eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUnieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2020-01-09

Ogłoszenie nr 550003769-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.

Gdynia: Unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Związek Gmin "Dolina Redy i Chylonki", Krajowy numer identyfikacyjny 19002864300000, ul. Konwaliowa 1, 81-651 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 244 599, e-mail dgo@kzg.pl, m.szpakowska@kzg.pl, faks 586 244 661.
Adres strony internetowej (url): www.kzg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
Numer referencyjny 1/ZP/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

maksymalnej liczby części:


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
25


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - na warunkach opisanych w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy - unieszkodliwianie odpadów w procesie D 10, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w ilości łącznej nie większej niż 136 Mg (+/- 10 Mg) z zachowaniem warunku, że odpady te zostaną poddane wyłącznie wyżej wymienionemu procesowi unieszkodliwiania. Przez "poddanie procesowi unieszkodliwiania" rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu, a Wykonawca zobowiązany będzie wyżej opisane warunki bezwzględnie spełnić dla każdej partii odpadów przejętej od Zamawiającego i potwierdzić masę unieszkodliwionych w poszczególnych miesiącach odpadów w "dokumencie potwierdzającym unieszkodliwienie". . Kody przyjmowanych odpadów (zgodnie z Rozp. Min. Środ. z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r. poz. 1923): 15 01 10*, 15 01 11*, 16 01 07*, 16 01 08*, 16 01 13*, 16 01 14*, 16 02 14, 16 02 16, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 80. Odpady wymienione w Tabeli 1 będą dostarczone do unieszkodliwiania we wskazane przez Oferenta miejsce/lokalizację Instalacji transportem zorganizowanym przez i na koszt Zamawiającego od poniedziałku do piątku [z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy] bez ograniczeń ich ilości w danym dniu/w danym transporcie bez względu na wielkość samochodu dostarczającego odpady oraz bez określania standardu jakości przekazywanych Wykonawcy odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć każdą przywiezioną przez Zamawiającego ilość odpadów, bez określania minimalnych limitów ilościowych na poszczególne rodzaje dostarczanych odpadów. Zamawiający będzie dostarczał odpady w ich opakowaniach własnych bez ich dodatkowego, zbiorczego opakowania.

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W dwóch postępowaniach prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego, które ogłoszono w dniu 3.12.2019 r. i 16.12.2019 r. nie zostały złożone żadne oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Port Service Sp. z o.o., portservice@portservice.com.pl, ul.H. Sucharskiego 75, 80-601, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie

, , , , , kraj/woj.



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.