 r.

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko: "Rozbudowa obiektu o¶wiatowego o oddzia³y przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem terenu" realizowanego w ramach projektu "Rozbudowa obiektu o¶wiatowego o oddzia³y przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem parku miejskiego" wspó³finansowanego z Regionalny Program Operacyjny Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Krakowska  44 , 32-120  Nowe Brzesko, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 12 385-20-94, e-mail nowe-brzesko@ug.pl, faks 12 385 03 55.
Adres strony internetowej (URL): http://www.nowe-brzesko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.nowe-brzesko.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Urz±d Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32 - 120 Nowe Brzesko


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Rozbudowa obiektu o¶wiatowego o oddzia³y przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem terenu" realizowanego w ramach projektu "Rozbudowa obiektu o¶wiatowego o oddzia³y przedszkolne z zapleczem w Nowym Brzesku wraz z zagospodarowaniem parku miejskiego" wspó³finansowanego z Regionalny Program Operacyjny Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)
Numer referencyjny: RIiR-III.271.9.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Budynek o parametrach: -wymiary w obrêbie bry³y 38,6 x 46,30 m - kubatura 4842,0 m3 -powierzchnia u¿ytkowa 887,96 m2 -powierzchnia ca³kowita 1069,91 m2 -powierzchnia zabudowy 952,15 m2 -liczba kondygnacji 2 (1 podziemna, jedna nadziemna) -budynek czê¶ciowo podpiwniczony - dach p³aski wg projektu architekt. Budynek przedszkola z funkcj± zaplecza socjalno-administracyjnego, z dodatkow± funkcj± kuchni i panelami fotowoltaicznymi na dachu/stropodachu. W ramach robót budowlanych planuje siê: 1.Roboty ziemne; 2. Wykonanie fundamentów betonowych wylewanych na mokro z betonu min. B-20 ; 3. Wykonanie ¶cian fundamentowych betonowych i ¿elbetowych; 4. Wykonanie ¶cian konstrukcyjnych z ceg³y ceramicznej pe³nej kl. "100", na zaprawie cementowo-wapiennej kl. "50"; lub pustaków porotherm 25 cm ocieplone styropianem EPS lambda = 0,036; 5. Wykonanie ¶cian dzia³owych z ceg³y ceramicznej pe³nej/kratówki/pustaków kl. "100", na zaprawie cementowo-wapiennej kl. "50"; 6. Wykonanie dachu z p³yt warstwowych PIR 12/16cm; 7. Wykonanie pionów wentylacyjnych z ceg³y ceramicznej pe³nej kl. "150", lub szamotowej na zaprawie cementowo-glinkowej kl. "100", kana³y wentylacyjne ceramiczne/betonowe prefabrykowane i z blachy ocynkowanej okr±g³e i prostok±tne. 8. Monta¿ stolarki okiennej, dwuszybowej. Okna zespolone aluminiowe z okuciami obwiedniowymi o wspó³czynniku k<2,0 W/m2K. Drzwi p³ycinowe, drewniane, zewnêtrzne z wk³adk± izolacyjn±; 9. Wykonanie stropów ¿elbetowych wylewanych; 10. Wykonanie sufitów ¿elbetowych i z p³yt GKF 11. Wykonanie tynków - wewnêtrznych GK wodoodpornych dwuwarstwowych g³adkich. We wszystkich pomieszczeniach wykonanie p³ytek terakotowych lub lamperii olejnej do wysoko¶ci min.1,6 m ponad poziom posadzki. 12. Wykonanie Instalacji wodno-kanalizacyjnej z doprowadzeniem wody z istniej±cego przy³±cza z sieci komunalnej. 13. Zaopatrzenie w ciep³± wodê z kot³a wielofunkcyjnego. 14.Odprowadzenie ¶cieków komunalnych do zbiornika bezodp³ywowego, docelowo do kanalizacji sanitarnej. 15. Wykonane zostanie równie¿ zmiana szeroko¶ci otworów drzwiowych i okiennych ¶cian wewnêtrznych i zewnêtrznych w istniej±cym budynku szko³y bez naruszania konstrukcji obiektu W ramach prac instalacyjnych wykonane zostan±: Przy³±cz wodoci±gowy SDR 11 PE 100 o ¶rednicy dn 100 i 50 Przy³±cz gazu SDR 11 PE 100 o ¶rednicy dn 25 Przy³±cz kanalizacji sanitarnej o ¶rednicy 160-200 mm Przy³±cz kanalizacji opadowej o ¶rednicy 200-300 mm Przy³±cz/linia zasilaj±ca eNN Panele fotowoltaiczne zamontowane na dachu o mocy 40 kW Ponadto zamówienie obejmuje: 1. Zakup wyposa¿enia kot³owni i wentylatorowni 2. Zakup wyposa¿enia kuchni i pomieszczeñ towarzysz±cych UWAGA!! Zamówienie nie obejmuje zakupy wyposa¿enia dydaktycznego oraz przedszkolnego. Zagospodarowanie terenu wokó³ budynku obejmuje: 1. Utwardzenie terenu - komunikacja wewnêtrzna i drogi ewakuacyjne 575 m2 2. Droga po¿arowa o szeroko¶ci 4 m i powierzchni 691 m2 W ramach prac budowlanych wykonane zostan±: - wytyczenie nawierzchni - korytowanie i profilowanie terenu Usuniêcie humusu oraz przeprowadzenie prac ziemnych. Oczyszczenie wykopów, wyrównanie dna wraz z wyprofilowanie pod³o¿a gruntowego -wykonanie podbudowy W zale¿no¶ci od przewidywanych obci±¿eñ i w³a¶ciwo¶ci pod³o¿a gruntowego, podbudowê pod kostkê tworzy warstwa konstrukcyjna o grubo¶ci od 15 do 40 cm: o dla nawierzchni dla ruchu pieszego: 15 do 20 cm o dla nawierzchni przewidzianych dla ruchu pojazdów mechanicznych 25 do 40 cm Warstwê konstrukcyjn± podbudowy wykonuje siê z kruszyw naturalnych i ³amanych: t³uczeñ 31,5-63 mm + kliniec 16-31,5 mm lub mieszanka ¿wirowopiaskowa 0-63 mm. Podbudowa nale¿y uk³adaæ warstwami o grubo¶ci oko³o 10-15 cm, zagêszczaj±c ka¿d± warstwê przy pomocy zagêszczarki wibracyjnej. Wykonana podbudowa musi utrzymywaæ projektowane spadki o warto¶ci 1-3% -wykonanie obrzegowania Betonowe elementy brzegowe osadzone zostan± na g³êboko¶æ ok. 10 cm na fundamencie z pó³suchego betonu C16/20, który uk³adany bêdzie na zagêszczonej warstwie podbudowy. -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 3. Przebudowa boiska sportowego z bie¿ni± - 3060 m2 W ramach prac budowlanych wykonane zostan±: - Roboty ziemne, rozbiórka istniej±cych nawierzchni, usuniecie gruzu -Zdjêcie warstwy humusu -przebudowa istniej±cej instalacji kanalizacji sanitarnej -przebudowa istniej±cej instalacji kanalizacji deszczowej -budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 40 x 60 m (brutto 42x62m), wraz z kompletem bramek 5,0x2,0m - 2 szt. i nawierzchni z trawy syntetycznej -budowa bie¿ni prostej, trzytorowej o nawierzchni poliuretanowej -zagospodarowanie obszaru przy projektowanym boisku ci±gami pieszymi i pi³kochwytami 4. Przeniesienie Placu zabaw o powierzchni ok. 815 m2. 5. Urz±dzenie terenu zielonego wokó³ przedszkola ok. 3110 m2 - wykonanie nawierzchni trawiastej - wykonanie klombów, kwietników Szczegó³owy zakres prac objêty zamówieniem zosta³ opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych bêd±cymi za³±cznikami do niniejszej specyfikacji. Prace zwi±zane z realizacj± zamówienia bêd± prowadzone w obszarze funkcjonuj±cego terenu centrum miejscowo¶ci Nowe Brzesko (Szko³a, budynek Centrum Kultury i Promocji, Biblioteka Publiczna, ko¶ció³, parkingi i inne). Prace, sk³adowanie i dowóz materia³ów nale¿y tak prowadziæ, aby nie kolidowa³y z funkcjonuj±cymi obiektami, a miejsce prac nale¿y zabezpieczyæ przed dostêpem osób trzecich. Miejsce realizacji: Nowe Brzesko, dzia³ka ewid. nr 1101 i 1107/2, Gmina Nowe Brzesko. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe s³u¿± tylko i wy³±cznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz okre¶leniu standardów jako¶ciowych i technologicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod wzglêdem posiadanych parametrów jako¶ciowych i technicznych od produktów okre¶lonych za pomoc± nazw producentów pod warunkiem, ¿e oferowane produkty posiadaj± parametry techniczne i jako¶ciowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomoc± nazw producenta w dokumentacji. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie umowy o pracê. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót w szczególno¶ci: a) W zakresie robót budowlanych b) Zwi±zanych z wykonaniem robót instalacyjnych i monta¿owych 2) Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, robotami, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ugi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). o¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SIWZ

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45320000-6
45321000-3
45421000-4
45300000-0
45330000-9
45331000-6
45400000-1
45311000-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2022-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez posiadanie przez Wykonawcê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 2 000 000,00 z³ PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ minimum 2 (dwa) zamówienia obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na budowie budynku wraz z wewnêtrznymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania i elektrycznymi o kubaturze min. 2000m3 lub powierzchni zabudowy min. 500m2, z wy³±czeniem hal, w których powierzchnia biurowo-administracyjna jest mniejsza ni¿ 50% w stosunku do ca³ej powierzchni hali, oraz za³±czy dowody, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie w szczególno¶ci czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone 2) dysponuje co najmniej: a) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, w nastêpuj±cych specjalno¶ciach: o konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ - kierownik budowy posiadaj±cy min. 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, jako kierownik budowy; b) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, w nastêpuj±cych specjalno¶ciach: o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych wodoci±gowych i kanalizacyjnych - kierownik robót; o instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót; o in¿ynieryjnej drogowej - kierownik robót; Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierownika budowy/robót bran¿ wymienionych powy¿ej pod warunkiem wykazania siê uprawnieniami do kierowania robotami w ka¿dej z bran¿. Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 poz. 290 z pó¼n. zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11 wrze¶nia 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 65 z pó¼n. zm.) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie. Wymieniony powy¿ej sk³ad zespo³u nale¿y traktowaæ jako minimalne wymaganie Zamawiaj±cego - obowi±zkiem wykonawcy jest zapewnienie do¶wiadczonego personelu, posiadaj±cego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. O¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Zobowi±zanie podmiotów, na zdolno¶ciach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 100.000,00 PLN (s³ownie: sto tysiêcy z³otych zero groszy 00/100 PLN) Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 3 lipca 2020 r. do godz. 10:00. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nadwi¶lañski Bank Spó³dzielczy w Solcu Zdroju 02 8517 0007 0050 0560 4556 0007; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium na okres zwi±zania ofert±. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y tak wnie¶æ aby zosta³o uznane na koncie Zamawiaj±cego okre¶lonego w pkt. 13.3. lit. a najpó¼niej w terminie okre¶lonym w pkt. 13.2. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego na dzienniku podawczym. Zaleca siê kopie po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em wnoszonego wadium do³±czyæ do oferty. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ czynno¶ci± jednostronnie zobowi±zuj±c±, mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu, obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty kwoty wadium na rzecz Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres rêkojmi i gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi za³±cznik do niniejszej SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian do umowy w tym przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, które nie wynikaj± z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakoñczenia realizacji mo¿e nast±piæ tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na przed³u¿enie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy. Zmiany tre¶ci i warunków umowy mog± nast±piæ w przypadku wyst±pienia: 1) wykopalisk i prac archeologicznych, prac geologicznych lub innych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, 2) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonywania robót, 3) si³y wy¿szej, (za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia), 4) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego. Kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób musz± byæ co najmniej takie same jakie by³y wymagane na etapie postêpowania o zamówienie publiczne. 5) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które okre¶lone s± w z³o¿onej ofercie 6) wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia przez podwykonawcê pomimo, ¿e Wykonawca nie dopu¶ci³ takiej mo¿liwo¶ci w tre¶ci oferty, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców 7) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych, je¿eli w wyniku tych zmian konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego 8) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególno¶ci gdy jest spowodowana: a) wyst±pieniem wyj±tkowo nie sprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie robót, b) nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego. c) zmian± umowy okre¶lon± w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 pzp (po spe³nieniu przes³ane a wp³ywaj±cych na termin wykonania robót. d) w przypadku gdy przed³u¿eniu uleg³y procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnieñ, postanowieñ i decyzji administracyjnych nie wynikaj±ce z winy Wykonawcy (przed³o¿one dokumenty uzasadniaj±ce powy¿sze musz± jednoznacznie wskazywaæ brak winny Wykonawcy.) e) innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy Pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, termin mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas trwania w/w okoliczno¶ci. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 9) Wprowadzenie uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego 10) Ka¿dorazowo wniosek o zmianê umowy sk³adany przez Wykonawcê/ Zamawiaj±cego musi wp³yn±æ do Zamawiaj±cego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 5 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. 11) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.