eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w SPZOZ w Parczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-25

POZYCJA 54998

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Parczew: świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w SPZOZ w Parczewie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Marianna Korniluk, ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3552113, fax 083 3552113, e-mail: zaopspzozparczew@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): taki jak w pkt 1.1. Adres profilu nabywcy (URL): spzozparczew.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Inne:usługa sprzątania. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w SPZOZ w Parczewie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: SPZOZ w Parczewie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: a) całodobowe, specjalistyczne utrzymanie czystości polegające na myciu, czyszczeniu i dezynfekcji o ogólnej powierzchni 4 961,00 m2 w pomieszczeniach należących do SPZOZ w Parczewie b) świadczenie usług transportowych wewnątrzszpitalnych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Wykonawca wydzierżawi od Zamawiającego pomieszczenia wraz ze sprzętem przekazanym do używania, niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia, d) Wykonawca będzie płacił miesięczny czynsz dzierżawy w wysokości 9,80 za netto 1 m2 (w czynszu są opłaty za energię elektryczną, wodę, centralne ogrzewanie) Załącznik Nr 8 do SIWZ e) Wykaz pomieszczeń wraz ze sprzętem, zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy, które musi potwierdzić oświadczeniami zawartymi w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Usługa utrzymania czystości polegające na myciu, czyszceniu i dezynfekcji o ogólnej powierzchni 4 961,00 metrów kwadratowych oraz świadczenie usług transportowych wewnątrzszpitalnych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000 PLN i formie określonej przez Zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. 7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 a także muszą spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik Nr5) 7.3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 7.4. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000 PLN i formie określonej przez Zamawiającego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawców wymagań będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia określonego wymagania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz \ OFERTA\ - Załącznik nr 1. b) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 p.z.p. oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych naformularzu oświadczenia stanowiącym - Załącznik nr 5 do SIWZ. c)Wypełniony formularz \Wymagane w SIWZ oświadczenia\-Załącznik nr6 4.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca winien złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) Koncesja lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4.2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Wykonawca winien złożyć: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; b)w celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia Wykonawca przedstawia w Załączniku Nr 11 wykaz narzędzi. 4.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.4. Ponadto Wykonawca składa następujące dokumenty: a) umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej b) Oświadczenia, że Wykonawca spełni wymagania zawarte w Załączniku Nr 6 SIWZ c) Dowód wniesienia wadium. Zamawiający dopuszcza składanie gwarancji tylko w formie oryginałów. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) w rozdziale VII,składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.com.pl. Opłata: 23,18 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata za SIWZ oraz ewentualnie koszty przezsyłki płatne: za pobraniem, w kasie SPZOZ w Parczewie lub przelewm. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.