Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Grudziądz: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2011r do 31.03.2012r.
Numer ogłoszenia: 54983 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2011r do 31.03.2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.04.2011r do 31.03.2012r. Wykaz budynków będących w administracji MPGN Sp. z o.o. stanowi załącznik nr 1 do umowy. Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w 489 budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 w Grudziądzu Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 - 176 budynków Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 - 179 budynków Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 - 134 budynki W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz również użytkowe. Prace konserwacyjne i usuwanie awarii będą zgłaszane lub zlecane Wykonawcy sukcesywnie w miarę potrzeb. Każdorazowe zlecenie dotyczyć będzie określonego zakresu robót i terminu ich wykonania. Zakres prac konserwacyjnych i awaryjnych instalacji gazowej a) Pomiary szczelności instalacji gazowej, zgłaszanych do sprawdzenia przez lokatora, Rejon Gazowniczy lub administrację budynków ( BOM Nr 1, Nr 2, Nr 3) b)Uszczelnianie instalacji gazowej wraz z wymianą kształtek instalacyjnych w poszczególnych mieszkaniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania takich jak pralnie, suszarnie itp. c)Okresowe malowanie rur gazowych - piony i poziomy d)Przekładanie podłączenia odprowadzenia spalin od pieców gazowych do przewodów kominowych bez przekładania pieca. e)Naprawa i konserwacja kurków gazowych na poziomach i pionach gazowych, włącznie z kurkami gazowymi odcinającymi poszczególne mieszkania lokatorskie. f)Zabezpieczenie pomieszczeń i szafek na głównych kurkach gazowych. g)Naprawa i konserwacja taboretów gazowych (włącznie z wymianą zaworu odcinającego) oraz uzupełnienie pokręteł Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: - stałej bazy techniczno - magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 15 km od miasta Grudziądza, - telefonu stacjonarnego lub komórkowego umożliwiającego zgłaszanie awarii codziennie nie wyłączając dni wolnych i świąt w godz. od 7:00 do 22:00,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, zamówień w zakresie prac remontowo -konserwacyjnych, usuwania awarii instalacji gazowej o łącznej wartości 100 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający uzna dysponowanie niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia - min. 2 detektory pomiaru ulatniania się gazu - min. 2 samochody dostawcze, - min. 5 zestawów spawalniczych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi: - do nadzorowania i kierowania pracami - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci gazowych wraz z wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa oraz kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru. - do bezpośredniego wykonawstwa zamówienia - 5 osób posiadających kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowej na stanowisku eksploatacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 23
86 - 300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiebiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Naprawa przepompowni ścieków w kompleksie wojskowym w m. Jamy gm. Rogóźno-sprawa 22/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Dostawa tłucznia kamiennego (poza wapieniem) ze skały litej do nawierzchni drogowych o frakcji 0-31,5 mm- sprawa 23/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług napraw i konserwacji urządzeń używanych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy(m.in.komputery,urządzenia drukujące,monitory,ups,kamery personalne,centrale telefoniczne,radiotelefony,itp.)
- Serwis regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Remont ogrodzenia i podwórza gospodarczego na terenie obiektu Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.