Ogłoszenie z dnia 2019-03-27
Ogłoszenie nr 550059778-N-2019 z dnia 27-03-2019 r.
Chełm: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym w okresie od 01 kwietnia 2019 roku do 25 stycznia 2020 roku OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, Krajowy numer identyfikacyjny 11025640900000,
ul. Lubelska
133 A,
22-100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 570 79 04, e-mail
przetargi@parkwodnychelm.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.parkwodnychelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym
w okresie od 01 kwietnia 2019 roku do 25 stycznia 2020 roku
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu porządku i czystości
biur oraz sanitariatów w Chełmskim Parku Wodnym (dalej zwanym: ChPW, w okresie od 01 kwietnia do 25 stycznia 2020 roku.
Usługi polegać będą na utrzymywaniu w stanie właściwej czystości: Biura zarządu wraz z sanitariatami na parterze obiektu oraz biura wraz z sanitariatami na II kondygnacji.
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90919200-4,
90911200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.1986 ze zm., dalej: PZP) dopuszcza zawarcie umowy, w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art 67 ust 1 pkt 6.
Zamawiający przewidział w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielenie zamówień na podstawie art 67 ust 1 pkt 6 dotyczących powtórzenia podobnych do przedmiotowych usług sprzątania, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego na poniższych warunkach:
1) zamówienie zostanie udzielone tylko jeżeli wykonawca realizuje zamówienie podstawowe z należytą starannością i zgodnie z postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności zaproszeniem wykonawcy do negocjacji oraz negocjacjami z wykonawcą;
3) wykonawca będzie musiał wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostaną określone przez Zamawiającego, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia tych warunków, w zakresie określonym przez Zamawiającego;
4) wykonawca będzie musiał wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazane w Rozdz. VI ust. 1 i ust. 5 pkt 3 SIWZ;
5) wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego;
6) przedmiotem negocjacji z wykonawcą będą w szczególności: cena oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia, z zachowaniem wymogów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach przyszłej umowy o zamówienie publiczne.
Przy oszacowaniu całkowitej wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił dodatkowo 20 % wartości zamówienia podstawowego na realizację zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający w drodze przetargu nieograniczonego wyłonił Wykonawcę zamówienia i w dniu 11 stycznia 2019 roku udzielił zamówienia Wykonawcy Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań.
Wykonawca Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań realizuje zamówienie podstawowe z należytą starannością i zgodnie z postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiot zamówienia obejmować będzie czynności sprzątania biur Zarządu Spółki. Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług do wykonywanych w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe.
W związku z powyższym zaistniały przesłanki opisane w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy dopuszczające udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki Wykonawcy Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Clar System Spółka Akcyjna ,
,
ul. Janickiego 20B,
60-542,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie floty samolotów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie wraz z ubezpieczeniem OC działalności lotniczej - II edycja
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzezonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej w 2025 roku
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi sprzątania Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.