Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: dostawa aparatu ultrasonograficznego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: Jan Andrzej Wieja Naczelnik Wydziału Zdrowia i Opieki Społecznej (032) 296-06-45, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej, Jan Andrzej Wieja Naczelnik Wydziału Zdrowia i Opieki Społecznej, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. (032) 296-06-45, fax (032)296-07-02, e-mail: zdrowie@um.sosnowiec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatu ultrasonograficznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5, ul. 3-go Maja 33, 41-200 Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż jednego fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego spełniającego niżej wymienione wymagania techniczne i funkcjonalne oraz przeszkolenie co najmniej 6 osób personelu w zakresie prawidłowego użytkowania aparatu. LP> Parametry> Grupa parametru> Parametr minimalny lub wartość graniczna >Punktacja za korzystniejszy parametr od minimalnego I PARAMETRY OGÓLNE 1. Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis oferowanego sprzętu>I>Tak 2. Aparat fabrycznie nowy, rok produkcji 2006>I>Tak 3.Czas reakcji serwisu na zgłoszenie reklamacji>II>Do 72 h> < 50 godz. - 1 pkt 4. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych dla danego modelu>I>Tak, min. 10 lat 5. Instrukcja obsługi aparatu w j. polskim>I>Tak II PARAMETRY JEDNOSTKI GŁÓWNEJ 1.Kanały odbiorcze>II>Min. 12000>do 20.000 - 0 pkt/ do 50.000 - 1 pkt/ do 100.000 - 2 pkt/ powyżej 100.000 - 4 pkt 2.Minimalna częstotliwość pracy>II>Min. 1,5 MHz>poniżej 1,5 MHz- 1 pkt. 3.Maksymalna częstotliwość pracy>II>Min.18,0 MHz>za każde 3 MHz powyżej min.- 1 pkt 4.Ilość gniazd do podłączenia sond obrazowych>I>Min. 4 min. 5.Dynamika systemu>II>Min. 150 dB>za każde 10dB powyżej min- 1 pkt. 6.Możliwość zmiany wzmocnienia (GAIN) zamrożonego obrazu B>III>Tak / Nie>Tak- 1 pkt Nie- 0 pkt 7.Aparat przystosowany do badań:Ginekologia,Położnictwo,Kardiologia (echo płodu), Jama brzuszna>I>Tak, opisać 8.Głębokość penetracji, bez użycia funkcji ZOOM>II>Zakres 2-25 cm>za każde 2 cm powyżej zakresu- 1 pkt 9.Oprogramowanie edukacyjne wielodyscyplinarny atlas ultrasonograficzny wbudowany w oprogramowanie aparatu>III>Tak / Nie >Tak- 2 pkt Nie- 0 pkt III ARCHIWIZACJA 1.Pamięć filmowa CINE>II>Min. 2000 obr.>za każde 1000 obr. powyżej min- 1 pkt. 2.Archiwizacja obrazów>I>Tak, opisać 3.Zapis obrazów, pętli i raportów na twardym dysku oraz DVD wbudowanym do wnętrza aparatu >I>Tak> 4.Wbudowany w aparat dysk twardy>II>Min. 40GB>za każde 20GB powyżej min.- 1 pkt. 5.Zapis obrazów w formatach JPG, BMP, DICOM>I>Tak 6.Zapis pętli filmowych w formatach AVI>I>Tak IV MONITOR 1.Cyfrowy bez przeplotu>I>Tak 2.Regulacja położenia monitora>I>Tak 3. Przekątna ekranu>I>Min. 15 cali V OBRAZOWANIE 1.Doppler kolorowy>I>Tak 1.1a Prędkość przepływu>II>Od 1,0 cm/s>poniżej 1,0 cm/s- 1 pkt. 1.1b Prędkość przepływu>II>Do 2,0 m/s>za każdy 1,0m/sek powyżej limitu- 1 pkt. 1.2 Zakres regulacji uchylności bramki>II>Min.±20 stopni>powyżej ± 20 stopni-1 pkt 2.Power Doppler>I>Tak 3.Kierunkowy Power Doppler>III>Tak / Nie> Tak- 2 pkt Nie- 0 pkt 4.Doppler Pulsacyjny>I>Tak 4.1 Kąt korekcji>I>Min ± 70 stopni 4.2 Min. mierzona prędkość przepływu>I>Min. 0,4 cm/s 4.3 Regulacja bramki>II>Min. 1-15 mm>większy zakres - 1 pkt 4.4 Max.mierzona prędkość przepływu przy zerowym kącie(m/s)>II>Min. 6,5 m/s>powyżej 7 m/s- 1 pkt 5.Obrazowanie 3D/4D>I>Tak> 5.1 Obrazowanie 3D z wykorzystaniem trybów Kolorowego i Power Dopplera>I>Tak 5.2 Obrazowanie 3D z użyciem trybu Kierunkowego Dopplera Mocy>III>Tak / Nie> Tak- 3 pkt Nie- 0 pkt 5.3 Obrazowanie trójwymiarowe ze specjalnych sond objętościowych>I>Tak 5.4 Prędkość obrazowania 4D >II>Min. 13 klatek/sek>za każde 6 klatek/ sek powyżej min - 1 pkt VI POMIARY 1.Pomiary ginekologiczno- położnicze>I>Tak, opisać 2.Raporty ginekologiczno- położnicze>I>Tak, opisać 3.Pomiary kardiologiczne płodu>I>Tak, opisać 4.Raporty kardiologiczne płodu>I>Tak, opisać 5.Pomiar objętości w trybie 3D>I>Tak, opisać VII GŁOWICE 1. Głowica typu convex objętościowa do badań 3D/4D>I>Tak 1.1 Zakres częstotliwości pracy głowicy>II>Min. 4-7 MHz>za każdy 1 MHz powyżej minimum- 1pkt 1.2 Obrazowanie harmoniczne>I>Tak 1.3 Praca w trybie duplex/triplex>I>Tak 1.4 Praca w trybie 3D/4D w czasie rzeczywistym>I>Tak 1.5 Ilość niezależnych elementów>II>Min. 128>za każde 50 elementów powyżej minimum -1 pkt 1.6 Kąt obrazowania>II>Min. 70 stopni>za każde 5 stopni powyżej minimum -1 pkt 2. Głowica elektroniczna typu microkonweks do badań endowaginalnych>I>Tak 2.1 Zakres częstotliwości pracy głowicy>II>Min. 5-9 MHz>za każdy 1 MHz powyżej minimum-1pkt 2.2 Obrazowanie harmoniczne>I>Tak 2.3 Ilość niezależnych elementów>I>Min. 192 2.4 Kąt obrazowania>II>Min.145 stopni>szerszy kąt- 1 pkt 3.Głowica elektroniczna typu linia do badań małych narządów, naczyń>I>Tak 3.1 Zakres częstotliwości pracy głowicy>II>Min. 5-10 MHz>za każdy 1 MHz powyżej minimum 1pkt 3.2 Ilość niezależnych elementów>I>Min. 192 3.3 Szerokość czoła>I>Min. 40 mm ± 2 mm 3.4 Obrazowanie harmoniczne>I>Tak VIII WIDEOPRINTER 1. Drukarka termiczna czarno- biała>I>Tak 2. Drukowanie zdjęć bezpośrednio z klawiatury aparatu>I>Tak IX MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY APARATU 1.Głowica elektroniczna typu Linia do badań 3D>I>Tak 1.1 Zakres częstotliwości pracy głowicy>II>Min. 6-12 MHz>szerszy zakres - 1 pkt 1.2 Ilość niezależnych elementów>II>Min. 128>>szerszy zakres - 1 pkt 1.3 Obrazowanie harmoniczne>III>Tak>Tak - 1 pkt Nie - 0 pkt 2.Opcja DICOM>I>Tak 3.Możliwość podłączenia drukarki kolorowej laserowej>I>Tak 4.Możliwość podłączenia urządzenia do archiwizacji danych typu PEN DRIVE>I>Tak 5.Możliwość rozbudowy o moduł kardiologiczny z możliwością badań wysiłkowych>III>Tak / Nie> Tak - 1 pkt Nie - 0 pkt 6. Możliwość podłączenia głowic PHASE ARRAY >III>Tak / Nie>Tak- 2 pkt Nie- 0 pkt 7.Możliwość podłączenia wielopłaszczyznowej głowicy przezprzełykowej PHASE ARRAY>III>Tak / Nie>Tak- 4 pkt Nie- 0 pkt 8 Możliwość rozbudowy aparatu o oprogramowanie dodatkowo poprawiające obrazowanie w trybie B-mode i upodobniające obraz USG do obrazu MR>III>Tak / Nie>Tak- 2 pkt Nie- 0 pkt X WYPOSAŻENIE DODATKOWE 1.Dodatkowy Monitor LCD>I>Min. 17 cali 2.Szkolenie dla 6 asystentów w ośrodku referencyjnym dającym certyfikaty (w okresie do 3 miesięcy od daty zainstalowania sprzętu)>I>Tak Wymogi techniczne i funkcjonalne aparatu zostały opisane w formie parametrów, które podzielono na trzy grupy: I grupa - parametry graniczne Do tej grupy zaliczono parametry ujęte w pozycjach: I-1, I-2, I-4, I-5, II-4, II-7, III-2, III-3, III-5, III-6, IV-1, IV-2, IV-3, V-1, V-2, V-4, V-4.1, V-4.2, V-5, V-5.1, V-5.3, VI-1, VI-2, VI-3, VI-4, VI-5, VII-1, VII-1.2, VII-1.3, VII-1.4, VII-2, VII-2.2, VII-3, VII-3.2, VII-3.3, VII-3.4, VIII-1, VIII-2, IX-1, IX-2, IX-3, IX-4, X-1, X-2. Nie spełnienie wymogu posiadania przez aparat wartości opisanej tym parametrem spowoduje odrzucenie oferty. II grupa - parametry jakości Do tej grupy zaliczono parametry ujęte w pozycjach: I-3, II-1, II-2, II-3, II-5, II-8, III-1, III-4, V-1.1a, V-1.1b, V-1.2, V-4.3, V-4.4, V-5.4, VII-1.1, VII-1.5, VII-1.6, VII-2.1, VII-2.4, VII-3.1, IX-1.1, IX-1.2. Nie spełnienie wymogu posiadania przez aparat minimalnej wartości opisanej tym parametrem spowoduje odrzucenie oferty. Wartości minimalnej przypisane jest 0 (zero) punktów. Wartości wykraczające poza minimum punktowane są zgodnie z opisem przedstawionym powyżej. III grupa - dodatkowy parametr jakości Do tej grupy zaliczono parametry ujęte w pozycjach: II-6, II-9, V-3, V-5.2, IX-1.3, IX-5, IX-6, IX-7, IX-8. Nie spełnienie wymogu posiadania przez aparat wartości opisanej tym parametrem nie powoduje odrzucenia oferty, natomiast spełnienie wymogu skutkuje przypisaniem liczby punktów zgodnie z opisem przedstawionym powyżej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie, że oferowany aparat ultrasonograficzny posiada certyfikat oznakowania CE dla urządzeń medycznych z obszaru Unii Europejskiej, dokument wystawiony przez producenta aparatu potwierdzający jego autoryzację w zakresie sprzedaży i serwisu oraz spełnia co najmniej minimalne parametry techniczne i funkcjonalne określone w II.1.5.niniejszego ogłoszenia. 2. Certyfikat oznakowania CE dla urządzeń medycznych z obszaru Unii Europejskiej oraz dokument wystawiony przez producenta aparatu potwierdzający jego autoryzację w zakresie sprzedaży i serwisu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa jednego kompletnego aparatu ultrasonograficznego o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 60.000 euro, lecz mniejszej od ustalonej na podstawie przepisów wydanych zgodnie z art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 14 września 2006r., Nr 164, poz.1163 - tekst jednolity) dalej: ustawa, kwoty 211.000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych ) w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wnieśli wadium w wysokości i na warunkach określonych w punkcie III.1 niniejszego ogłoszenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.Ocena spełnienia w/w warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty które zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy lub których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24. ust. 4 i art. 89 ust. 1 ustaw. Oferta z najwyższą łączną liczbą punktów według kryteriów oceny ofert, spełniająca wszystkie wymagania zamawiającego zostanie wybrana przez zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C.Zamawiający żąda aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poprzez złożenie oświadczeń, że: 1.spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy. 2.zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz otrzymał konieczne informacje do przygotowania oferty. 3.oferowany aparat ultrasonograficzny posiada certyfikat oznakowania CE dla urządzeń medycznych z obszaru Unii Europejskiej, dokument wystawiony przez producenta aparatu potwierdzający jego autoryzację w zakresie sprzedaży i serwisu oraz spełnia co najmniej minimalne parametry techniczne i funkcjonalne określone w pkt.II.1.5. niniejszego ogłoszenia 4.uważa się za związanego ofertą w terminie od 03.11.2006r. do 02.12.2006r. 5.przyjmuje w całości wzór umowy i przystąpi do podpisania umowy w czasie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego powiadomienia o wyborze oferty. 6.dostarczy aparat ultrasonograficzny w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. 7.na dostarczony aparat ultrasonograficzny udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 8.zapewni 24 - miesięczny bezpłatny serwis gwarancyjny na dostarczony aparat ultrasonograficzny. 9.w okresie gwarancji dokona 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych aparatu ultrasonograficznego. 10.zastrzegł część oferty, która stanowi tajemnice przedsiębiorstwa, lub ustanowił, że oferta jest jawna w całości. 11.dokonał wyliczenia ceny oferty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które załączy do oferty. 12.wniósł wadium w wysokości 2.500,00 zł w formie... D.Wykaz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6.Polisa lub inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Certyfikat oznakowania CE dla urządzeń medycznych z obszaru Unii Europejskiej oraz dokument wystawiony przez producenta aparatu potwierdzający jego autoryzację w zakresie sprzedaży i serwisu. 8.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 9.Zestawienie wymogów technicznych i funkcjonalnych aparatu ultrasonograficznego będącego przedmiotem zamówienia - Załącznik Nr 2 SIWZ E. Wykaz dokumentów od Wykonawców zagranicznych 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach: III.2. D 1, 2, 4 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2 E. 1 niniejszego ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez wykonawców występujących wspólnie obowiązani będą, najpóźniej przed dniem zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. Uwagi 1.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i winny być poświadczone przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. jakość 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski w Sosnowcu Al. Zwycięstwa 20, pokój nr 307.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.10.2006.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku zimowego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu.
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł IV"- powtórka
- "Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026"
- Zakup agregatów prądotwórczych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (ŁÓŻKO ELEKTRYCZNE, SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA, ŁÓŻKO PORODOWE)
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Głowackiego 4 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Dostawa aparatury specjalistycznej na potrzeby Kliniki Chorób Skórnych i Wenerycznych PUM
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





