Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 550076982-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Wrocław: Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni szkolnych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie projektuw ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanyze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Program operacyjnyRPO WD 2014-2020; oś priorytetowa 7; Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową; poddziałanie 2 - 7.2.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową - ZIT WrOFt.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Liceum Ogólnokształcące nr XV im. mjr. P. Wysockiego ul, Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław
Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. A. Osieckiej, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław
Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Skwierzyńska 1/7, 53-521 Wrocław
Zespół Szkół nr 3 we Wrocławiu, ul. Szkocka 64, 54-402 Wrocław
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe: Organizatorem postępowań o zamówienie publiczne w oraz stroną podpisywanych umów z wykonawcami w imieniu Gminy Wrocław jest Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. Mjr. Piotra Wysockiego we Wrocławiu, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław - Miejsce dostaw: Zespół Szkół nr 3 we Wrocławiu, ul. Szkocka 64, 54-402 Wrocław
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93057654000000,
ul. ul. Wojrowicka
58,
54-436
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 7947744, 3577751, e-mail
kierownikae@lovx.wroclaw.pl, faks
713 570 242.
Adres strony internetowej (url): http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. Nazwa i adres Zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58; 54-436 Wrocław - działające w imieniu Gminy Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław. Miejsce wykonywania dostaw: Zespół Szkół nr 3 we Wrocławiu; ul. Szkocka 64; 54-402 Wrocław
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni
szkolnych
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Pracownia obsługi gości: 1) Stolik kawowy transparentny blat szklany - 2 szt.; 2) Tapicerowany i obrotowy fotel ze sztucznej skóry - 4 szt.; 3) Krzesło tapicerowane wzmocniony stelaż - 14 szt.; 4) Stół rozkładany, biały - 3 szt.; 5) Lampa abażurowa nowoczesna biała, wisząca, wysokie trapezowe abażury 3 zwisy na belce - 4 szt.; 6) Lampa/plafon oprawa lampa sufitowa 1x12W LED chrom - 8 szt.; 7) Napis LOVE - naklejka dekoracyjna na ścianę Napis LOVE - 2 szt.; 8) Szafka kelnerska na sztućce - 1 szt.; 9) Wieszak na kieliszki ze stali chromowanej 45 x 32 cm - 7 szt.; 10) Balustrada nierdzewna 5,5 m, z szybą brązową, mocowanie na wierzch, satyna; 11) Lustro na wymiar 120x170 cm - 1 szt.; 12) Bar o wymiarach: 340x60x120cm - 1 szt.;
13) Stolik barowy (2 szt.) wykonany jest z wysokiej jakości polipropylenu, dodatkowo wzmacnianego włóknem szklanym. Posiada filtr UV - możliwość użytkowania na zewnątrz. Od spodu podbity jest antypoślizgowymi stopkami.
Wysokość: 77 cm, szerokość: 61 cm, głębokość: 61 cm; 14) Hoker, Stołek barowy (2 szt.), wysokość: 109 cm, szerokość: 53 cm, wysokość krawędzi siedziska: 78 cm, głębokość: 50 cm; 15) Donica prostokątna 100 x45 x 70 cm biała połysk - 3 szt.; 16) Szklana witryna, gablota 190x90x46 cm - 2 szt. Przebudowa i remont pomieszczeń pracowni obsługi gości. 1) Regał magazynowy (4 szt.) stalowy skręcany; półki pełne; obciążenie na półkę 70kg/m2; (uwaga: wymiary należy dopasować do rzeczywistych wymiarów usytuowania w pomieszczeniu) szerokość 140 cm głębokość 400 cm, wysokość 180 cm; 2) Regał magazynowy stalowy skręcany; półki pełne; obciążenie na półkę 70kg/m2; (uwaga: wymiary należy dopasować do rzeczywistych wymiarów usytuowania w pomieszczeniu) szerokość 60 cm głębokość 400 cm, wysokość 180 cm; 3) Szafka stalowa wisząca (6 szt.) z drzwiami suwanymi z przestawną półką i zamkiem (uwaga: wymiary należy dopasować do rzeczywistych wymiarów usytuowania w pomieszczeniu) W 100 cm H 60 cm; 4) Krzesło uczniowskie z tworzywa sztucznego (6 szt.), z metalowym stelażem, rozmiar nr 6, kolor niebieski z certyfikatem; 5) Stolik szkolny 1 os. (4 szt.) 60x60. Na stelażu metalowym, w kolorze niebieskim; regulacja w zakresie 4-6; blat w okleinie drewnopodobnej; z certyfikatem; 6) Zegar z mechanizmem kwarcowym (4 szt.) na baterie; śr. min. 28 cm, biały cyferblat; godziny w formacie czarnych cyfr arabskich; wskazówka: godzinowa, minutowa, sekundowa; 7) Tablica suchościeralna magnetyczna (2 szt.) biała 200x100 cm, w ramie aluminiowej; 8) Pojemnik na ręczniki pojedyncze (2 szt.) stal matowa, pojemność do 500 szt. ręczników, okienko do kontroli ilości ręczników, zabezpieczony trwałym stalowym zamkiem bębenkowym, zamek zlicowany z powierzchnią urządzenia, łączenia boków spawane i szlifowane, niewidoczne zawiasy, obudowa i tylna ścianka wykonana ze stali nierdzewnej, głębokość 12 cm, szerokość 25,5 cm, wysokość 26,5 cm; 9) Kosz pedałowy do segregacji odpadów (2 szt.), jednokomorowy, 30 l, wykonany ze stali nierdzewnej (stal matowa) i tworzywa, pokrywy podnoszone niezależnie przyciskiem pedałowym, wyjmowane wewnętrzne wiadro z pałąkiem, solidny uchwyt do przenoszenia kosza, głębokość 30 cm, szerokość 33 cm, wysokość 64 cm; 10) Kosz pedałowy do segregacji (6 szt.), dwukomorowy, 2 x 30 l, wykonany ze stali nierdzewnej (stal matowa) i tworzywa, pokrywy podnoszone niezależnie przyciskiem pedałowym, wyjmowane wewnętrzne wiadro z pałąkiem, solidny uchwyt do przenoszenia kosza, głębokość 32 cm, szerokość 58 cm, wysokość 64 cm; 11) Stalowy pojemnik na odpadki z pokrywą z uchwytem (1 szt.), jezdny z kółkami skrętnymi, z dodatkowym uchwytem bocznym W 350 D 350 H 500; pojemność 40 L
II.5) Główny Kod CPV:
39.10.00.00 - Meble
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (Ogłoszenie nr 531802-N-2020 z dnia 2020-04-16 r.) nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione (Ogłoszenie nr 510071701-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.)
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Tomasz Mucha Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Ziemnych i Transportowych "TOM-TRANS",
,
ul. Fryderyka Chopina 32,
58-260,
Bielawa, kraj/woj.
dolnośląskie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Testy paskowe do ilościowego oznaczania stężenia przeciwciał i autoprzeciwciał metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą aparatu
- Zakup i dostawa samochodów dla Działu Agrochemicznej Obsługi Rolnictwa Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa materiały zużywalne do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych
- Serwis oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej Brookvent w dwóch budynkach mieszkalnych ul. Afgańska 2-4-6 oraz Afgańska 8-10-12-14 Wrocław
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 43 "KOLOROWE" WE WROCŁAWIU
- Remont trzech toalet uczniowskich oraz tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Głogowskiej 30 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż mebli dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych w RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach.
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.