Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Wrocław: Usługi w zakresie szacowania wartości nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia
Numer ogłoszenia: 55005 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie szacowania wartości nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną, w formie operatów szacunkowych, zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (tj. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.), rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego z dn. 21 września 2004r (Dz. U. 2004, Nr 207, poz. 2109) oraz w Standardach Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych. Powierzenie wykonania części przedmiotu umowy innym wykonawcom jest niedopuszczalne w zakresie sporządzenia opinii o wartości nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 - 1.440,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści złotych) Zadanie 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) Zadanie 3 - 2.520,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset dwadzieścia złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp a w szczególności: - posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości lub dysponuje personelem (co najmniej 1 osoba) posiadającym wymienione uprawnienia; - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą jak równowartość w złotych 25.000,00 Euro; - wykaże, że w ciągu ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia osoba wykonująca zamówienie spełniła obowiązek doskonalenia kwalifikacji zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości w sposób przewidziany w § 47 Rozporządzenia Rady Ministrów z 17.02.2005r. w sprawie nadawania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami oraz doskonalenia kwalifikacji zawodowych przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości (Dz. U. Nr 35, poz. 314); - wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 20 operatów szacunkowych nieruchomości. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postepowaniu do formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć: - w formie oryginału: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2) wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających. Wykaz musi zawierać wykonanie przynajmniej 20 operatów szacunkowych nieruchomości. Fakt należytego wykonania usług musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. 3) wykaz osób (co najmniej jedna) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą jak równowartość w złotych 25.000,00 Euro 6) informacje potwierdzające, że w okresie ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia osoba przeznaczona do wykonania zamówienia spełniła obowiązek doskonalenia kwalifikacji zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości w sposób przewidziany w § 47 Rozporządzenia Rady Ministrów z 17.02.2005r. w sprawie nadawania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami oraz doskonalenia kwalifikacji zawodowych przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości (Dz. U. Nr 35, poz. 314). A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B. Dokument, o którym mowa w pkt A, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B stosuje się odpowiednio. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Pzp). UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum): I. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie - dokument wymieniony w pkt: 4 II. Wykonawcy mogą złożyć wspólnie- dokumenty wymienione w pkt: 2), 3), 5) i 6). Oświadczenie z pkt 1) Wykonawcy mogą złożyć odrębnie lub wspólnie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika). Warunek dotyczący wymaganego doświadczenia i posiadanego potencjału osobowego badany będzie łącznie. 3) Wypełniając formularz ofertowy, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław pok. nr 25.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław pok. nr 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiającym jest Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, działająca w imieniu Skarbu Państwa 2. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. 3. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej - niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych maksymalnie na jedno zadanie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania wartości nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych wraz z dokumentacją fotograficzną położonych w dzielnicach Stare Miasto i Śródmieście, Krzyki w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu - maksymalnie 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania wartości nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych na terenie miasta Wrocławia wraz z dokumentacją fotograficzną w celu; - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, - zamiany nieruchomości, - zniesienia współwłasności, - zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. maksymalnie 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania wartości nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych wraz z dokumentacją fotograficzną położonych w dzielnicach Stare Miasto, Krzyki, Psie Pole w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, użytkowania.Operaty szacunkowe winny zawierać obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno - użytkowych obiektu budowlanego (powierzchnia, kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny - maksymalnie 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.