Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Łódź: Wykonanie dostawy kwartalnika Biuletyn Informacyjny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 w nakładzie 3.000 egzemplarzy
Numer ogłoszenia: 55003 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy kwartalnika Biuletyn Informacyjny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 w nakładzie 3.000 egzemplarzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie kompleksowej dostawy 4 numerów czasopisma specjalistycznego pn. Biuletyn Informacyjny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 w nakładzie (każdy numer) 3.000 sztuk w tym: opracowanie i wykonanie projektu graficznego, składu komputerowego (tekstów, wykresów, tabel, mapek) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, łamania, korekty tekstu dostarczonego przez Zamawiającego, obróbki zdjęć, korekty językowej, barwnej i technicznej, przygotowania do druku, druku, oprawy introligatorskiej, zszycia zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w ust. 2, a także pakowania, adresowania i dostarczenie publikacji do wyznaczonych przez Zamawiającego Instytucji zgodnie z danymi do dystrybucji umieszczonymi w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 2. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: - format - 210 x 270 mm, - objętość - 16 stron, - druk - pełny kolor (4+4) CMYK, - środki - 12 stron, papier kreda o gramaturze 135 g/m2, - okładka 4 strony, kreda silk o gramaturze 200g/m2 + folia matowa, pełny kolor (4+4) CMYK, - oprawa - zeszytowa oczkowa, - nakład - 3.000 szt., - na okładce w miejscu wskazanym przez Zamawiającego należy umieścić informację: Biuletyn Informacyjny RPO WŁ na lata 2007 - 2013, logo Województwa Łódzkiego, logo Unii Europejskiej i logo Regionalnego Programu Operacyjnego, numer ISSN oraz tekst: Publikacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Łódzkiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, - w projekcie stałego układu kompozycyjnego należy uwzględnić elementy systemu identyfikacji wizualnej województwa łódzkiego oraz logo Regionalnego Programu Operacyjnego i logo Unii Europejskiej, Wykonawca w ww. projekcie zobowiązany jest przyjąć stałe elementy graficzne ustalone przez Zamawiającego, - zamawiający udostępni system identyfikacji wizualnej Województwa Łódzkiego w formie elektronicznej w ogólnie przyjętych formatach graficznych oraz logo RPO i logo Unii Europejskiej zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS (załącznik nr 7 do siwz). 3. Zakres czynności Wykonawcy a) Wykonawca zobowiązuje się do oceny jakości materiałów graficznych przekazywanych przez Zamawiającego. b) Opracowania projektu graficznego każdego numeru pisma. c) Wykonanie składu. d) Obróbka zdjęć. e) Druk. f) Oprawa introligatorska - zszycie zeszytowe oczkowa drutem na 2 zszywki. g) Pakowanie. h) Dostarczenie czasopisma pod wskazane przez Zamawiającego, w zał. nr 6 do siwz adresy. i) Archiwizacja wykonanej pracy tzn. dostarczenie na płycie CD/DVD: - numeru czasopisma w postaci pliku PDF, plików edytowalnych, - wykorzystanych zdjęć, - wykorzystanych tekstów (format rtf lub doc). Biuletyn Informacyjny RPO WŁ na lata 2007 - 2013 posiada nadany w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych w Narodowym Ośrodku ISSN Biblioteki Narodowej w Warszawie numer ISSN 1689-6882..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00 - Czasopisma 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy potwierdzone mają być wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na opracowaniu graficznym, składzie i druku czasopisma ukazującego się na rynku prasowym, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych według Załącznika do SIWZ Nr 2, c) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wykazu, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, polegające na opracowaniu graficznym, składzie i druku czasopisma ukazującego się na rynku prasowym z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 2) podpisuje pełnomocnik. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 3) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. Uwaga: Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - ocena projektu - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt I.1. pokój nr 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź piętro IV, pok. 403 Biuro Podawcze (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w wersji drukowanej i elektronicznej dla Biblioteki Głównej i Biblioteki Specjalistycznej Romanistyki i Hispanistyki KUL na rok 2025
- Prenumerata prasy krajowej (gazet, czasopism) w roku 2025 dla poszczególnych jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego na terenie Wrocławia
- DOSTĘP DO ELEKTRONICZNYCH POSTACI DZIENNIKÓW I CZASOPISM WYDAWCÓW KRAJOWYCH W PRENUMERACIE NA ROK 2025
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
więcej: Czasopisma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.